quote:Gazidis: ''We worden beschuldigd van een gebrek aan ambitie. Men zegt dat Arsenal al genoegen neemt met een plek in de Engelse top vier. Dat is totale onzin. Dit is de meest ambitieuze club die ik ken.''
Hahahah hoe durft hij het te zeggenquote:Op donderdag 13 september 2012 11:00 schreef lordteddybeer het volgende:
Wenger kan verlengen bij Arsenal
HOOFDDORP - De clubleiding van Arsenal heeft ondanks zeven jaren zonder prijzen nog altijd een rotsvast vertrouwen in Arsène Wenger. De manager krijgt een nieuw contract aangeboden.
http://www.nusport.nl/eng(...)gen-bij-arsenal.html
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:LONDEN - Arsène Wenger heeft de eerste toenadering van Arsenal om zijn contract te verlengen beleefd afgewimpeld.
''Ik heb nog twee jaar te gaan. Het is te vroeg om nu al over mijn toekomst te gaan praten'', zei de Franse manager donderdag in een reactie op uitlatingen van directeur Ivan Gazidis.
Gaat echt niet voor een arsenal salaris spelenquote:Op donderdag 13 september 2012 22:03 schreef Maraten het volgende:
Wat vinden we hier van Drogba?
Ikzelf weet het niet zo
Drogba zit toch prima in China? Kan een mooi salaris opstrijken de laatste paar jaren van zijn carriere in een (voor rijke mensen) schitterend land. Ik denk niet dat die snel naar Engeland terug zal willen.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:03 schreef Maraten het volgende:
Wat vinden we hier van Drogba?
Ikzelf weet het niet zo
Drogba zit daar prima, maar er is gedoe tussen de eigenaren van die club en ze willen waarschijnlijk/misschien van Drogba en Anelka af. Waren zelfs 2 weken terug hardnekkige geruchten dat Drogba gereleased zou worden. Komt er een beetje op neer dat de salarissen van die 2 spelers in de weg staan van een gezonde financiele situatie bij die club, grote cash flow problemen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 02:53 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Drogba zit toch prima in China? Kan een mooi salaris opstrijken de laatste paar jaren van zijn carriere in een (voor rijke mensen) schitterend land. Ik denk niet dat die snel naar Engeland terug zal willen.
Aw ic ic, dat wist ik dus niet. Ik neem aan dat als Drogba en Anelka daar willen blijven, dat ze de club gewoon aan dat contract kunnen houden toch!?quote:Op vrijdag 14 september 2012 03:36 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Drogba zit daar prima, maar er is gedoe tussen de eigenaren van die club en ze willen waarschijnlijk/misschien van Drogba en Anelka af. Waren zelfs 2 weken terug hardnekkige geruchten dat Drogba gereleased zou worden. Komt er een beetje op neer dat de salarissen van die 2 spelers in de weg staan van een gezonde financiele situatie bij die club, grote cash flow problemen.
Aan zo'n contract heb je alleen weinig als ze de salarissen niet meer kunnen betalen. Meestal zijn spelers er dan ook snel klaar mee.quote:Op vrijdag 14 september 2012 03:52 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Aw ic ic, dat wist ik dus niet. Ik neem aan dat als Drogba en Anelka daar willen blijven, dat ze de club gewoon aan dat contract kunnen houden toch!?
anders komen ze bijna het basiselftal van arsenal....quote:Op vrijdag 14 september 2012 01:29 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wandelgangen: Barcelona volgt Vermaelen, Diaby en Wilshere.
Ik volg ze ook...quote:Op vrijdag 14 september 2012 01:29 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wandelgangen: Barcelona volgt Vermaelen, Diaby en Wilshere.
quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:24 schreef lordteddybeer het volgende:
Tuurlijk vertrekt vermealen volgend jaar. Niet voor niks de aanvoeder dit jaar
twitter:AFCAMDEN twitterde op zaterdag 15-09-2012 om 12:30:55Arsenal's Starting XI: Szcz; Gibbs Verm Mert Jenko; Coq Arteta Cazorla; Gerv Podolski Ox. Giroud and Mannone drop to bench, Diaby out. #afc reageer retweet
De verdediging blijft staan omdat ze dit seizoen telkens de 0 hebben weten te houden, als ik het goed begrijp. Wellicht dat Koscielny is dinsdag tegen Montpellier bij is. Misschien dat hij vanmiddag mag invallen? Diaby heeft bij de wedstrijd van Frankrijk een tik gehad en is geblesseerdquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:24 schreef tochweerhenk het volgende:
Weer geen Koscielny.
En heeft Diaby een blessure?
En Walcott?
Giroud niet in de basis? Gelukkig net op tijd vervangen in mijn Fantasy League voor Torres danquote:Op zaterdag 15 september 2012 13:36 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
De verdediging blijft staan omdat ze dit seizoen telkens de 0 hebben weten te houden, als ik het goed begrijp. Wellicht dat Koscielny is dinsdag tegen Montpellier bij is. Misschien dat hij vanmiddag mag invallen? Diaby heeft bij de wedstrijd van Frankrijk een tik gehad en is geblesseerdSchijnt niet ernstig te zijn maar goed, we zullen zien. En Walcott was ziek geweest en is wel weer beter maar begint op de bank.
Ik vind het wel jammer dat Giroud niet in de basis staat...
Nog geen bericht van Arsenal, maar AFCAMDEN (die doorgaans goed is ingelicht) gaf de opstelling van hierboven.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Giroud niet in de basis? Gelukkig net op tijd vervangen in mijn Fantasy League voor Torres dan
Tja, wedstrijdritme, verdediging staat goed (Mertesacker doet het ook gewoon prima). Misschien dat Koscielny in mag vallen in de tweede helft.quote:Op zaterdag 15 september 2012 13:40 schreef tochweerhenk het volgende:
Tevens moet een fitte Koscielny altijd boven Mertesacker in de basis staan.
23.20 uur op BBC1.quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:48 schreef tochweerhenk het volgende:
6-1 en 3e.
Iemand een goede samenvatting, heb niks van de wedstrijd kunnen zien.
Match of the day?quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:58 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
23.20 uur op BBC1.
Of misschien op 101greatgoals.com
Jepquote:
Szczesny is een topper. Mannone heeft een paar leuke wedstrijden gespeeld en meteen moet het de nummer 1.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:10 schreef alors het volgende:
Szczesny is jonger dan Mannone hoor. Hij was geblesseerd en daarom speelde hij niet. Hij heeft vorig jaar een prima seizoen gedraaid en ik zie niet in waarom hij gewisseld zou moeten worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |