Waarom ik niet dan? Ik voel me zoals gewoonlijk weer ondergewaardeerd.quote:
Hun kregen die Abo´s toen we die onterechte ban kregenquote:Op zaterdag 1 september 2012 00:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom ik niet dan? Ik voel me zoals gewoonlijk weer ondergewaardeerd.
Geen idee, misschien kom je wat belachelijk over door die Sightorsson onzin.quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom ik niet dan? Ik voel me zoals gewoonlijk weer ondergewaardeerd.
Hoe kan Benfica dat betalenquote:Op zaterdag 1 september 2012 00:53 schreef Doublepain het volgende:
Javi Garcia naar Benfica voor 23 miljoen, kut Portugezen
en is nog 25 jaar oudquote:Op zaterdag 1 september 2012 00:59 schreef BrokenArrow het volgende:
javi garcia 0 interlands 23 miljoen
Stijn Schaarsquote:Op zaterdag 1 september 2012 01:03 schreef Doublepain het volgende:
Kan je beter Strootman halen, die is 10x beter
Tegenwoordig halen al die Engelsen, Spaanse spelersquote:Op zaterdag 1 september 2012 01:04 schreef Smoofie het volgende:
Ze betalen zoveel omdat het Benfica is.
Wat?quote:Op zaterdag 1 september 2012 01:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Ok huil van binnen. Rondanja is besmet met get moderator virus en is anoniem op de achyerfrond
Brands wist het niet.quote:Brands, technisch manager van PSV, lijkt tot voor kort geen weet te hebben gehad van de verschillende deadlines door Europa. “Ik ben hier onlangs op gewezen door een makelaar. Dit is een zeer vreemde situatie. We gaan dit zeker bij de UEFA aankaarten. Er kan immers na middernacht nog op onze spelers geboden worden, terwijl wij dan geen vervangers meer kunnen halen.”
Oh zo.quote:Op zaterdag 1 september 2012 01:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
heb hem eigenlijk niet meer echt gezien sibds zijn 'promotie'
hoezoquote:Op zaterdag 1 september 2012 01:32 schreef Smoofie het volgende:
Vind het wel jammer dat ForumMongool steven mod is geworden
23 augustus belde, ze vertellen dat je erg laat bent.quote:Op zaterdag 1 september 2012 01:32 schreef Smoofie het volgende:
Vind het wel jammer dat ForumMongool steven mod is geworden
Als hij geen vriendje was van Yv dan had hij allang paar x een ban gehad met die ene link die hij overal postequote:
Dat zei ik al 3 jaar geleden!quote:Op zaterdag 1 september 2012 01:35 schreef Geo4kant het volgende:
Het wordt een plasma tv, godverdommewat een beeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
quote:Op zaterdag 1 september 2012 01:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Veel te netjes voor mijn kamer.
Maat van he had een 59 inch Samsung plasma.. godverdommequote:Op zaterdag 1 september 2012 01:39 schreef Smoofie het volgende:
[..].
Maar plasma tv is automatisch Panasonic he?
We hebben boven 50' Vierra panasonic plasmaV- serie was het.
Beeld is super, vooral als je het zelf nog customized. Zwart is echt zwart, goede helderheid en contrast dus. Heerlijkquote:Op zaterdag 1 september 2012 01:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maat van he had een 59 inch Samsung plasma.. godverdommedaar krijg je echt wel een stijfje van. Die kleuren.. die scherpte
Binnen 1 min was ik eigenlijk al omquote:Op zaterdag 1 september 2012 01:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Beeld is super, vooral als je het zelf nog customized. Zwart is echt zwart, goede helderheid en contrast dus. Heerlijk. Vooral voor voetbal en gamen
.
Van wiequote:Op zaterdag 1 september 2012 01:57 schreef Jojoortje het volgende:
Was even weg. Kreeg net nog bezoek
Fuck, en ik zit nog achter mijn PC!quote:Op zaterdag 1 september 2012 02:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Haar klanten natuurlijk
Ba dum tsss
Ziet ze er goed uit?quote:Op zaterdag 1 september 2012 02:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vriendinnetje die uit de stad kwam wandelen.
Ja ik heb al een klacht ingediend bij GGMM.quote:Op zaterdag 1 september 2012 02:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nou als je van mn gestalk af wilt weet je wat je te doen staat!
Jawel joh.quote:Op zaterdag 1 september 2012 02:08 schreef Smoofie het volgende:
Wel rustig trouwens, vrijdagavond is toch geen uitgaansavond
quote:Op zaterdag 1 september 2012 02:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja ik heb al een klacht ingediend bij GGMM.
Lekker kutjegebotst?quote:Op zaterdag 1 september 2012 02:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vriendinnetje die uit de stad kwam wandelen.
Hier is het do/vry/zaquote:Op zaterdag 1 september 2012 02:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Donderdag en zaterdag, vrijdag niet. In adam dan
.
Ja, ik geef het een 8+quote:
Mwah, vrijdag kan wel, maar do en zat zijn veel leuker.quote:Op zaterdag 1 september 2012 02:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hier is het do/vry/za
[..]
Ja, ik geef het een 8+
Tot hoe laat zijn die tenten open dan?quote:Op zaterdag 1 september 2012 02:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mwah, vrijdag kan wel, maar do en zat zijn veel leuker.
5:00 en sommige 7:00quote:Op zaterdag 1 september 2012 02:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tot hoe laat zijn die tenten open dan?
Dat klopt helemaal.quote:Op zaterdag 1 september 2012 02:12 schreef Smoofie het volgende:
Maarja, twente/hengelo en A'dam, wereld van verschil.
Zou wel eens uit willen gaan in de provincie, andere soort chicks daarquote:Op zaterdag 1 september 2012 02:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Valt nog mee. In Eindhoven ging op een zaterdag alles dicht om 4.00u.
Klopt ook.quote:Op zaterdag 1 september 2012 02:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zou wel eens uit willen gaan in de provincie, andere soort chicks daar.
Wat zijn bienskes?quote:Op zaterdag 1 september 2012 02:25 schreef Geo4kant het volgende:
Van die geile bienskes in paarse broeken
LR is inderdaad gestegen op mijn lijstje.quote:Op zaterdag 1 september 2012 02:29 schreef Smoofie het volgende:
Jojoortje, neem me eens mee uit in Hengelo ofzo dan. Neem ik je favo user LR mee
Van allesquote:Op zaterdag 1 september 2012 02:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
LR is inderdaad gestegen op mijn lijstje.
Wat ben jij gewend met uitgaan dan? Cafe? Disco? Kroeg? Dansen? Barhangen?
Ja zo ben ik ook welquote:Op zaterdag 1 september 2012 02:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Van alles. Soms studenten café, dan weer een club, dan een kroeg. Zolang het maar gezellig is
.
Dafuq?quote:Op zaterdag 1 september 2012 02:37 schreef Jojoortje het volgende:
Hoop dat ik deze keer niet droom over Tristan van der Vlis
Laatste 2 nachten gedroomd over hem.quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2012 02:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Laatste 2 nachten gedroomd over hem.
Ik loop in een winkelcentrum en zie iemand lopen die iedereen neer schiet.
Ik kan me nog net verstoppen achter een toonbank, maar zie iedereen dood neer vallen in het winkelcentrum.
Iedereen droomt elke nacht.quote:Op zaterdag 1 september 2012 02:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gelukkig droom ik maar 1x per halfjaar
Ik had toch wel gelijk man;quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, vast een deel zal betaald zijn door Ajax..
Dat vroeg ik me dus ook gelijk af.. In NL heb je wel eens dat clubs spelers niet aan een andere NL club willen verkopen. Dan kan je dus als kopende club afspreken dat een speler zijn contract afkoopt, naar jouw clubje komt en dan betaal je dat bedrag gewoon terug
Hij zal wel een deal hebben gesloten dat hij na Ajax zijn zaakwaarnemer een berg geld moet betalen.quote:De Amsterdammer, die Ajax zes jaar geleden voor 17 miljoen euro verruilde voor Liverpool, beseft dat hij een niet-alledaagse maatregel nam door in samenwerking met zijn zaakwaarnemer Winny Haatrecht zijn contract bij Hoffenheim voor miljoenen euro’s af te kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |