SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
Jezis zegquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:36 schreef Dr.Pringles het volgende:
Encarnacio-hooooon
Encarnacio-ho-ho-ho-ho-ho-hon
Encarnacion
* Diduliduliluli!*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:45 schreef Tauchmeister het volgende:
Het is groen en het draait plaatjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Half bezopen is weggegooid geld.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:36 schreef Dr.Pringles het volgende:
Encarnacio-hooooon
Encarnacion
* Diduliduliluli!*
Zeker.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:49 schreef dreamzk het volgende:
Knap van deze gast:
http://www.dailymail.co.u(...)en-U-S-soldiers.html
Veker.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:49 schreef dreamzk het volgende:
Knap van deze gast:
Jeker.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:49 schreef dreamzk het volgende:
Knap van deze gast:
Weker.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:49 schreef dreamzk het volgende:
Knap van deze gast:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:03 schreef KoningStoma het volgende:
Ja reddit ja, waar ze halve 9gag links onder hun plaatjes plakken
ga naar je eigen land.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:09 schreef Xblister het volgende:
[..]
9gag is niks kerel, 99% van de memes en grappen ontstaan op 4chan & reddit..
Ik zie het nu in de comments..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:21 schreef KoningStoma het volgende:
[..]waarom post je dan plaatjes van 9gag?
Anders ga jij terug naar het tina-forumquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:03 schreef KoningStoma het volgende:
Ja reddit ja, waar ze halve 9gag links onder hun plaatjes plakken
ga naar je eigen land.
He, een nieuw gezicht in de SC!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:42 schreef ems. het volgende:
[..]
Anders ga jij terug naar het tina-forum
Heb ik al ;quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:44 schreef Rijst het volgende:
Wil je hier meeposten? Dan moeten we eerst pics van je zusje zien.
Geen blijvertje vrees ik, ik klikte de verkeerde link aan en voelde me gedwongen om te spreken na bovenstaande onrechtquote:
Gelukkig wil ik verder niet meeposten dan. Had ik daar bijna foto's moeten posten van mijn verschrikkelijk hete zusjequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:44 schreef Rijst het volgende:
Wil je hier meeposten? Dan moeten we eerst pics van je zusje zien.
Dacht dat je het over kilo's had van vd Vaart. Wees dan ook ff duidelijkquote:
Ja en op programm staan ook nog voor dat ze op 9gag staanquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:09 schreef Xblister het volgende:
[..]
9gag is niks kerel, 99% van de memes en grappen ontstaan op 4chan & reddit..
dus jij krijgt wel een harde van je zusje? nastyquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:46 schreef ems. het volgende:
[..]
Geen blijvertje vrees ik, ik klikte de verkeerde link aan en voelde me gedwongen om te spreken na bovenstaande onrecht
[..]
Gelukkig wil ik verder niet meeposten dan. Had ik daar bijna foto's moeten posten van mijn verschrikkelijk hete zusje
21 miljoen alquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Babel nice![]()
Ajax krijgt 21 miljoen binnen en heeft 6 miljoen uit gegeven dat noem ik nou eens goed beleid. Bij die 21 miljoen komen er waarschijnlijk nog 6 bij voor vd Wiel.
Even uit het Ajax topic gepakt.quote:Uit(18): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva, van der Wiel* en Sulejmani*.
In(8): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel* en Andersen*.
Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.
In: ¤21.155.000 (Zonder van der Wiel & Sulejmani.)
Uit: ¤6.050.000 (Met Andersen a 1,5 miljoen.)
Alleen de 1ste 3 leveren miljoen op toch? Welke Silva? Die backquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Even uit het Ajax topic gepakt.
Gok eens hoeveel Ajax voor Ozbilliz heeft gevangen? Ajax gaat gewoon bijna 30 miljoen binnen harken als Sulejmani en Vd Wiel nog gaan. Ja Silva is moeten stoppen met voetballen door een infectie aan zijn schouder was daar bijna aan overleden. Sympathieke kerel heb ik dat altijd gevondenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Alleen de 1ste 3 leveren miljoen op toch? Welke Silva? Die back? Werd gvd ook tijd
Leuk, maar ze worden geen kampioen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Babel nice![]()
Ajax krijgt 21 miljoen binnen en heeft 6 miljoen uit gegeven dat noem ik nou eens goed beleid. Bij die 21 miljoen komen er waarschijnlijk nog 6 bij voor vd Wiel.
Meer als een miljoen voor Ozbillizquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gok eens hoeveel Ajax voor Ozbilliz heeft gevangen? Ajax gaat gewoon bijna 30 miljoen binnen harken als Sulejmani en Vd Wiel nog gaan. Ja Silva is moeten stoppen met voetballen door een infectie aan zijn schouder was daar bijna aan overleden. Sympathieke kerel heb ik dat altijd gevonden
Want?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:11 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Leuk, maar ze worden geen kampioen.
Sulejmani gaat denk ik nog naar Rusland ergens volgende week Ajax wil er 3 miljoen voor vangen is wat ik er van heb begrepen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Meer als een miljoen voor Ozbilliz? Vd Wiel zal wel een miljoen of 5 gaan opbrengen. Sulejmani zal toch niet veel gaan opbrengen hoop ik
?
Silva was wel een goede back bij Groningen, jammer dat het nooit echt gelukt is bij Ajax
Dat is wel een mogelijkheid jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:11 schreef Rijst het volgende:
Nick en de rest? Vanavond na de wedstrijd weer CSen?
Godver, 12 miljoen poef wegquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Sulejmani gaat denk ik nog naar Rusland ergens volgende week Ajax wil er 3 miljoen voor vangen is wat ik er van heb begrepen.
Heb Twente op het moment een stuk hoger zitten, en AZ heeft nu zonder europees voetbal ook wel een voordeelquote:
Jammer dat PSV de grootste pauper verdediging van de Eredivisie heeft. Zie het allemaal wel geef Ajax 50% kans op de titel, Twente 30% en PSV 20% kans.quote:
Ok.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jammer dat PSV de grootste pauper verdediging van de Eredivisie heeft. Zie het allemaal wel geef Ajax 50% kans op de titel, Twente 30% en PSV 20% kans.
Van Basten he tja briljante speler geweest maar die moet gewoon lekker gaan golfen want beleid voeren kan hij niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Godver, 12 miljoen poef weg
[..]
Heb Twente op het moment een stuk hoger zitten, en AZ heeft nu zonder europees voetbal ook wel een voordeel.
Iedereen bij Ajax stond achter die transfer, dus niet alleen Van Basten de schuld gevenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Van Basten he tja briljante speler geweest maar die moet gewoon lekker gaan golfen want beleid voeren kan hij niet.
Is toch ook nergens op gebaseerd net zoals jij zegt dat Ajax geen kampioen gaat worden. We zien het allemaal wel aan het einde van de rit.quote:
Ze gaven van Basten een zak met geld en mocht investeren. Als hij 30 miljoen had uit willen geven aan Linssen had dat ook gemogen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Iedereen bij Ajax stond achter die transfer, dus niet alleen Van Basten de schuld geven.
Blijf er bij dat ze Mounir te weinig gebruikt hebben bij AjaxOndanks dat het een smerig ventje is
Ja, maar ik vind die inkomsten allemaal niet echt boeiend. Lijkt wel een doel op zich te zijn geworden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is toch ook nergens op gebaseerd net zoals jij zegt dat Ajax geen kampioen gaat worden. We zien het allemaal wel aan het einde van de rit.
Inkomsten zijn anders best belangrijk. Niet om te bashen ofzo maar wat is nou de laatste echt grote transfer die PSV heeft gemaakt? Eerder gaf Ajax alles meteen weer uit nu halen ze de spelers op 16/17 jarige leeftijd al naar Amsterdam ipv er 10 miljoen voor te betalen zodra ze 19 zijn. Dat is gewoon verstandig beleid voeren.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:22 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind die inkomsten allemaal niet echt boeiend. Lijkt wel een doel op zich te zijn geworden.
Dzsudzsák voor 14 miljoen. Ik denk dat het grote oogsten na dit seizoen begint.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Inkomsten zijn anders best belangrijk. Niet om te bashen ofzo maar wat is nou de laatste echt grote transfer die PSV heeft gemaakt? Eerder gaf Ajax alles meteen weer uit nu halen ze de spelers op 16/17 jarige leeftijd al naar Amsterdam ipv er 10 miljoen voor te betalen zodra ze 19 zijn. Dat is gewoon verstandig beleid voeren.
Wie dan? Mertens? Wijnaldum zie ik dadelijk wel weer via de achterdeur vertrekkenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:27 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Dzsudzsák voor 14 miljoen. Ik denk dat het grote oogsten na dit seizoen begint.
wat is dit trouwens voor gezever ineens? In Rusland nog 2 weken open, en nu schijnbaar ook nog langer in Frankrijk?quote:PSG is overigens niet gebonden aan de internationale transferdeadline. In Frankrijk is de markt nog drie dagen langer geopend.
Afgaande op contracten Mertens, Matavz, Lens, Toivonen en Marcelo.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wie dan? Mertens? Wijnaldum zie ik dadelijk wel weer via de achterdeur vertrekken
Matavz had je al moeten verkopen deze periodequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:31 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Afgaande op contracten Mertens, Matavz, Lens, Toivonen en Marcelo.
Tja dat gaat toch al jaren zo? Met een season pass heb je iig nog enigszins kortingquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:28 schreef KneusTeun het volgende:
Borderlands 2-seizoenspas voor DLC-content
Die shit wordt gewoon misbruikt om 2e hands verkoop tegen te gaan en ik kots op dit soort acties.....
Hoe laat Borderlands?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
18:34 uur
Van der Wiel onderweg naar PSG
goed zo NOS
om 19:00 vliegt hijquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
goed zo NOS
Welke vlucht en met hoeveel koffers?quote:
Wat is er zo goed aan de NOS?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
goed zo NOS
Oh ja die was ik vergeten. Kan daar wel een lijstje van Ajax tegenover posten maar dan is het wel heel schraal wat PSV ontvangtquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:27 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Dzsudzsák voor 14 miljoen. Ik denk dat het grote oogsten na dit seizoen begint.
Matavz had je al moeten verkopen als die nog een jaar vanaf de bank begint is het een verloren zaak, Toivonen loopt na volgend jaar af dus die wordt dan opgepikt voor een miljoen of 6, Marcelo is op blind na de slechtste verdediger van de top 3, Lens en Mertens weet ik niet tot hoelang ze vast liggen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:31 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Afgaande op contracten Mertens, Matavz, Lens, Toivonen en Marcelo.
NOS?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:51 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wat is er zo goed aan de NOS?
Als ik straks weer thuis ben waarschijnlijkquote:
Wat wel?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:51 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wat is er zo goed aan de NOS?
vrienden bellen, bier drinkenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:19 schreef Tauchmeister het volgende:
Wat te doen op deze vrijdagavond
Komt morgen weer, morgenochtend vroeg op. Misschien dat ik de Xbox weer eens aanslinger, wat spelen jullie zoal?quote:
iight kan ook, maar ik ben voornamelijk druk met dayZ op de pcquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:20 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Komt morgen weer, morgenochtend vroeg op. Misschien dat ik de Xbox weer eens aanslinger, wat spelen jullie zoal?
Fifa als jij dan niet boos wordt is dat een goed ideequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:20 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Komt morgen weer, morgenochtend vroeg op. Misschien dat ik de Xbox weer eens aanslinger, wat spelen jullie zoal?
Kom fifa dan?quote:
Als je wilt spelen, ben ik erbijquote:
Jij bent ook zo'n baas hequote:Op zaterdag 1 september 2012 01:22 schreef Pixell het volgende:
3e helft geoefend op de hockey, na een batta week in Fryslan.
En dit weekend gewoon 2daags toernooi en weer BBQ'n, #4 deze week
Hij komt uit Twente, natuurlijk lust ie datquote:
Je weet het niet hé? In oost-Duitsland gebruiken ze niet eens een kaasschaaf. Daar hebben ze van die voorgesneden troep.quote:Op zaterdag 1 september 2012 02:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hij komt uit Twente, natuurlijk lust ie dat
Dat hebben ze hier ook hequote:Op zaterdag 1 september 2012 02:44 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Je weet het niet hé? In oost-Duitsland gebruiken ze niet eens een kaasschaaf. Daar hebben ze van die voorgesneden troep.
En dan chill naar Baliquote:Op zaterdag 1 september 2012 10:28 schreef Rossdale het volgende:
Over 3 weken heb ik ook eindelijk vakantiewerd ook wel tijd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |