heb je een plaatje van wat je gezien hebt?quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:12 schreef Bleie het volgende:
Hai,
Een nieuweling hier, met meteen een vraag. Mijn dochter wordt volgende week 3, dus er moet gebakken worden. Nou ben ik eigenlijk niet van het enorm decoreren, maar op pinterest zag ik Elmo-cupcakes. En ze vindt Elmo echt geweldig! Zou dat te doen zijn voor iemand met nul ervaring in het versieren van cupcakes? En hoe zouden jullie het doen?
Weet niet hoe je het van plan bent, als je het netjes wilt spuiten lijkt me dat best lastig al die "haartjes". Maar is ook een versie waarin ze gewoon kokosrasp kleuren, dat lijkt me makkelijk te doen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:12 schreef Bleie het volgende:
Hai,
Een nieuweling hier, met meteen een vraag. Mijn dochter wordt volgende week 3, dus er moet gebakken worden. Nou ben ik eigenlijk niet van het enorm decoreren, maar op pinterest zag ik Elmo-cupcakes. En ze vindt Elmo echt geweldig! Zou dat te doen zijn voor iemand met nul ervaring in het versieren van cupcakes? En hoe zouden jullie het doen?
je hebt de sugarcraftgun waarmee je haren kan maken maar die is wel prijzig een goede goedkoop alternatief is een knoflookpers! maar ik weet niet of je ze idd 3d wil maken?quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Weet niet hoe je het van plan bent, als je het netjes wilt spuiten lijkt me dat best lastig al die "haartjes". Maar is ook een versie waarin ze gewoon kokosrasp kleuren, dat lijkt me makkelijk te doen.
Lijkt me met beide toch nog een erg priegelwerkje voor een beginner.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
je hebt de sugarcraftgun waarmee je haren kan maken maar die is wel prijzig een goede goedkoop alternatief is een knoflookpers! maar ik weet niet of je ze idd 3d wil maken?
ook voor n gevorderde hoorquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lijkt me met beide toch nog een erg priegelwerkje voor een beginner.
Nee dat snap ik, dat je niet tevreden ben.. Als ik jou was zou ik de droom maar opgeven, dit lijkt helmaal nergens naarquote:Op zondag 16 september 2012 14:51 schreef droomvrouwtje het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst cupcakes gemaakt en gedecoreerd. Heb dik 1.5 jaar geleden wel eens een workshop boltaartje versieren gevolgd, maar eigenlijk niks meer mee gedaan
Het resultaat:
[ afbeelding ]
Ik ben nog niet helemaal te vrede, de fondant is hier en daar wat te dik en ik zie dat de randjes niet altijd even netjes zijn afgewerkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |