grappig feitje over deze bussen is dat er ooit eentje in dienst is geweest bij NoordNed.quote:
Foto?quote:Op donderdag 8 november 2012 13:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
grappig feitje over deze bussen is dat er ooit eentje in dienst is geweest bij NoordNed.
ik zag op Busfoto van de 6249 die in 2006 lijn 72 op de film had. Bij mijn weten heeft deze bus een tijd lang in Noord- en Zuidwest Fryslân rondgereden. Helaas kan ik er niet meer foto's van vinden.quote:
Lekker hoorquote:Op donderdag 8 november 2012 13:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
BTW: dit worden de Qliners voor Zuid-Holland-Noord: https://twitter.com/VolvoBusNL/status/266454042283225088/photo/1
zag dit busje vanmiddag toevallig ook rijden.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:14 schreef LWD-Godius het volgende:
Ik kwam vanochtend volgens mij de bus tegen die de fryskers gaan vervagen op de rustige stadslijnen in Leeuwarden (en misschien ook wel een aantal streeklijnen?).
[ afbeelding ]
Klopt helemaal.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:05 schreef tripel7 het volgende:
Waarschijnlijk een meetrit voor de tijden, zo'n ding rijd nu ook in de regio van Leiden rond daarvoor
nee, die komen op de streekdienst te rijden. Voor de stadsdienst is de Irisbus Citelis CNG besteldquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:06 schreef LWD-Godius het volgende:
Ok, gelukkig maar, het worden dus toch die nieuwe vdl citea's. Goede zaak!
Er komen geen nieuwe gelede gasbussen. De nieuwe trolleybussen (Hess Swisstrolley) stromen later in.quote:Op zondag 11 november 2012 15:35 schreef springer1980 het volgende:
Op internet duiken regelmatig foto's op van de nieuwe Breng bussen voor Nijmegen en Arnhem maar ik ben nog geen foto's tegen gekomen van gelede aardgasbussen of nieuwe trolly's. Komen die er niet en mag Connexxion nog doorrijden met die oude gelede citaro's en bejaarde trolly's???
Schade hebben ze toch alquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:06 schreef LWD-Godius het volgende:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:06 schreef LWD-Godius het volgende:
O408? B)quote:Op zondag 11 november 2012 23:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Maar nee, ze moeten gewoon met MB's gaan rijden.
Ik ben even die modelnamen vergeten.
Nee busfapper... gewoon nieuwe met aardgas ofzo... Kunnen ze meteen een paar bushokjes in brand steken...quote:
ow... maar een O408 kan je ook wel ombouwen tot gasploffertquote:Op zondag 11 november 2012 23:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee busfapper... gewoon nieuwe met aardgas ofzo... Kunnen ze meteen een paar bushokjes in brand steken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |