SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
Jezis zegquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:36 schreef Dr.Pringles het volgende:
Encarnacio-hooooon
Encarnacio-ho-ho-ho-ho-ho-hon
Encarnacion
* Diduliduliluli!*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:45 schreef Tauchmeister het volgende:
Het is groen en het draait plaatjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Half bezopen is weggegooid geld.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:36 schreef Dr.Pringles het volgende:
Encarnacio-hooooon
Encarnacion
* Diduliduliluli!*
Zeker.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:49 schreef dreamzk het volgende:
Knap van deze gast:
http://www.dailymail.co.u(...)en-U-S-soldiers.html
Veker.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:49 schreef dreamzk het volgende:
Knap van deze gast:
Jeker.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:49 schreef dreamzk het volgende:
Knap van deze gast:
Weker.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:49 schreef dreamzk het volgende:
Knap van deze gast:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:03 schreef KoningStoma het volgende:
Ja reddit ja, waar ze halve 9gag links onder hun plaatjes plakken
ga naar je eigen land.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:09 schreef Xblister het volgende:
[..]
9gag is niks kerel, 99% van de memes en grappen ontstaan op 4chan & reddit..
Ik zie het nu in de comments..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:21 schreef KoningStoma het volgende:
[..]waarom post je dan plaatjes van 9gag?
Anders ga jij terug naar het tina-forumquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:03 schreef KoningStoma het volgende:
Ja reddit ja, waar ze halve 9gag links onder hun plaatjes plakken
ga naar je eigen land.
He, een nieuw gezicht in de SC!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:42 schreef ems. het volgende:
[..]
Anders ga jij terug naar het tina-forum
Heb ik al ;quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:44 schreef Rijst het volgende:
Wil je hier meeposten? Dan moeten we eerst pics van je zusje zien.
Geen blijvertje vrees ik, ik klikte de verkeerde link aan en voelde me gedwongen om te spreken na bovenstaande onrechtquote:
Gelukkig wil ik verder niet meeposten dan. Had ik daar bijna foto's moeten posten van mijn verschrikkelijk hete zusjequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:44 schreef Rijst het volgende:
Wil je hier meeposten? Dan moeten we eerst pics van je zusje zien.
Dacht dat je het over kilo's had van vd Vaart. Wees dan ook ff duidelijkquote:
Ja en op programm staan ook nog voor dat ze op 9gag staanquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:09 schreef Xblister het volgende:
[..]
9gag is niks kerel, 99% van de memes en grappen ontstaan op 4chan & reddit..
dus jij krijgt wel een harde van je zusje? nastyquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:46 schreef ems. het volgende:
[..]
Geen blijvertje vrees ik, ik klikte de verkeerde link aan en voelde me gedwongen om te spreken na bovenstaande onrecht
[..]
Gelukkig wil ik verder niet meeposten dan. Had ik daar bijna foto's moeten posten van mijn verschrikkelijk hete zusje
21 miljoen alquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Babel nice![]()
Ajax krijgt 21 miljoen binnen en heeft 6 miljoen uit gegeven dat noem ik nou eens goed beleid. Bij die 21 miljoen komen er waarschijnlijk nog 6 bij voor vd Wiel.
Even uit het Ajax topic gepakt.quote:Uit(18): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva, van der Wiel* en Sulejmani*.
In(8): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel* en Andersen*.
Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.
In: ¤21.155.000 (Zonder van der Wiel & Sulejmani.)
Uit: ¤6.050.000 (Met Andersen a 1,5 miljoen.)
Alleen de 1ste 3 leveren miljoen op toch? Welke Silva? Die backquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Even uit het Ajax topic gepakt.
Gok eens hoeveel Ajax voor Ozbilliz heeft gevangen? Ajax gaat gewoon bijna 30 miljoen binnen harken als Sulejmani en Vd Wiel nog gaan. Ja Silva is moeten stoppen met voetballen door een infectie aan zijn schouder was daar bijna aan overleden. Sympathieke kerel heb ik dat altijd gevondenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Alleen de 1ste 3 leveren miljoen op toch? Welke Silva? Die back? Werd gvd ook tijd
Leuk, maar ze worden geen kampioen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Babel nice![]()
Ajax krijgt 21 miljoen binnen en heeft 6 miljoen uit gegeven dat noem ik nou eens goed beleid. Bij die 21 miljoen komen er waarschijnlijk nog 6 bij voor vd Wiel.
Meer als een miljoen voor Ozbillizquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gok eens hoeveel Ajax voor Ozbilliz heeft gevangen? Ajax gaat gewoon bijna 30 miljoen binnen harken als Sulejmani en Vd Wiel nog gaan. Ja Silva is moeten stoppen met voetballen door een infectie aan zijn schouder was daar bijna aan overleden. Sympathieke kerel heb ik dat altijd gevonden
Want?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:11 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Leuk, maar ze worden geen kampioen.
Sulejmani gaat denk ik nog naar Rusland ergens volgende week Ajax wil er 3 miljoen voor vangen is wat ik er van heb begrepen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Meer als een miljoen voor Ozbilliz? Vd Wiel zal wel een miljoen of 5 gaan opbrengen. Sulejmani zal toch niet veel gaan opbrengen hoop ik
?
Silva was wel een goede back bij Groningen, jammer dat het nooit echt gelukt is bij Ajax
Dat is wel een mogelijkheid jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:11 schreef Rijst het volgende:
Nick en de rest? Vanavond na de wedstrijd weer CSen?
Godver, 12 miljoen poef wegquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Sulejmani gaat denk ik nog naar Rusland ergens volgende week Ajax wil er 3 miljoen voor vangen is wat ik er van heb begrepen.
Heb Twente op het moment een stuk hoger zitten, en AZ heeft nu zonder europees voetbal ook wel een voordeelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |