ow ok.. denk dat hollanders en amerikanen daar anders ook aardig wat van kunnen oaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hij zei iets over Marokkanen en incest
http://www.elsevier.nl/we(...)rfte-allochtonen.htmquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:13 schreef Evie het volgende:
[..]
ow ok.. denk dat hollanders en amerikanen daar anders ook aardig wat van kunnen oa
sjah,, wil niet zeggen dat die kindjes crimineel worden he?!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:17 schreef Joysa het volgende:
[..]
http://www.elsevier.nl/we(...)rfte-allochtonen.htm
is dit serieus?quote:
blond euh luiquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
is dit serieus?
het staat in de 2e post. come on
Okequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
is dit serieus?
het staat in de 2e post. come on
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:26 schreef Joysa het volgende:
Ik ga maar eens aan mijn huiswerk beginnen
Geneesmiddelenkennis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest zo hard lachen, ze wacht al maanden op dit bericht.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:27 schreef heloef het volgende:
?? ik niet snapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest zo hard lachen, ze wacht al maanden op dit bericht.dus
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:27 schreef heloef het volgende:
Oh goshSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest zo hard lachen, ze wacht al maanden op dit bericht.![]()
Hij wordt single, zij vindt dat leuk. Jij nu snap?quote:
Dat snapte ik nog wel, maar geen idee wie het zijnquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij wordt single, zij vindt dat leuk. Jij nu snap?
Ah op die fiets.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:28 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat snapte ik nog wel, maar geen idee wie het zijn
Fixedquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:32 schreef Evie het volgende:
[..]
Toch niet die oude fiets he?
C'est la Evil
Doktersassistente.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:26 schreef Evie het volgende:
[..]Waarvoor?
Ga ik morgen pas doenweer een stukkie inlezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |