Dik gedrukt is een beetje dubbel vind ik.quote:Op maandag 3 september 2012 16:14 schreef Dimens het volgende:
Dimens Fok
foklaan ik ben 12
9999AA woonplaats
06Dimens
Zoetermeer 3 September 2012
Betreft: Sollicitatie
Geachte heer/mevrouw,
Met dit bericht wil ik mijn belangstelling laten blijken voor de functie Vertegenwoordiger. Voor de opleiding Commercieel Medewerker Buitendienst, ben ik op zoek naar een stageplaats waar ik 4 dagen in de week kan werken.
Na twee jaar producten te hebben verkocht in de winkel, wil ik nu graag de producten en het bedrijf vertegenwoordigen. Ik ben geschikt voor deze baan omdat ik makkelijk contact kan leggen met de klanten en ik enthousiast over de producten en het bedrijf praat.
Graag zou ik bij uw bedrijf willen werken en leren omdat ik het heerlijk vind om contact te leggen met klanten en te vertellen over de producten.
Deze sollicitatie zou ik graag in een persoonlijk gesprek willen toelichten.
Met vriendelijke groet,
Dimens
Wat denken jullie. Ja of nee? Typfouten? Onnodige zinnen? Iets?
Ja moet mezelf een beetje verkopen toch? Ik weet ook niet.quote:Op maandag 3 september 2012 16:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
'omdat ik het 'heerlijk' vind'? watheerlijk?
Ja maar ik wil als Dimens solliciteren.quote:Op maandag 3 september 2012 16:15 schreef Beach het volgende:
Ik zou je echte naam eronder zetten en niet Dimens.
nu klinkt het net als 'jaa ohh ik vind het heerlijk geheheh fapfapfap ohhjaa'quote:Op maandag 3 september 2012 16:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja moet mezelf een beetje verkopen toch? Ik weet ook niet.![]()
Hoe zou jij het schrijven?
Goeie. Ga ik neerzetten.quote:Op maandag 3 september 2012 16:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nu klinkt het net als 'jaa ohh ik vind het heerlijk geheheh fapfapfap ohhjaa'
Zet er ipv heerlijk, fantastisch oid neer.
Dat zie je ontzettend vaak op van die voorbeeld sollicitaties. Ik wil dat een beetje voorkomen zodat het niet lijkt alsof ik het zo van internet geplukt heb.quote:Op maandag 3 september 2012 16:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh en ik zou in de eerste zin neerzetten: Hierbij wil ik graag solliciteren naar de functie Vertegenwoordiger.
Geen idee.quote:Op maandag 3 september 2012 16:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Waar ga je solliciteren eig?
quote:Op maandag 3 september 2012 16:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat zie je ontzettend vaak op van die voorbeeld sollicitaties. Ik wil dat een beetje voorkomen zodat het niet lijkt alsof ik het zo van internet geplukt heb.
Hierbij wil ik mijn belangstelling laten blijken voor de functie Vertegenwoordiger.
Als ik het zo neerzet, is het dan beter denk je?
Hoe lang ben je al werkeloos?quote:Op maandag 3 september 2012 16:29 schreef Geo4kant het volgende:
Ik sollicteer altijd zo:
Hey yo dit leek me wel tof dus wanneer doen we meeten? Dit verdient toch wel goed hoop ik? Laat wat weten, check je later.
Geo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |