Wel een goedequote:
Whutquote:Op maandag 3 september 2012 15:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik heb alleen huiswerk in de eerste klas gehaddaarna voerde onze school het huiswerkvrij systeem in
![]()
Zouden ze overal moeten doen. Dan misschien maar meer uren op school maar huiswerk? Naast school zou je je eigenlijk niet bezig moeten houden met school. Ik vind het belachelijk dat je in sommige lessen het huiswerk behandeld terwijl je in de klas ook gewoon les kunt krijgen.quote:Op maandag 3 september 2012 15:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik heb alleen huiswerk in de eerste klas gehaddaarna voerde onze school het huiswerkvrij systeem in
![]()
Niet mee eens, ik heb over het algemeen sneller mijn opdrachten af dan de meeste klasgenoten. Dan doe ik dat graag thuis in plaats van in nutteloze uren op school.quote:Op maandag 3 september 2012 15:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zouden ze overal moeten doen. Dan misschien maar meer uren op school maar huiswerk? Naast school zou je je eigenlijk niet bezig moeten houden met school. Ik vind het belachelijk dat je in sommige lessen het huiswerk behandeld terwijl je in de klas ook gewoon les kunt krijgen.
Tuurlijk niet, op de universiteit moet je straks ook zelfstandig leren en plannen. Daar bereiden ze je op de middelbare op voor.quote:Op maandag 3 september 2012 15:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zouden ze overal moeten doen. Dan misschien maar meer uren op school maar huiswerk? Naast school zou je je eigenlijk niet bezig moeten houden met school. Ik vind het belachelijk dat je in sommige lessen het huiswerk behandeld terwijl je in de klas ook gewoon les kunt krijgen.
Nja wij hadden gewoon huiswerkuren op school. De hele school was op dinsdag om 14:20 vrij, en wij hadden dan nog een huiswerkuur. Het was het waard.quote:Op maandag 3 september 2012 15:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik dus ook niet heb nooit echt huiswerk gemaakt thuis.quote:Op maandag 3 september 2012 15:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik kon me thuis echt niet op school concentreren
quote:Op maandag 3 september 2012 16:10 schreef Ro-ald het volgende:
Ik kan niet wachten tot dat het weekend wordt.
Ik kan niet wachten tot dat het weekend word.
Het wordquote:Op maandag 3 september 2012 16:10 schreef Ro-ald het volgende:
'omdat ik het 'heerlijk' vind'? watquote:Op maandag 3 september 2012 16:14 schreef Dimens het volgende:
Dimens Fok
foklaan ik ben 12
9999AA woonplaats
06Dimens
Zoetermeer 3 September 2012
Betreft: Sollicitatie
Geachte heer/mevrouw,
Met dit bericht wil ik mijn belangstelling laten blijken voor de functie Vertegenwoordiger. Voor de opleiding Commercieel Medewerker Buitendienst, ben ik op zoek naar een stageplaats waar ik 4 dagen in de week kan werken.
Na twee jaar producten te hebben verkocht in de winkel, wil ik nu graag de producten en het bedrijf vertegenwoordigen. Ik ben geschikt voor deze baan omdat ik makkelijk contact kan leggen met de klanten en ik enthousiast over de producten en het bedrijf praat.
Graag zou ik bij uw bedrijf willen werken en leren omdat ik het heerlijk vind om contact te leggen met klanten en te vertellen over de producten.
Deze sollicitatie zou ik graag in een persoonlijk gesprek willen toelichten.
Met vriendelijke groet,
Dimens
Wat denken jullie. Ja of nee? Typfouten? Onnodige zinnen? Iets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |