Ik denk ook dat Feyenoord dat echt wel wil, het is eerder de vraag of Leerdam dat nu nog wel wil. Als hij tot de winterstop fit blijft, kan hij volgend jaar simpelweg veel meer gaan verdienen dan hij bij een contractverlenging zal kunnen afdwingen. Maar ik hoop zeker dat Feyenoord in ieder geval nog een poging doet.quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:52 schreef Typisch het volgende:
Leerdammeke moet ook gewoon een nieuw contract krijgen, alsnog.
Als hij niet zo'n fantastische club wil blijven, dan pleurt ie toch lekker op. Zo goed speelde ie nou niet vorig seizoenquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:29 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Feyenoord dat echt wel wil, het is eerder de vraag of Leerdam dat nu nog wel wil.
HIj komt dit jaar ook nog wel met regelmaat op het middenveld zo waar hij zo graag wil spelen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:36 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Als hij niet zo'n fantastische club wil blijven, dan pleurt ie toch lekker op. Zo goed speelde ie nou niet vorig seizoen
400.000?quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:47 schreef Slobeend het volgende:
Voor hoeveel was Singh ook alweer gekocht?
3 ton meen ik.quote:
quote:Zijn vorige werkgever Valerenga ontvangt zo'n 300.000 euro voor Singh, meldt Voetbal International.
Is ie geblesseerd of zo?quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:47 schreef Slobeend het volgende:
Voor hoeveel was Singh ook alweer gekocht?
O. Voor welk seizoen dan wel?quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maakt nog niet zo veel indruk, is ook niet voor dit seizoen gehaald eigenlijk.
Volgende denk ik hé. Basis middenveld bestaat gewoon uit Immers, Clasie en dan Leerdam en/of Vormer.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:04 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
O. Voor welk seizoen dan wel?
Bedankt Ronaldquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Volgende denk ik hé. Basis middenveld bestaat gewoon uit Immers, Clasie en dan Leerdam en/of Vormer.
Wat dacht jij dan? Dat het nu al gelijk de nieuwe El Ahmadi was en gelijk 40 wedstrijden dit seizoen ging knallen voor Feyenoord?quote:
Maar dan wel vanuit de jeugd en niet door spelers aan te kopen. En als Singh zo'n talent is,waarom zit ie dan niet bij een EU topclub?quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
Toch goed dat we voor een relatief gering bedrag een speler gekocht hebben en niet alleen gehuurd. Laten we wel wezen, we zullen toch een keer spelers moeten doorontwikkelen en voor meer verkopen.
Zucht...quote:Vitesse streng op 'illegale' Feyenoord-fans in GelreDome
1 september 2012 De Gelderlander
Vitesse zal zondag voor de wedstrijd tegen Feyenoord in stadion GelreDome in Arnhem streng optreden tegen Feyenoord- fans die de verplichte combi- regeling voor Vitesse-Feyenoord ontduiken en proberen de wedstrijd bij te wonen in een vak met Vitesse-fans. Wie zich duidelijk als fan van de rood-witten uit Rotterdam meldt, zal worden geweerd, kondigt de club aan. Desnoods zal ook ín het stadion worden opgetreden.
Iedereen is beter dan Fernandezquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:35 schreef TC03 het volgende:
Pelle is niet beter dan Fernandez, dubieuze transfer hoor.
Als ze zelf supporters zouden hebben zaten die vakken wel vol.quote:
Natuurlijk. Via Vitesse zelf geregeld.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als ze zelf supporters zouden hebben zaten die vakken wel vol.
Jij hebt ook gewoon Vitesse kaarten neem ik aan?
Wilde net zeggen. Ze mogen blij zijn dat er überhaupt eens mensen zitten.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als ze zelf supporters zouden hebben zaten die vakken wel vol.
Gozer van mijn school heeft een clubkaart, dus had hem laten regelen. Maar er was geen cc voor nodig dusquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:42 schreef E.H. het volgende:
[..]
Natuurlijk. Via Vitesse zelf geregeld.
Waarom een nieuw account?quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:42 schreef E.H. het volgende:
[..]
Natuurlijk. Via Vitesse zelf geregeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |