Uhuh. Ik krijg de mededelingen over de spermatellingen de toestand van de zweepstaartjes te horen. En hoe wanhopig ze zijn, want in Nederland inmiddels uitbehandeld en in Duitsland schiet het ook niet op.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Ivf? Wow. Meest persoonlijke (alle relatiebreuken en oorzaken daargelaten) dat mij ooit is verteld door een collega, is dat hij zich had laten steriliseren. Z'n vrouw vertelde hij het achteraf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Mogge uniekquote:
Dat groeitempo is bizar idd, maar dat prijsverschil is als het klopt écht belachelijkquote:Op zaterdag 1 september 2012 06:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Knap he, die plofkip?
Meen ik serieus hoor. Ik heb hier nu kipjes rondlopen van van nu 8 weken oud, en daar zit werkelijk nog geen flinter vlees aan. Bij 6 weken zijn die plofkippen op slachtgewicht!
Biologische kip is overigens ook een plofkipvariant, maar dan eentje die iets meer tijd en ruimte krijgt.
Dat had ik wel verwacht hoorquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:57 schreef Viking84 het volgende:
Heerlijk gecrosstraind maar het ging me wel vrij makkelijk af dus besloten dat ik maandag het 25 min-schema ga proberen en daarnaast met een roeischema starten. Dat ik de sportschool nog eens zo leuk zou vinden. Tis echt leuk als je progressie ziet!
Nou, ik háátte de sportschool vroeger. Ben verschillende keren lid geweest, een paar keer gegaan, maar het is me nooit eerder gelukt om structureel 2 tot 3 keer per week te gaan. Ik merk wel echt dat het hardlopen mijn kijk op sporten heeft veranderd. Eerder begreep ik niet waarom mensen het nodig vonden zichzelf zo moe te maken, nu snap ik hoe leuk en verslavend sporten isquote:Op zaterdag 1 september 2012 08:32 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Dat had ik wel verwacht hoor. Hoe gaat het eigenlijk met je blessure? Wanneer mag je weer gaan lopen?
Was zonder poes op schoot ook best leukquote:Op zaterdag 1 september 2012 09:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Finale van De slimste mens kijken met poes op schoot..
Moet je eens inzoomen op zijn oren, dan ben je gelijk genezenquote:Op zaterdag 1 september 2012 09:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Was zonder poes op schoot ook best leuk.
Lelijk pak had Mark Huizinga aan, maar ik vind hem wel een mooie vent.
Hij heeft lieve oogjesquote:Op zaterdag 1 september 2012 10:05 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Moet je eens inzoomen op zijn oren, dan ben je gelijk genezen
Vroeger was men het grootste deel van de dag kwijt met werken voor voedsel of het grootste deel van het inkomen aan voer. Eerste levensbehoefte. Gaat nu naar wonen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 08:18 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Dat groeitempo is bizar idd, maar dat prijsverschil is als het klopt écht belachelijk
Je moet Rockefeller zijn om dat te kunnen betalen!
Je weet dat de meeste dansers een eetstoornis hebben he?quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:13 schreef loveli het volgende:
En als ik de lichamen vergelijk van vrouwen die aan ijzertillen doen en vrouwen die fanatiek dansen, heeft groep 2 toch een vrouwelijker lijf. Slanke taille, aanwezige billen, slanke armen. Denk dat er wat voor te zeggen is om als vrouw te gaan dansen ipv ijzervreten.
Zijn "dansers" dezelfde personen als "vrouwen die fanatiek dansen"?quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:25 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Je weet dat de meeste dansers een eetstoornis hebben he?die durven niet te eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |