Bijvoorbeeld bij Michelle Martin.quote:
Ja want nu is het niet naar buiten gekomen?quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:35 schreef Salah-al-Din het volgende:
Die jongens waren zeker bang dat het uit zou komen dat ze hun reet aan een oude kerel hebben verkocht voor geld. Of het was al bekend en nu proberen ze op deze manier hun "eer" te redden.
Eer
Volkswil is gelukkig iets heel anders dan rechtstatelijkheid.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:23 schreef Confetti het volgende:
Eigenrichting is noodzakelijk kwaad als de rechtsstaat een vijand van de maatschappij aan het worden is.
Mooi gedaan. Moord is in sommige gevallen acceptabel.
Gok dat er genoeg mensen zijn die daar niet bij nadenken.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:49 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ja want nu is het niet naar buiten gekomen?
Wat erg. Waarschijnlijk nog waar ookquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:36 schreef RijstNatie het volgende:
Waarschijnlijk was hij superblij, want op die taakstraf ziet tie nog meer turkse jongens![]()
Dat hij er een aantal heeft betaald voor sexuele diensten wil niet zeggen dat er geen andere jongens tegen hun wil zijn misbruikt.quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
Er waren dus jongens van vijftien, misschien zelfs wel nog jongere jongens die hij heeft betaald voor seks.
In de OP staat dat hij ook labiele jongeren opving. Om er dan vervolgens tegen betaling seks mee te hebben, tja... Ik keur een moord niet goed maar dit is wel een risico dat hij heeft genomen.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 16:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
En dat is precies wat er aan de hand is. Leuk hè, DJ en DS4?
Ja de nabestaanden hebben hun parel verloren inderdaad. Wat zullen zij gek met hem zijn geweest.quote:Op maandag 3 september 2012 13:59 schreef Xa1pt het volgende:
Ik zou het wel begrijpelijk vinden als deze 2 gasten nu vermoord worden door de nabestaanden van de man met losse handjes.
Sylvana Simonsquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mohammed Bouyeri, Volkert, Sylvana Simons.
Heel veel moorden zijn begrijpelijk vanuit de ogen van de dader. Gelukkig is begrijpelijkheid niet gelijk aan wenselijkheid.quote:Op maandag 3 september 2012 13:59 schreef Xa1pt het volgende:
Ik zou het wel begrijpelijk vinden als deze 2 gasten nu vermoord worden door de nabestaanden van de man met losse handjes.
Ja heel erg zo iemand, hij zal vast erg gemist worden. Iedereen weet dat de pedofiele oom een geliefd familielid was.quote:Op maandag 3 september 2012 13:59 schreef Xa1pt het volgende:
Dit soort berichten geloof ik nooit zo, mensen doen zich vaak stoerder en ineterssanter voor dan ze zijn.quote:Ik heb toen tegen Jan gezegd dat mij dat niet oké leek en dat hij moest uitkijken wat ie deed,' zegt een buurvrouw terugblikkend
Er staat inderdaad dat hij jongens geld gaf, maar er staat toch nergens dat dat bij deze jongen(s) het geval was?quote:Op maandag 3 september 2012 15:13 schreef hlmllp het volgende:
Hij heeft ze geld gegeven om dingen bij hem te doen en nu hebben ze hem halal geslacht.
Hebben ze wel het geld weer netjes terug gelegd?
Er staat in het artikel dat hij sommigen geld gaf voor hun seksuele diensten. Dus niet allemaal.quote:Op maandag 3 september 2012 15:39 schreef hlmllp het volgende:
Hij gaf volgens jou dus jongens die niets bij hem deden geld
en die wel dingen bij hem deden gaf hij niets..
klinkt toch wel lichtelijk onlogisch, maar goed.
Waar maak jij dat uit op?quote:Op maandag 3 september 2012 15:55 schreef hlmllp het volgende:
De rest deed het dus vrijwillig
ook lekker handig
Inderdaad. Ook al lijkt het kind in te stemmen, dan nog is het fout omdat je de gevolgen niet kunt overzien.quote:Op maandag 3 september 2012 16:14 schreef levidirtybastard het volgende:
Vrijwillig of niet hij had gewoon van die minderjarigen moeten afblijven dat is altijd fout.
Hij zal vast alleen de jongetjes geld hebben gegeven van wie hij dacht "die zouden weleens
heel snel hun mondje kunnen voorbij praten dus laat ik die maar even zoet houden voordat alles uitlekt "
Hij moest bij de meerder jarigen blijven !!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |