Hij heeft zijn shot wel op het juiste moment gezet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die cummt wel iemand vol wil je zeggen?
Te onstuimig ook, Was meer bezig met voorop blijven dan met echt winnen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:36 schreef Pedroso het volgende:
De Gendt niet zo goed dus. Had verwacht dat ie ze er wel af zou rijden.
Denk dat Argos ook een beetje gokte dat FDJ mee zou gaan helpen voor Bouhanni, maar die haalde de finish niet eensquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:40 schreef Pedroso het volgende:
Zat er in dat deze etappe een groepje kans van slagen zou hebben, Argos zou het op moeten knappen de hele etappe om tempo te maken, weinig tot geen ploegen die een helpende hand zouden toesteken.
Achteraf hielp Lotto nog wat mee maar het was te weinig.
Deed die mee dan? Zou je ook niet zeggen...quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:16 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Rojas stapt niet meer op vandaag. Weer een sprinter minder.
Waar kan ik tekenen?quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:09 schreef Drebbelman het volgende:
Ik zet in op Bertje voor de winst. Purito die lang kan volgen maar in de laatste kilometer moet afhaken, Gesink of Valverde voor de derde plaats en Froome die genadeloos hard door het ijs zakt.
Debusschere had diaree zie ik idd en is weg. Wat had VDB naast een gebrek aan vorm?quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:36 schreef Keauning het volgende:
VDB en Debusschere zijn er ook uit.
Geen idee.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:44 schreef OProg het volgende:
[..]
Debusschere had diaree zie ik idd en is weg. Wat had VDB naast een gebrek aan vorm?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |