SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting![]()
Ik heb natuurlijk gewoon me kids (wij hebben ze)quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jawohl! Wat was het program ook alweer? Overdag een festival o.i.d?
LOL?quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:59 schreef detennismaster het volgende:
Euroteller, kan je nou niet eens een topic correct openen?
283, TR gemacht
Ik sluit wel aan, en drink wel een biertje mee, maar niet te gekquote:Op zaterdag 1 september 2012 01:00 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk gewoon me kids (wij hebben ze)
Dus overdag leuk voor kids....maar dan begin ik/wij (meissie en ik) wel al met een drankje...
http://www.zomerfeestkerkelanden.com/
Hallucinaties?quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:59 schreef detennismaster het volgende:
Euroteller, kan je nou niet eens een topic correct openen?
283, TR gemacht
Wij ook niet hoor.....quote:Op zaterdag 1 september 2012 01:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik sluit wel aan, en drink wel een biertje mee, maar niet te gek
quote:Op zaterdag 1 september 2012 01:01 schreef vandermar het volgende:
[FIFA 12: FUT SC] #984 zaad wordt toch niet verspreidt door de broek heen
Ik ben daar ook! Ik zit in Jeugdkoor The Teenys dus ik treed dan opquote:Op zaterdag 1 september 2012 01:00 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Dus overdag leuk voor kids....maar dan begin ik/wij (meissie en ik) wel al met een drankje...
Zit jij in een jeugdkoor?quote:Op zaterdag 1 september 2012 01:02 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik ben daar ook! Ik zit in Jeugdkoor The Teenys dus ik treed dan op
Hoe laat treed je op? Dan ga ik ff zwaaien en bier gooien :pquote:Op zaterdag 1 september 2012 01:02 schreef n0ir het volgende:
[..]
Doet die automatisch dan?quote:Op zaterdag 1 september 2012 01:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je hebt het nummer zelf opgehoogd. [ afbeelding ]
Spelen jullie ook oorlogje?! Wat gaaf!quote:Op zaterdag 1 september 2012 01:00 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Bier gooien waar je kinderen bij zijnquote:Op zaterdag 1 september 2012 01:03 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Hoe laat treed je op? Dan ga ik ff zwaaien en bier gooien :p
quote:Op zaterdag 1 september 2012 01:02 schreef n0ir het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 september 2012 01:03 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Hoe laat treed je op? Dan ga ik ff zwaaien en bier gooien :p
Staat eronder met gekleurde lettersquote:
quote:Op zaterdag 1 september 2012 01:02 schreef n0ir het volgende:
[..]
De jostiband!!!!!!!!11111!quote:Op zaterdag 1 september 2012 01:04 schreef n0ir het volgende:
[ afbeelding ]
Ergens tussen 12 en 17 in de tent!!
Bottels moet je poppe jatogquote:Op zaterdag 1 september 2012 01:04 schreef Kamikazie het volgende:
Biercantus is echt belachelijk vet.
Alhoewel ik en GJE waarschijnlijk liever met champagne gooien.
Na 5'en achter de tent toch?quote:Op zaterdag 1 september 2012 01:04 schreef n0ir het volgende:
[ afbeelding ]
Kom niet spotten ik heb wel eens in hun voorprogramma gestaan en dat is gewoon echt te gek wat die mensen doen.quote:
Zo'n jeugdkoor is geen vetpot al het geld gaat naar de dirigent.quote:Op zaterdag 1 september 2012 01:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kontje verkopen achter de tent, je weet toch hoe die boy rolt.
Zodat 'ie weer aan z'n fix kan komen zeker?quote:Op zaterdag 1 september 2012 01:06 schreef n0ir het volgende:
[..]
Zo'n jeugdkoor is geen vetpot al het geld gaat naar de dirigent.
Ik zeg niks negatiefs .... dat jij het meteen zo ziet zegt misschien meer over hoe jij hun ziet dan hoe ik hun zie.quote:Op zaterdag 1 september 2012 01:05 schreef n0ir het volgende:
[..]
Kom niet spotten ik heb wel eens in hun voorprogramma gestaan en dat is gewoon echt te gek wat die mensen doen.
Ik ga zuipen.....quote:Op zaterdag 1 september 2012 01:03 schreef Lindgren. het volgende:
Kost bijna niets, maar is de beste RW uit de Serie A denk ik.
[ afbeelding ]
Of met me kinderen gooien :pquote:Op zaterdag 1 september 2012 01:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Bier gooien waar je kinderen bij zijn![]()
Denk dat alles naar advocaatskosten gaat, was laatst was ophef over een meisje van het koor en nu wil z'n vrouw weg.quote:Op zaterdag 1 september 2012 01:06 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zodat 'ie weer aan z'n fix kan komen zeker?
quote:Op zaterdag 1 september 2012 01:07 schreef n0ir het volgende:
[..]
Denk dat alles naar advocaatskosten gaat, was laatst was ophef over een meisje van het koor en nu wil z'n vrouw weg.
Fakking droogquote:Op zaterdag 1 september 2012 01:07 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ik ga zuipen.....
[..]
Of met me kinderen gooien :p
Na hocky poky... Me held!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 1 september 2012 01:04 schreef n0ir het volgende:
[ afbeelding ]
Had 'ie het meisje seksueel benaderd dan?quote:Op zaterdag 1 september 2012 01:07 schreef n0ir het volgende:
[..]
Denk dat alles naar advocaatskosten gaat, was laatst was ophef over een meisje van het koor en nu wil z'n vrouw weg.
Zo oud ben ik nog niet :pquote:Op zaterdag 1 september 2012 01:06 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die rechter, wit-rood-wit op z'n mouw.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 01:08 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Na hocky poky... Me held!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 1 september 2012 01:12 schreef n0ir het volgende:
Laatst trouwens ook vet veel gezeik op het dansje wat we hadden ingestudeerd met de Teenys.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 september 2012 01:13 schreef Kamikazie het volgende:
Jullie lopen te trollen jongens !!
Maar pascal ik ga wel mee, neem jij roofies mee?
quote:Op zaterdag 1 september 2012 01:13 schreef Kamikazie het volgende:
Jullie lopen te trollen jongens !!
Maar pascal ik ga wel mee, neem jij roofies mee?
Vind je 't heel gek?quote:Op zaterdag 1 september 2012 01:12 schreef n0ir het volgende:
Laatst trouwens ook vet veel gezeik op het dansje wat we hadden ingestudeerd met de Teenys.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 september 2012 01:18 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Vind je 't heel gek?
[ afbeelding ]
Goeie back inderdaad. Speelde schaken twee keer uit de wedstrijdquote:Op zaterdag 1 september 2012 01:17 schreef GuRBuH het volgende:
Popov naar Wetst Brom, terwijl veel sites West Ham zeidenIk helemaal blij met een dooie mus
Maar wie van de kindjes is nOir dan?quote:Op zaterdag 1 september 2012 01:18 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Vind je 't heel gek?
[ afbeelding ]
daar hoef je geen goede back voor te zijnquote:Op zaterdag 1 september 2012 01:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Goeie back inderdaad. Speelde schaken twee keer uit de wedstrijd
Oh ik zie 'm! Helemaal rechts met dat gele truitje.quote:Op zaterdag 1 september 2012 01:19 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Maar wie van de kindjes is nOir dan?
Das een meidjequote:Op zaterdag 1 september 2012 01:20 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Oh ik zie 'm! Helemaal rechts met dat gele truitje.
Ja en... wie zegt dat jij een jongen bent dan hier :pquote:
Noooo, een van mn favo spelers in UT12. Nu kan ik m volgend jaar niet meer gebruikenquote:Op zaterdag 1 september 2012 01:21 schreef Joodnl het volgende:
MANCHESTER - Manchester City heeft vlak voor het sluiten van de transfermarkt nog 20 miljoen uitgegeven voor Javi Garcia. De Spaanse middenvelder (25) komt over van Benfica.
Echt een tank inderdaad!quote:Op zaterdag 1 september 2012 01:22 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Noooo, een van mn favo spelers in UT12. Nu kan ik m volgend jaar niet meer gebruiken
Die gast heeft zieke strenghtquote:Op zaterdag 1 september 2012 01:22 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Noooo, een van mn favo spelers in UT12. Nu kan ik m volgend jaar niet meer gebruiken
Gebruik je toch je zusje?quote:Op zaterdag 1 september 2012 01:22 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik zit niet in dat koor manquote:Op zaterdag 1 september 2012 01:22 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ja en... wie zegt dat jij een jongen bent dan hier :p
Maar dat koor zijn wel hele jonge kinderen... en ik heb die dag geen portemonee mee...dus op me pasje niet
quote:Op zaterdag 1 september 2012 01:03 schreef Lindgren. het volgende:
Kost bijna niets, maar is de beste RW uit de Serie A denk ik.
[ afbeelding ]
quote:
Lukaku is beterquote:Op zaterdag 1 september 2012 01:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]!
Heeft iemand hier ervaring met IF Torres? Is dat een leuke spelert?
1.64mquote:
quote:8/31/12
Jean-Alain Fanchone
Defender
Watford Udinese Loan
8/31/12
Joel Ekstrand
Defender
Watford Udinese Loan
8/31/12
Neuton
Defender
Watford Udinese Loan
8/31/12
Fernando Forestieri
Striker
Watford Udinese Loan
hahaquote:Op zaterdag 1 september 2012 01:29 schreef pascal08 het volgende:
Laucus is er denk ik vandoor gegaan met z'n Messi.
Hij zei dat ik iets tegoed had maar ik vond het al leuk om door al die Koreaanse snorremansen heen te scrollen.quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2012 01:32 schreef GuRBuH het volgende:
Die eigenaren van Udinese, die hebben meerdere accounts.
Maar jij bent nu een paar coins lichter, omdat je al die Koreanen hebt gekocht.quote:Op zaterdag 1 september 2012 01:34 schreef n0ir het volgende:
[..]
Hij zei dat ik iets tegoed had maar ik vond het al leuk om door al die Koreaanse snorremansen heen te scrollen.
Hij kon gewoon effe niet op de web-app ofzo joh ik maak me niet drukquote:Op zaterdag 1 september 2012 01:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Maar jij bent nu een paar coins lichter, omdat je al die Koreanen hebt gekocht.
Kan je nagaan wat voor backs er in de eredivisie rondlopen als schaken wekelijks zijn directe tegenstander zoek speeltquote:Op zaterdag 1 september 2012 01:20 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
daar hoef je geen goede back voor te zijn
quote:Op zaterdag 1 september 2012 01:40 schreef Euroteller het volgende:
yeaah gepromoveerd naar divisie 1
quote:Op zaterdag 1 september 2012 01:40 schreef Euroteller het volgende:
yeaah gepromoveerd naar divisie 1
Picsquote:Op zaterdag 1 september 2012 01:44 schreef Lindgren. het volgende:
Truste pascal. Ik ga nog even een Onyx vangen en dan ook slapen, morgen een lang dagje met bier. 9:00 staat de wekker, dus wil nog wat uurtjes slaap pakken. Kus.
Dat weet hij ook niet van jou gok ik. Alhoewel, 50% kans!quote:Op zaterdag 1 september 2012 01:46 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Deze lijkt me best tof, wist niet eens dat ie bestond
Was een talentje in de tijd dat ik nog FM speeldequote:Op zaterdag 1 september 2012 01:46 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Deze lijkt me best tof, wist niet eens dat ie bestond
Wat gaat West Ham tegen Fulham doen? jij bent de kenner. Qoute van 2.05 Draw no Bet op Fulham is wel erg lekker.quote:
Heb me niet echt verdiept inn opstellingen enzo, maar 'algemeen' kun je m wel pakken denk ik.quote:Op zaterdag 1 september 2012 01:54 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wat gaat West Ham tegen Fulham doen? jij bent de kenner. Qoute van 2.05 Draw no Bet op Fulham is wel erg lekker.
Fulham geen Dempsey en dembele meer. Toch hun 2 beste spelers!quote:Op zaterdag 1 september 2012 01:54 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wat gaat West Ham tegen Fulham doen? jij bent de kenner. Qoute van 2.05 Draw no Bet op Fulham is wel erg lekker.
Dempsey deed de eerste wedstrijden ook al niet mee dacht ik. Dembele idd wel een aderlating. Like I said, I have not deeped myself into the onstellings.quote:Op zaterdag 1 september 2012 02:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Fulham geen Dempsey en dembele meer. Toch hun 2 beste spelers!
Thats because i willent tooking the bedquote:Op zaterdag 1 september 2012 02:05 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Dempsey deed de eerste wedstrijden ook al niet mee dacht ik. Dembele idd wel een aderlating. Like I said, I have not deeped myself into the onstellings.
Nee, ik ook niet, maar die van jou is grappig. Net als die van Buttner.quote:
Dat hoeft ook niet. Ik zou die bet niet pakken voor notering rond de 2quote:
Santon RB!quote:Op zaterdag 1 september 2012 02:57 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets maar maken denk ik.
Met, als de coins het toelaten, IF Buffon. Het is jammer van Mexes, maar ik wilde ook geen volledig Franse achterhoede.Nou ja, zo slecht is 'ie ook weer niet.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 03:07 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Santon RB!Beter dan IF Abate, zelfs met 7 chem.
Doe iets met Hulk danquote:Op zaterdag 1 september 2012 02:57 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Met, als de coins het toelaten, IF Buffon. Het is jammer van Mexes, maar ik wilde ook geen volledig Franse achterhoede.Nou ja, zo slecht is 'ie ook weer niet.
Dat zeg ik, met 7 chem. Zet je Chiellini rechts, en hij dubbellinkt met Cabaye. Hij is ook rechtsbenig btw...quote:
Het enige wat ik kan bedenken zonder je hele team om te gooien is Chiellini RCB maken en dan op LCB IF Yanga-M'Biwa, in elk geval beter dan Mexes (met beiden gespeeld).quote:Op zaterdag 1 september 2012 02:57 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Thanks broquote:
quote:Op zaterdag 1 september 2012 10:21 schreef Thorb het volgende:
Balo krijgt een oogoperatie omdat hij niet meer met len-->s<---en kan spelen. Mist daarom de wedstrijd tegen QPR dit weekend.
GEEN PROBLEEM!quote:
Ewa broeder.quote:
rot lekker op ofzoquote:Op zaterdag 1 september 2012 11:01 schreef marcie216 het volgende:
Iemand hier die mijn een IF Suarez (van Anderlecht) wil doneren?
geen upload waardige goals?quote:Op zaterdag 1 september 2012 10:57 schreef Geluidssysteem het volgende:
net 0-14 gewonnen. Hij kon echt niet tegen mijn skillmoves verdedigen.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:01 schreef marcie216 het volgende:
Waarom helemaal trippen?quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
rot lekker op ofzo
[..]
geen upload waardige goals?
hey 2 mensen die wat fut betreft dingen toevoegen. Ik hoef al niks meer te zeggen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:03 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Waarom helemaal trippen?
Rijst/VDM etc vragen hier ook wel eens om coins oid, dan doe je niks?
Mwa, opzich wel, zoals bijvoorbeeld een goal met Fake rabona-flip flop-rabona en zo in het hoekje.quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
rot lekker op ofzo
[..]
geen upload waardige goals?
Oke, de laatste dag, ging ik over fut praten maar ja toen ging iedereen of topic, dus maar weer gestopt met over fut te praten, bij jou is het nooit goed, woon je nog thuis? dan heb ik medelijden met je moeder.quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hey 2 mensen die wat fut betreft dingen toevoegen. Ik hoef al niks meer te zeggen.
Niet heel duur nee, maar kom wat geld tekort. Maar laat maar zitten, hark het zelf wel bij elkaarquote:
25K op de Xbox ongeveer.quote:
15k ps3quote:
Of je gaat met Rangers in de 3e league ofzo spelen, of met Hearts op het hoogste niveau..quote:
Nog in de Goliath geweest?quote:
Betekent dit dat hij niet in FUT13 zal zitten?quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:09 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Of je gaat met Rangers in de 3e league ofzo spelen, of met Hearts op het hoogste niveau...
Ja zal wel ja, doen ze met veel van die uitgeleende gasten.quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Betekent dit dat hij niet in FUT13 zal zitten?
Die Forestieri had ik net in een pack trouwens, en ze hebben hem getransferd naar Udinese
Wat een staatsmongoolquote:
Nee, we gaan een andere keer, maar ze vond het cadeau leuk en de tekening ookquote:Op zaterdag 1 september 2012 11:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nog in de Goliath geweest?
Als ik zo een mooie tekening zou krijgen zou ik het eigenlijk nog wel grappig vinden, ik zou er niet boos om worden ofzo.quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:14 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee, we gaan een andere keer, maar ze vond het cadeau leuk en de tekening ook
Doe even normaal.quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:05 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oke, de laatste dag, ging ik over fut praten maar ja toen ging iedereen of topic, dus maar weer gestopt met over fut te praten, bij jou is het nooit goed, woon je nog thuis? dan heb ik medelijden met je moeder.
Die worden toch wel in het begin gewisseldquote:Op zaterdag 1 september 2012 11:18 schreef Geluidssysteem het volgende:
Nu moet ik tegen iemand met Reina, Taiwo, Torres, Walker, Nasri, Barfa, maar dan wel met een CB van 47 ofzo en een RM van 49.
Waarom dan niet gewoon een paar spelers kopen van dat geld van Torres ofzo.
nice, ahh k.quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:05 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Mwa, opzich wel, zoals bijvoorbeeld een goal met Fake rabona-flip flop-rabona en zo in het hoekje.
Maar ik heb het per ongeluk verder gedrukt.
Yup, Agbonlahor, Luiz en Bale erin!quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die worden toch wel in het begin gewisseld
quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:05 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oke, de laatste dag, ging ik over fut praten maar ja toen ging iedereen of topic, dus maar weer gestopt met over fut te praten, bij jou is het nooit goed, woon je nog thuis? dan heb ik medelijden met je moeder.
Sport1 wedstrijden??quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:19 schreef poker4lifee het volgende:
voor de luie mensen;
13:45 West Ham U. ? - ? Fulham
15:30 Schalke ? - ? Augsburg
15:30 Werder Bremen ? - ? Hamburger SV
16:00 Swansea C. ? - ? Sunderland
18:30 Manchester C. ? - ? Queens Park R.
20:45 Bologna ? - ? AC Milan
ah weet niet eens of ze allemaal uitgezonden wordenquote:Op zaterdag 1 september 2012 11:31 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Sport1 wedstrijden??
Als dat zo is, zijn het echt saaie wedstrijden.
Morgen wel Liverpool - Arsenal en Real Madrid
Dit zijn wel de meeste degelijke wedstrijden van vandaag. Valt een beetje tegen inderdaad. Morgen maakt wel een hoop goedquote:Op zaterdag 1 september 2012 11:31 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Sport1 wedstrijden??
Ik ga wel Swansea kijken hoor!quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:31 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Sport1 wedstrijden??
Morgen wel Liverpool - Arsenal en Real Madrid![]()
![]()
sowiesoquote:Op zaterdag 1 september 2012 11:34 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik ga wel Swansea kijken hoor!
Valt een beetje tegenquote:Op zaterdag 1 september 2012 11:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ah weet niet eens of ze allemaal uitgezonden wordenMaar sowieso de meeste wel ja
Webapp.quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:50 schreef Geluidssysteem het volgende:
Kan je ook ergens zien hoeveel keer een speler voor jouw club heeft gescoord? Want als ik op de console bij mijn Ibra kijk bijvoorbeeld, dan heeft 'ie al 10 eigenaren gehad ofzo en 400 goals bijvoorbeeld.
Kun je ook ergens zien hoevaak hij dan alleen voor MIJN team heeft gescoord? Vroeg het me af.
Webapp showt alleen van je clubquote:Op zaterdag 1 september 2012 11:50 schreef Geluidssysteem het volgende:
Kan je ook ergens zien hoeveel keer een speler voor jouw club heeft gescoord? Want als ik op de console bij mijn Ibra kijk bijvoorbeeld, dan heeft 'ie al 10 eigenaren gehad ofzo en 400 goals bijvoorbeeld.
Kun je ook ergens zien hoevaak hij dan alleen voor MIJN team heeft gescoord? Vroeg het me af.
Ik zie daar geen statistieken, of ligt dat nou aan mijquote:
Onder bio gewoonquote:Op zaterdag 1 september 2012 11:54 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik zie daar geen statistieken, of ligt dat nou aan mij.
Dat ligt aan jou.quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:54 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik zie daar geen statistieken, of ligt dat nou aan mij.
Ohquote:Op zaterdag 1 september 2012 11:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat ligt aan jou.
Gewoon bij bio van de speler.
Saaie wedstrijden vandaag.quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:19 schreef poker4lifee het volgende:
voor de luie mensen;
13:45 West Ham U. ? - ? Fulham
15:30 Schalke ? - ? Augsburg
15:30 Werder Bremen ? - ? Hamburger SV
16:00 Swansea C. ? - ? Sunderland
18:30 Manchester C. ? - ? Queens Park R.
20:45 Bologna ? - ? AC Milan
[..]
nice, ahh k.
Hoezo ik vraag iets over fut, meteen krijg ik van hem zo'n reactie?quote:
Je vraagt niet iets over FUT, ja je vraagt een speler. Je lijkt GTABOY welquote:Op zaterdag 1 september 2012 12:04 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hoezo ik vraag iets over fut, meteen krijg ik van hem zo'n reactie?
Je vroeg of iemand je een IF gratis wilt geven...quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:04 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hoezo ik vraag iets over fut, meteen krijg ik van hem zo'n reactie?
Je hebt toch wel gewonnen mag ik hopen?quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:05 schreef Geluidssysteem het volgende:
Net zo een vies zweterig ventje met 5atb Ashe-Wynne-Chiellini-T.Silva-Maicon en voorin Eto'o, Young en Biabany en alleen maar naar de cornervlag rennen en voorgeven.
Klopt, bij de 3-0 in de 61e minuut ofzo vond 'ie het wel genoegquote:Op zaterdag 1 september 2012 12:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je hebt toch wel gewonnen mag ik hopen?
Ik ben trouwens wel benieuwd naar wat QPR kan met al die nieuwe aanwinsten, die hadden ze vorig seizoen ook al maar nu hebben ze toch wel een goed team
quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:10 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja echt zieke aanwinsten
Granero,M'bia,Cesar,Hoilett.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:08 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Klopt, bij de 3-0 in de 61e minuut ofzo vond 'ie het wel genoeg.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:10 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik edit deze post wel gewoon.
Park, Fabioquote:Op zaterdag 1 september 2012 12:08 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Klopt, bij de 3-0 in de 61e minuut ofzo vond 'ie het wel genoeg.
Ja echt zieke aanwinsten
Granero,M'bia,Cesar,Hoilett.
Ja ik wou mijn post editen waarin ik dat van die 3-0 zei, maar toen deed ik per ongeluk een nieuwe post, dus deed ik die nieuwe post gewoon weg en toen editte ik de eerste postquote:
Oppassen jij.quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je vraagt niet iets over FUT, ja je vraagt een speler. Je lijkt GTABOY wel
Zeker. Swansea is nog wel leuk om te kijkenquote:
VDW gaat hopelijk nog weg.quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:13 schreef Rijst het volgende:
Je kan nu trouwens ook wel een dik Eredivisie team maken
Babel - Altidore - Tadic
Schone - Fer - Eriksen
Aanholt - Moisander - Vertonghen - vdw
Tyton
Kut teamquote:Op zaterdag 1 september 2012 12:13 schreef Rijst het volgende:
Je kan nu trouwens ook wel een dik Eredivisie team maken
Babel - Altidore - Tadic
Schone - Fer - Eriksen
Aanholt - Moisander - Vertonghen - vdw
Tyton
Kiquote:Op zaterdag 1 september 2012 12:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Zeker. Swansea is nog wel leuk om te kijken
hahah misschien zit ie nu bij de selectie jaquote:
Netjesquote:
Vraag je op je werk ook of je collega's je geld willen doneren?quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:01 schreef marcie216 het volgende:
Ik heb m gekocht voor je./ Zet er maar wat opquote:Op zaterdag 1 september 2012 11:01 schreef marcie216 het volgende:
Troll.quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb m gekocht voor je./ Zet er maar wat op
Zeg jijquote:Op zaterdag 1 september 2012 12:19 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Vraag je op je werk ook of je collega's je geld willen doneren?
Bij jou is het te moeilijk om te weten of je trollt of niet.quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb m gekocht voor je./ Zet er maar wat op
Wat doe ik dan? Oh, dat ik eens erom vroeg om te geven? Dat kwam omdat hij niet zei of hij er geld voor wou, dus zei ik, als je er een wil geven zou ik het fijn vinden. Hoef je niet gelijk zo te gaan doen.quote:
quote:
Je zeikt continu over je team.quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:23 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Wat doe ik dan? Oh, dat ik eens erom vroeg om te geven? Dat kwam omdat hij niet zei of hij er geld voor wou, dus zei ik, als je er een wil geven zou ik het fijn vinden. Hoef je niet gelijk zo te gaan doen.
Ik ben ook Nederlander.quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:24 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Je zeikt continu over je team.
In welke divisie zit Monaco? Zijn ze alweer wat opgekrabbeld?quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:27 schreef GuRBuH het volgende:
Volgend jaar h2h maar met Monaco. Jakob PoulsenBarazite
Tziolis
Ocampos
Afolabi
Bajrami
Hebben wel grote plannen maar zijn niet gepromoveerd afgelopen jaar. Ligue 2 nog dus.quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:28 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
In welke divisie zit Monaco? Zijn ze alweer wat opgekrabbeld?
Ah, soort River Plate dus.quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:30 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hebben wel grote plannen maar zijn niet gepromoveerd afgelopen jaar. Ligue 2 nog dus.
De silver versie is sinds die uit packs is ook alleen maar goedkoper geworden, en dat slaat ook echt nergens opquote:Op zaterdag 1 september 2012 12:26 schreef Dudeweiser het volgende:
de Arsenal UP Vela was altijd ruim 8k, de Sociedad UP Vela is nu al discardwaarde. BPL
Hoe doet Barazite het daar?quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:30 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hebben wel grote plannen maar zijn niet gepromoveerd afgelopen jaar. Ligue 2 nog dus.
die is nog beter dan de UP ookquote:Op zaterdag 1 september 2012 12:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De silver versie is sinds die uit packs is ook alleen maar goedkoper geworden, en dat slaat ook echt nergens op
Hier ook de omzet 3 miljoen dit jaar. Volgend jaar de lat verschuiven naar 4 miljoenquote:Op zaterdag 1 september 2012 12:33 schreef Thorb het volgende:
Totaal aantal fut coins dit jaar was ongeveer 3 miljoen, waarvan 460.000 matchcoins
Zo slecht dat hij goed isquote:Op zaterdag 1 september 2012 12:31 schreef poker4lifee het volgende:
Bart van Merwijk @bartvanmerwijk_
Weet ook niet of tegenstanders veel van Ryan te vrezen hebben. Zijn toch vooral bejaarden die in zo'n Babel-truc trappen?
wat slecht
[..]
Hoe doet Barazite het daar?
Het is beter dan Studio Voetbal met schreeuwlelijk Jan Mulder, Ajaxgeiler Jack van Gelder, Twentehoeren Joeri Mulder en Jan van Halst en Arno Vermeulenquote:Op zaterdag 1 september 2012 12:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Behalve het gebruikelijke irritante gebrek aan feitenkennis was het wel grappig af en toe
Heb niet echt een doel, zie wel of ik het net zo leuk als dit jaar vindquote:Op zaterdag 1 september 2012 12:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hier ook de omzet 3 miljoen dit jaar. Volgend jaar de lat verschuiven naar 4 miljoen
Ja, vorige editie was ik er pas vanaf mei/juni ingerold. Wel een voordeel nu dat we weten hoe de marktwerking over een jaar genomen zich ontwikkelt. Denk dat het met die divisions alleen maar leuker gaat worden trouwensquote:Op zaterdag 1 september 2012 12:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb niet echt een doel, zie wel of ik het net zo leuk als dit jaar vind
Voor jou was het ook het eerste echte jaar toch
Kon me er nooit toe zetten met FUT verder te gaan dan een weekje. In de herfstvakantie toch maar doorgezetquote:Op zaterdag 1 september 2012 12:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, vorige editie was ik er pas vanaf mei/juni ingerold. Wel een voordeel nu dat we weten hoe de marktwerking over een jaar genomen zich ontwikkelt. Denk dat het met die divisions alleen maar leuker gaat worden trouwens
Ik dinsdag, maar ook geen zin in nee.quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:48 schreef Kamikazie het volgende:
Mooie tijden zijn het geweest, maar ik moet maandag weer beginnen en heb er echt geen zin in
Gister was je er nog trots op dat je je nuttig ging maken voor de samenleving!quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:48 schreef Kamikazie het volgende:
Mooie tijden zijn het geweest, maar ik moet maandag weer beginnen en heb er echt geen zin in
Dinsdag hierquote:Op zaterdag 1 september 2012 12:48 schreef Kamikazie het volgende:
Ja maar toen besefte ik me dat dat me niet zoveel meer interesseerde ....quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gister was je er nog trots op dat je je nuttig ging maken voor de samenleving!
Ik ook hoorquote:Op zaterdag 1 september 2012 12:52 schreef Dudeweiser het volgende:
ik heb over zes weken al weer vakantie
Ik over 8quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:52 schreef Dudeweiser het volgende:
ik heb over zes weken al weer vakantie
Steek het in je reet Kevin!quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:53 schreef Dudeweiser het volgende:
en 3 en 4 oktober heb ik weer vrij
ja kloptquote:Op zaterdag 1 september 2012 12:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Steek het in je reet Kevin!
Je pest me gewoon!!
Geen onderwijs voor jou, dan word ik vergeleken met jou dus nog slimmer!quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:53 schreef Dudeweiser het volgende:
en 3 en 4 oktober heb ik weer vrij
zeker als je bedenkt welke activiteiten er 3 en 4 oktober gaan gebeurenquote:Op zaterdag 1 september 2012 12:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Geen onderwijs voor jou, dan word ik vergeleken met jou dus nog slimmer!
Dierendag.quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zeker als je bedenkt welke activiteiten er 3 en 4 oktober gaan gebeuren
Hutspot met wit brood en haring eten toch!quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zeker als je bedenkt welke activiteiten er 3 en 4 oktober gaan gebeuren
Denken dat je slimmer word van het middelbare onderwijsquote:Op zaterdag 1 september 2012 12:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Geen onderwijs voor jou, dan word ik vergeleken met jou dus nog slimmer!
Wordt*quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Denken dat je slimmer word van het middelbare onderwijs
En die docenten maar pratenquote:Op zaterdag 1 september 2012 12:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Denken dat je slimmer word van het middelbare onderwijs
quote:
En bier. Heel veel bier.quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hutspot met wit brood en haring eten toch!
Maltquote:
Die is echt meesterlijk goed ja.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:01 schreef Geluidssysteem het volgende:
Verdomme! Pato is en blijft een beest,heerlijk!
Hattrick in echt 6 minuutjes ofzo, zó baas!quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:02 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Die is echt meesterlijk goed ja.
quote:
tering de bpl heeft onderhand meer belgen dan engelsen lijkt het welquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:13 schreef DutchSL het volgende:
Brute Belgische silver Vadis Odjidja-Ofoe (alles boven 70!) naar Everton.
Een volledig Belgisch BPL team wordt zo nog best sterk.
Als Courtois nou niet uitgeleend was..quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:16 schreef DutchSL het volgende:
Lukaku-Benteke
Dembele
Hazard-Odjidja-Fellaini-Mirallas
Vertonghen-Vermaelen-Kompany
Mignolet
En de Bruyne.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:17 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Als Courtois nou niet uitgeleend was...
Mirallas is ST hequote:Op zaterdag 1 september 2012 13:16 schreef DutchSL het volgende:
Lukaku-Benteke
Dembele
Hazard-Odjidja-Fellaini-Mirallas
Vertonghen-Vermaelen-Kompany
Mignolet
Ik ben maltman, kom hatenquote:
In FUT 13 misschien/hopelijk niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |