SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting![]()
zou zo maar kunnen maar ik heb ook geen moeite meer genomen maar daar te gaan kijkenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben al maanden niet op de 59e minuut voor golds geweest, maar zou daar nog wat te halen zijn aan het einde van FUT12 met die nieuwe transfers?
Essien is er niet bij vanavond, zal waarschijnlijk vertrekken (huur). Geruchten over Arsenal, zou fijn zijn!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:17 schreef Maver24 het volgende:
Chelsea starting XI: Cech; Ivanovic, Cahill, Luiz, Cole; Ramires, Mikel, Lampard; Hazard, Torres, Mata.
Opstelling van vanavond
Het werkt nog wel voor silvers en bronzes maar ik heb dat ook al een paar weken niet meer gedaan. De prijzen zijn volgens mij best wel veel gedaald de laatste paar wekenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:18 schreef Maver24 het volgende:
[..]
zou zo maar kunnen maar ik heb ook geen moeite meer genomen maar daar te gaan kijken
Nee?quote:
Zeg gewoon of dat van Lindgren. klopt, zal toch wel niet!quote:
Alles wat mijn vette lichaam zal onderhouden ga ik halen!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zeg gewoon of dat van Lindgren. klopt, zal toch wel niet!
@Mathijs dat is mooi! Worstenbroodjes halen?
quote:Ferguson zet Büttner in basiself na vervelend nieuws rond Evra
Alexander Büttner zal zondag in de basiself van Manchester United starten in de uitwedstrijd tegen Southampton. Trainer Sir Alex Ferguson doet een beroep op de zomeraanwinst, omdat Patrice Evra vrijdag tijdens de training geblesseerd raakte. Hoe erg de Fransman eraan toe is en hoe lang hij niet kan spelen is nog onbekend, maar Ferguson zegt een beroep te zullen doen op Büttner.
Büttner stapte deze maand volkomen onverwacht over van Vitesse, waar hij uit de gratie was geraakt, naar Manchester United. Hij tekende een vijfjarig contract op Old Trafford en speelde woensdag nog voor het eerst mee met de reserves. Hij speelde niet slecht tegen Tottenham Hotspur Onder-21 en won met 2-1; Büttner had zelfs een redding op de doellijn in huis.
“Büttner zal zondag beginnen”, bevestigt Ferguson vrijdagavond in de Engelse media. “Evra heeft tijdens de training klachten opgelopen.” Nadat de trainer Büttner binnenhaalde, had hij al lovende woorden voor de Doetinchemmer. “Hij is een van de beste jonge linksbacks in Europa. We zijn erg blij dat we hem vast hebben kunnen leggen, we houden hem al een tijdje in de gaten. Hij geeft ons op die positie interessante nieuwe opties.”
Misschien met een belofte volgend jaar weg te mogenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:29 schreef Maver24 het volgende:
Cavani signs new Napoli deal
die blijft dus bij Napoli
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:37 schreef pascal08 het volgende:
Ik koop net een spelletje uit de Play Store, krijg ik een melding dat ik nog even een bestandje van 1.7GB erbij moet downloaden.
50% kans héquote:
Doodle jump!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:48 schreef n0ir het volgende:
Ik heb nog ¤4,50 op mijn prepaid creditcard staan en dit vervalt op middernacht!
Welke android-game moet ik halen uit de Play Store?
Er is nu een sale op die Gameloft games. $1 per stuk, ik zou ze allemaal halen. Spirits is nu ook $1, ook wel een leuk spel lijkt mij.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:48 schreef n0ir het volgende:
Ik heb nog ¤4,50 op mijn prepaid creditcard staan en dit vervalt op middernacht!
Welke android-game moet ik halen uit de Play Store?
Weet je ook hoeveel Chelsea staat? Ik kijk namelijk GAE - Cambuurquote:
nos.nlquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
U MAD BRAH
nah garpje.
Mijn stream is kaputt
scythe mugen 2. Klaar.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:54 schreef pascal08 het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met processorkoelers?
Nou ja de derde is wel iets minder maar is ook een grote voldoende.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die is bijna nergens meer te krijgen.
Echt 1 van de beste spitsen op dit moment. Stel je voor als Chelsea Torres had ingeruild voor hem. Dan worden ze gewoon landskampioen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:53 schreef Thorb het volgende:
Lekkere afronding hoor van Falcao, Luiz wist niet waar hij moest kieken
Zet gewoon je TV aan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe bedoel je lelijk?
Pixels tellen zal jequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe bedoel je lelijk?
Ja als je veel internet gaan ze je kwaliteit verneukenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe bedoel je lelijk?
Weet je wie de TOTY heeft?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
Echt 1 van de beste spitsen op dit moment. Stel je voor als Chelsea Torres had ingeruild voor hem. Dan worden ze gewoon landskampioen.
Die Noctua's schijnen ook erg goed te zijn en zijn niet eens zo duur.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:58 schreef Gtaboy107 het volgende:
Pascal, ik zou als je die 2 vind toch voor die gaan dan de 3 hoor.
Ik zweerde altijd bij Mugen 2. Dat ding was gewoon echt geniaal, heb geen ervaring met de rest.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die Noctua's schijnen ook erg goed te zijn en zijn niet eens zo duur.
En als je die van 66 euro wil nemen kun je nog een Mugen 2 halen voor dezelfde prijs.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die Noctua's schijnen ook erg goed te zijn en zijn niet eens zo duur.
2-0 ziek ingeschotenquote:
Dat is wel kut want ik kan bijna alleen maar scoren door finesse als ik in hoeken sta.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:06 schreef vandermar het volgende:
Gelukkig worden de finesse shots generved in Fifa 13, anders zou het cheaten zijn met Falcao
Ik heb nooit de reflex om te finessen, lekker hard rammenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:07 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Dat is wel kut want ik kan bijna alleen maar scoren door finesse als ik in hoeken sta.
In zowel goede als slechte tijdenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:07 schreef Dudeweiser het volgende:
goh je zal maar een Chelsea fan zijn.
Dit zijn top teams en je kan niet alles alleen tegen top teamsquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:06 schreef Rijst het volgende:
Waarom zie ik hem nooit Barca of Real slopen
Je kan ook niet meer buiten de 16 met je keeper en sweaty afleggen kan ook niet meer. Oh wacht, nu kan 99% van de community niet meer scoren.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:06 schreef vandermar het volgende:
Gelukkig worden de finesse shots generved in Fifa 13, anders zou het cheaten zijn met Falcao
Met je keeper scoren.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je kan ook niet meer buiten de 16 met je keeper en sweaty afleggen kan ook niet meer. Oh wacht, nu kan 99% van de community niet meer scoren.
Ja True. Atletico Madrid is ook niks zonder Falcao. Net zoals Arsenal zonder RvP.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:07 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Dit zijn top teams en je kan niet alles alleen tegen top teams![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je kan ook niet meer buiten de 16 met je keeper en sweaty afleggen kan ook niet meer. Oh wacht, nu kan 99% van de community niet meer scoren.
Luiz ookquote:
Die pass net jaquote:
Johan 'Aziaat' Derkenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hoeveel open deuren ga je nog intrappen?
rare zinquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:12 schreef vandermar het volgende:
Atletico hebben een spitjes gehad hoorAguero, Torres, Nu Falcao!
Ach. Die Torres is al 2 jaar z'n vorm kwijtquote:
Hugo Sanchez!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:12 schreef vandermar het volgende:
Atletico hebben een spitjes gehad hoorAguero, Torres, Nu Falcao!
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Atletico speelt ook ultra def, de tering
Chelsea Stijlquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik ben fan van Chelsea, niet van Chelseafanquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ach. Die Torres is al 2 jaar z'n vorm kwijtAls fan van Chelseafan hoor je dat wel te weten. Hij heeft helemaal niks gepresteerd vorig seizoen. En dat zal dit jaar weer blijken.
Neequote:
Ik wil wel, kijk ik het na clubs even af!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:14 schreef Kamikazie het volgende:
Clubs? Deze wedstrijd is wel klaar denk ik ...
Typooooquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ben fan van Chelsea, niet van Chelseafan
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
MickeyMouse competitie /vdmquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:15 schreef poker4lifee het volgende:
La Liga's rubbish outside Barca and Real, isn't it?
Ja zoveel mensen die dat zeggenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:15 schreef poker4lifee het volgende:
La Liga's rubbish outside Barca and Real, isn't it?
Ken je lachen, maar het is zoquote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ken je lachen, maar het is zo
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:14 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Chelsea StijlChelsea het spel laten maken, maar dat kunnen ze niet. Slim van Atletico
Atletico, voor de rest pure bagger.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja zoveel mensen die dat zeggen![]()
Zitten echt goede teams onder ook nog hoor ...
preciesquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja zoveel mensen die dat zeggen![]()
Zitten echt goede teams onder ook nog hoor ...
Ja je weet wie het zei he.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:16 schreef vandermar het volgende:
Ultra def spelen en met de laatste linie op de middenlijn staan. Maak dat de katse kut wijs
Real en Barcelona zijn gewoon veel beter.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Atletico, voor de rest pure bagger.
Valencia is ook echt pure poep ja.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Atletico, voor de rest pure bagger.
Los van het feit dat Chelseafans daar niks over mogen zeggen is het gewoon complete onzin. Ze pressen nu alleen wat minder omdat ze 2-0 voor staan en vooral omdat het fysiek onmogelijk is om de hele wedstrijd full press te spelen. Zo gaat het in iedere wedstrijd, maar dat kan je alleen weten als je af en toe naar voetbal kijktquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ken je lachen, maar het is zo
Verliezen van PSV zegt genoegquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Valencia is ook echt pure poep ja.
hij heeft geen sport1 en kijkt waarschijnlijk nooit een wedstrijd uit die comp, standaard getroll weerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Valencia is ook echt pure poep ja.
Nounounouquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Los van het feit dat Chelseafans daar niks over mogen zeggen is het gewoon complete onzin. Ze pressen nu alleen wat minder omdat ze 2-0 voor staan en vooral omdat het fysiek onmogelijk is om de hele wedstrijd full press te spelen. Zo gaat het in iedere wedstrijd, maar dat kan je alleen weten als je af en toe naar voetbal kijkt
Voor je plezier naar voetbal kijkenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Je zal maar voor je plezier elke week naar Chelsea kijkenWat een kutteam
dat is ook de bedoeling van verdedigen, dat dat niet kan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nounounou
Viel me gewoon op dat doorbreken echt onmogelijk lijkt
Omdat de passing van Chelsea trager is dan stront door een trechter..tempo moet veel hoger. Hoe trager de opbouw, hoe meer een team inzakt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nounounou
Als jen ou gewoon de wedstrijd gaat kijken ipv mee te praten.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nounounou
Dat is gewoon tactiek, toen Chelsea dat tegen Barca deed vond je dat zo goed en slim van Chelsea. Terwijl je het nu triest vindtquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nounounou
Wilde ik net ook zeggen ja, maar haalde het maar weer weg voordat ik wat verkeerds zeiquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omdat de passing van Chelsea trager is dan stront door een trechter..tempo moet veel hoger. Hoe trager de opbouw, hoe meer een team inzakt.
Gewoon, niet zo moeilijk toch?quote:
Waar heb ik triest gezegd?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:21 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Dat is gewoon tactiek, toen Chelsea dat tegen Barca deed vond je dat zo goed en slim van Chelsea. Terwijl je het nu triest vindt
Gewoon zeggen wat je vind, je word hier door genoeg mensen verbeterd als het onzin is.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wilde ik net ook zeggen ja, maar haalde het maar weer weg voordat ik wat verkeerds zei
Voor het eerst niet ikquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:22 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Lijkt op Lindgren. met clubs.
Dat bedoel je er wel mee. Anders zat je niet de hele tijd te zeuren.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waar heb ik triest gezegd?
wordt*quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gewoon zeggen wat je vind, je word hier door genoeg mensen verbeterd als het onzin is.
Wat het vaak genoeg is ...
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:23 schreef Rijst het volgende:
Mag ik verder gaan met lekkere dames posten?
Met lekkere wel ja.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:23 schreef Rijst het volgende:
Mag ik verder gaan met lekkere dames posten?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
wordt*
GG, Mathijs en ik maken die sweaties gewoon
Nee hoor, ik geef gewoon reactiequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:23 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Dat bedoel je er wel mee. Anders zat je niet de hele tijd te zeuren.
Lindgren jaagde hem vanaf de vijf meter het stadion uit.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
wordt*
GG, Mathijs en ik maken die sweaties gewoon
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:26 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik dacht even dat de brunette op haar rug lag en dat de schouder een tiet was.
Anticlimax
Zoveel geld heb ik niet eens. Ik heb niet eens 1000 coins.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:28 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Veruit de goedkoopste SIF op de Markt en niemand koopt hem
Clubs?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:26 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik dacht even dat de brunette op haar rug lag en dat de schouder een tiet was.
Anticlimax
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:31 schreef Kamikazie het volgende:
Abramovich koopt hem wel even in de rust.
Oranjequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:33 schreef vandermar het volgende:
Ik vraag mij af met welk kaartje EA gaat komen
SIF Oranje kaartquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:33 schreef vandermar het volgende:
ja daar ben je stil van hequote:
quote:
Ik hoop op een hogere dan de TOTY maar het zal wel nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:33 schreef vandermar het volgende:
Pique moet erom denkenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:33 schreef Dudeweiser het volgende:
Falcao wordt gebeld door Shakira blijkbaar
Phonesexquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:33 schreef Dudeweiser het volgende:
Falcao wordt gebeld door Shakira blijkbaar
is dat niet het stadion van AS Monaco? Zal idd niet een top notch stadion zijn.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:34 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
[..]
Vind het stadion niet zo mooi, binnenkant te minste
Of hij stuurt zijn entourage (50 hoeren) daar naar binnen. Dat zal ze overtuigen ...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:35 schreef Gtaboy107 het volgende:
Abrahamovic gaat nu even de kleedkamer van Atletico binnen om de handtekening van Falcao te krijgen.
Nou ja hij zegt gewoon tegen Fernando(There was something in the air tonight..) dat hij terug mag.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Of hij stuurt zijn entourage (50 hoeren) daar naar binnen. Dat zal ze overtuigen ...
Arsenal Vela heeft toch dubbele link met Dos Santos?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:37 schreef Dudeweiser het volgende:
Volgend jaar Vela met de dubbel link met Dos Santos?
I see what happened therequote:
ja maar die is slecht.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Arsenal Vela heeft toch dubbele link met Dos Santos?
ja of 52 minuten!quote:
Heeft Wenger iets op zijn kop gekregen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:43 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Lekkere aanwist hoor, keepertje van 17
http://forum.juventuz.org(...)-Bendtner-ST-Arsenal
Ze zijn wel blij met Bendtner
Dooie kat van de buren!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:43 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Heeft Wenger iets op zijn kop gekregen?
Wablief? Welk?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:43 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Heeft Wenger iets op zijn kop gekregen?
sebas en ik, niet ik en besas, ego.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kom nou maar, ik en sebas wachten.
Grover?quote:
Kan ik altijd nog doenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Doe Iniesta - Falcao ipv Balo - Aguero.
Hij quit zometeen gewoon.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:04 schreef Gtaboy107 het volgende:
Is GJE al ingame dit aan het oplossen?
ik zit de hele tijd te lachenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik zit gewoon de heletijd nee te schudden, ongelofelijk
Word ook helemaal gespamt op WhatsApp, vindt iedereen zo leuk dit
Beter dan Torres hé.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Is Falcao net zo goed in fifa?
jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Eens naar kijken wat ik ermee kan doen dan in fifaquote:
4-1 enzulksquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
niks want te weinig pace.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Eens naar kijken wat ik ermee kan doen dan in fifa
quote:
Nee hoor, pace average van huidige team is 78quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik vind hem goed dus fuck you.
[..]
76 is toch te weinig voor je?
Nou veel plezier dan met Radamelquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee hoor, pace average van huidige team is 78
Is het wat op wide cam in een 4231?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Nou veel plezier dan met Radamel
watquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is het wat op wide cam in een 4231?
Nee man, het is echt een spits. CF kan nog net, maar wide cam echt niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is het wat op wide cam in een 4231?
hjb sukkel. Hij is goed in Fifa de TOTY dan. maar lang niet zo goed als in het echtquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik vind hem goed dus fuck you.
[..]
76 is toch te weinig voor je?
Kan je lang wachten denk ik. Tegen februari zal ie wel betaalbaar zijn.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik hoop gewoon dat Torres een beetje cheap wordt
Shooting minimaal 87quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:31 schreef DutchSL het volgende:
NIF Falcao in 13 krijgt wel zieke stats, zal ook wel peperduur worden.
Voorlopig in chuzzz:
Rating: 88
Pace: 83
Shooting: 83
Passing: 55
Dribbling: 78
Defending: 65
Heading: 92
Nationality: Colombia
Height: 176
Zal ongetwijfeld 5* weak foot krijgen (en 4* skills)
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Mja, zolang de bronze pack methode 'legaal' blijft heb je best snel veel kapitaalquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Kan je lang wachten denk ik. Tegen februari zal ie wel betaalbaar zijn.
Als dat zo blijft zal ie inderdaad wel wat goedkoper worden dan dit jaar. Weet nog dat ie in het begin ruim 100k was.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:36 schreef DutchSL het volgende:
Torres heeft een downgrade gekregen, dus zal vast niet zo heel duur worden.
Die van Torres is niet heel bijzonder toch?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Breno en Bastos?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Wie op de plekken van Heskey?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:38 schreef DutchSL het volgende:
Nu wilt ook Real Madrid op het laatste moment Essien halen.
Zou er eindelijk eens een allround middenvelder in La Liga komen met alles boven de 70!
Gewoon een bazenspelerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:40 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Die van Torres is niet heel bijzonder toch?
IF Menez Mangalaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Wie op de plekken van Heskey?
NIF voor 13 natuurlijk.quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Damnquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen spitsen met 90+ wedstrijden zitten er nu bij
Je Kabir en Casta opnieuw gekocht.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen spitsen met 90+ wedstrijden zitten er nu bij
En Kabir en Casta. Omdat het kan.
Falcao eet Torres als ontbijt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, ik had er een kaartje op gekocht en de stats gereset door ze naar mijn 2e account te sturen. Vond ik leuker op dat moment, maar achteraf boeit het ook geen fuck eigenlijk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Je Kabir en Casta opnieuw gekocht.Je zei dat je er toen een kaartje op had gegooid.
Oh, zodat je op de console de stats overall kon zien en op de webapp de stats in 352.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, ik had er een kaartje op gekocht en de stats gereset door ze naar mijn 2e account te sturen. Vond ik leuker op dat moment, maar achteraf boeit het ook geen fuck eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |