Dat is 't probleem juist, ze denken dat ze de shit zijn omdat ze een aantal dingen uit hun hoofd stampenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:23 schreef sinepedraap het volgende:
Iedereen die ik ken die dat doet is arrogant
TS heeft meer bereikt in zijn leven op dit moment, dan jij in je hele leven zal doen.quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:26 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
TS heeft meer bereikt in zijn leven op dit moment, dan jij in je hele leven zal doen.
hoe weet je dat nou, misschien praat je wel tegen de koningin van verweggistan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:26 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
TS heeft meer bereikt in zijn leven op dit moment, dan jij in je hele leven zal doen.
Heeft vanmiddag van z'n collega's een nieuwe stucadoorstroffel gekregenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:27 schreef pussycatdoll het volgende:
:
[..]vertel wat jij bereikt hebt
Dit bedoel ik nou.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:27 schreef Over-de-heuvel het volgende:
[..]
Ik ben bang dat als ik je dat nog moet uitleggen het geen zin heeft.
Jij zou jezelf moeten schamen voor zo'n post.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:27 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
hoe weet je dat nou, misschien praat je wel tegen de koningin van verweggistan.
+ jezelf ts noemen
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:28 schreef nattermann het volgende:
[..]
Heeft vanmiddag van z'n collega's een nieuwe stucadoorstroffel gekregen
je geeft geen antwoord op mijn vraag arrogante aapquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:29 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Jij zou jezelf moeten schamen voor zo'n post.
Heb ik het over artsen of over de opleiding geneeskunde? Damn, het niveau hier.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:28 schreef Pharkus het volgende:
Volgens mij promoveren de meeste artsen... Best wetenschappelijk.
Hoe ik dat weet? Gebaseerd op 't feit dat een koningin om 05:30 PM niet de tijd heeft om 'zomaar' even te FOK!en.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:29 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
je geeft geen antwoord op mijn vraag arrogante aap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof domme mensen echt al die moeilijke termen kunnen onthouden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:22 schreef PizzaMizza het volgende:
Geneeskunde = Uit-je-hoofd-stampen-kunde.
godverdomme, jouw niveauquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:30 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Hoe ik dat weet? Gebaseerd op 't feit dat een koningin om 05:30 PM niet de tijd heeft om 'zomaar' even te FOK!en.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:29 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Jij zou jezelf moeten schamen voor zo'n post.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:31 schreef -supergirl- het volgende:
TS denkt dat zijn niveau heeeuuul hoog ligt en is waarschijnlijk toch gewoon uitgeloot ook al zegt hij van niet.Als ik was geïnteresseerd in het lichaam van de mens, zou ik een opleiding doen die WEL wo-waardig was. Gelukkig heb ik gekozen voor een andere richting die mij niet alleen verlicht, maar ook nog uitdaagt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#freefrederike
Nogmaals, heb ik het over de studenten? Nee, ik heb het over de opleiding. Klapviool.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:31 schreef Amun90 het volgende:
[..]
Alsof domme mensen echt al die moeilijke termen kunnen onthouden.
gast je doet havoquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:33 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Als ik geïnteresseerd in het lichaam van de mens was, zou ik een opleiding doen die WEL wo-waardig was. Gelukkig heb ik gekozen voor een andere richting die mij niet alleen verlicht, maar ook nog uitdaagt.
Ja.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
godverdomme, jouw niveauik ga het niet eens uitleggen
Leuk dat PizzaMizza vanalles claimt maar geen feiten toont.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:34 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Nogmaals, heb ik het over de studenten? Nee, ik heb het over de opleiding. Klapviool.
Nou, noem eens een voorbeeld dan? Volgens mij heb jij totaal geen idee hoe het Geneeskunde curriculum in elkaar zitquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:33 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Als ik geïnteresseerd in het lichaam van de mens was, zou ik een opleiding doen die WEL wo-waardig was. Gelukkig heb ik gekozen voor een andere richting die mij niet alleen verlicht, maar ook nog uitdaagt.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
gast je doet havojij schat jezelf echt te hoog in.
en je bent hommo bro, ik zie het aan je wenkbrauwen en aan je neus
Geneeskunde is beroepsgericht.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:35 schreef June. het volgende:
[..]
Nou, noem eens een voorbeeld dan? Volgens mij heb jij totaal geen idee hoe het Geneeskunde curriculum in elkaar zit
Zie ik daar een borsthaartje? Onee het is z'n navelstrengquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:35 schreef pussycatdoll het volgende:
heerlijk dit TS die denkt dat hij de beste is terwijl hij nog niet eens de baard in de keel. heeft ga je donshaar scheren kleuter
TS meent onder andere de Nederlandse taal meester te zijn..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:27 schreef pussycatdoll het volgende:
:
[..]vertel wat jij bereikt hebt
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:36 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Zie ik daar een borsthaartje? Onee het is z'n navelstreng
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:36 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Geneeskunde is beroepsgericht.
Jawel, jij wil een voorbeeld. Ik geef een voorbeeld waarom het niet wo-waardig(dus niet academisch) is. Begrijpend lezen, dat leer je toch op vwo? Of heb jij genoten van de mavo?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:36 schreef June. het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
Je anonimiteit ontladen op 't internet is een van de domste dingen die je kan doen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:37 schreef trigt013 het volgende:
PizzaMizza verlicht ons en vertel al je prestaties en opleidingen.
JIJ bent niet wo-waardig. je mag toch eerst eens hbo gaan doenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:37 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Jawel, jij wil een voorbeeld. Ik geef een voorbeeld waarom het niet wo-waardig(dus niet academisch) is. Begrijpend lezen, dat leer je toch op vwo? Of heb jij genoten van de mavo?
Snap je het zelf nogwel knul?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:29 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Heb ik het over artsen of over de opleiding geneeskunde? Damn, het niveau hier.
Nee, jij zegt dit: "zou ik een opleiding doen die WEL wo-waardig". En dan antwoord jij dat Geneeskunde beroepsgericht isquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:37 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Jawel, jij wil een voorbeeld. Ik geef een voorbeeld waarom het niet wo-waardig(dus niet academisch) is. Begrijpend lezen, dat leer je toch op vwo? Of heb jij genoten van de mavo?
Je bent uitgeluld en zoekt uitwegen, onder andere door het onderwerp af te leiden naar iets wat irrelevant is. Zwak.quote:
Erg academisch ben je niet in je antwoordenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:37 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Als je nooit zegt wat je weet, dan kun je toch ook niet weten wat je zegt?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:38 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Je anonimiteit ontladen op 't internet is een van de domste dingen die je kan doen.
''Weet wat je zegt, maar zeg nooit wat je weet.''
Uhhhh, en wat vind je dan van de studie medicijnen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:39 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Je bent uitgeluld en zoekt uitwegen, onder andere door het onderwerp af te leiden naar iets wat irrelevant is. Zwak.
Ik had het erover waarom Geneeskunde niet wo-waardig is. Jij moet je vragen eens wat duidelijker stellen dan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:39 schreef June. het volgende:
[..]
Nee, jij zegt dit: "zou ik een opleiding doen die WEL wo-waardig". En dan antwoord jij dat Geneeskunde beroepsgericht isWie kan hier nu niet begrijpend lezen
Noem eens een voorbeeld dan?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:38 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Je anonimiteit ontladen op 't internet is een van de domste dingen die je kan doen.
De opleiding geneeskunde waar je het over hebt, leidt artsen op, mensen die vaak promoveren, kennelijk pikken ze meer academische vaardigheden op dan jij me je getroll.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:39 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Je bent uitgeluld en zoekt uitwegen, onder andere door het onderwerp af te leiden naar iets wat irrelevant is. Zwak.
Nee, jij moet beter lezen. Je zegt toch zelf WEL wo-waardig? Als ik dan vraag om een voorbeeld, is het ook logisch dat het gaat om een studie die jij wel wo-waardig vind. Maar goed, begrijpend lezen is niet je sterkste kant zie ik al wel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:40 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ik had het erover waarom Geneeskunde niet wo-waardig is. Jij moet je vragen eens wat duidelijker stellen dan.![]()
Een opleiding die wo-waardig is: Wiskunde.
Goed je hypothese(vraagstelling) stellen, dat leer je op 't vwo. Daar heb jij geen kaas van gegeten, dat je vervolgens mij de schuld geeft van je gedrag is jouw probleem.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:42 schreef June. het volgende:
[..]
Nee, jij moet beter lezen. Je zegt toch zelf WEL wo-waardig? Als ik dan vraag om een voorbeeld, is het ook logisch dat het gaat om een studie die jij wel wo-waardig vind. Maar goed, begrijpend lezen is niet je sterkste kant zie ik al wel.
Het feit dat de opleiding geneeskunde je (automatisch) opleidt tot een beroep(arts), maakt het on-academisch. Als jij dit niet begrijpt kan ik je niet helpen, dat is gewoon zo. Academisch = niet-beroepsgericht.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:41 schreef Pharkus het volgende:
[..]
De opleiding geneeskunde waar je het over hebt, leidt artsen op, mensen die vaak promoveren, kennelijk pikken ze meer academische vaardigheden op dan jij me je getroll.
Ah, de jury heeft gesproken, en ga nu ook maar meteen weg.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:45 schreef trigt013 het volgende:
Dit is gewoon een kansloos topic van iemand die of zichzelf probeert elitair neer te zetten met uiteindelijk examenjaar havo of een leuke troll.
Kaas van begrepen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:45 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Goed je hypothese(vraagstelling) stellen, dat leer je op 't vwo. Daar heb jij geen kaas van begrepen, dat je vervolgens mij de schuld geeft van je gedrag is jouw probleem.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:46 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ah, de jury heeft gesproken, en ga nu ook maar meteen weg.
Heeft ook niets met het menselijk lichaam te maken en je wordt ook opgeleid tot apotheker, ook een beroepsopleiding volgens jou..quote:
Je vindt jezelf wel een heel erg wijs persoon he?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:38 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Gegeten. Ninja-edit.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:48 schreef June. het volgende:
[..]
Kaas van begrepen?Gegeten bedoel je. Sorry, volgende keer zal ik mijn vraagstelling netjes op havo niveau stellen, dan snap je het misschien wel.
Ah, medicijnen hebben niks met het lichaam van de mens te maken? Oke.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:48 schreef June. het volgende:
[..]
Heeft ook niets met het menselijk lichaam te maken en je wordt ook opgeleid tot apotheker, ook een beroepsopleiding volgens jou..
Nee, de studie heeft vrij weinig met het menselijk lichaam te maken. Damn.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:50 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ah, medicijnen hebben niks met het lichaam van de mens te maken? Oke.
dat zou betekenen dat hij bijna 20 is de triestheidquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:51 schreef trigt013 het volgende:
Trouwens deed PizzaMizza in 2010 de vierde van de havo.
Hij heeft wel meer bereikt dan ons allemaal.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:51 schreef trigt013 het volgende:
Trouwens deed PizzaMizza in 2010 de vierde van de havo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |