Dat is 't probleem juist, ze denken dat ze de shit zijn omdat ze een aantal dingen uit hun hoofd stampenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:23 schreef sinepedraap het volgende:
Iedereen die ik ken die dat doet is arrogant
TS heeft meer bereikt in zijn leven op dit moment, dan jij in je hele leven zal doen.quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:26 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
TS heeft meer bereikt in zijn leven op dit moment, dan jij in je hele leven zal doen.
hoe weet je dat nou, misschien praat je wel tegen de koningin van verweggistan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:26 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
TS heeft meer bereikt in zijn leven op dit moment, dan jij in je hele leven zal doen.
Heeft vanmiddag van z'n collega's een nieuwe stucadoorstroffel gekregenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:27 schreef pussycatdoll het volgende:
:
[..]vertel wat jij bereikt hebt
Dit bedoel ik nou.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:27 schreef Over-de-heuvel het volgende:
[..]
Ik ben bang dat als ik je dat nog moet uitleggen het geen zin heeft.
Jij zou jezelf moeten schamen voor zo'n post.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:27 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
hoe weet je dat nou, misschien praat je wel tegen de koningin van verweggistan.
+ jezelf ts noemen
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:28 schreef nattermann het volgende:
[..]
Heeft vanmiddag van z'n collega's een nieuwe stucadoorstroffel gekregen
je geeft geen antwoord op mijn vraag arrogante aapquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:29 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Jij zou jezelf moeten schamen voor zo'n post.
Heb ik het over artsen of over de opleiding geneeskunde? Damn, het niveau hier.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:28 schreef Pharkus het volgende:
Volgens mij promoveren de meeste artsen... Best wetenschappelijk.
Hoe ik dat weet? Gebaseerd op 't feit dat een koningin om 05:30 PM niet de tijd heeft om 'zomaar' even te FOK!en.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:29 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
je geeft geen antwoord op mijn vraag arrogante aap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof domme mensen echt al die moeilijke termen kunnen onthouden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:22 schreef PizzaMizza het volgende:
Geneeskunde = Uit-je-hoofd-stampen-kunde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |