Over een paar weken ga ik het gewoon weer combinerenquote:Op zaterdag 1 september 2012 11:13 schreef loveli het volgende:
En als ik de lichamen vergelijk van vrouwen die aan ijzertillen doen en vrouwen die fanatiek dansen, heeft groep 2 toch een vrouwelijker lijf. Slanke taille, aanwezige billen, slanke armen. Denk dat er wat voor te zeggen is om als vrouw te gaan dansen ipv ijzervreten.
Voorlopig geen plannen voor in ieder gevalquote:Op zaterdag 1 september 2012 13:49 schreef loveli het volgende:
Geen babykamer? Of valt dat onder 'hobby'?
Wat is PAC? Het is ook een partij hier, daar wil je niet een hele dag bijzittenquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:42 schreef Viking84 het volgende:
Kaartjes gekocht voor het PAC-festival volgende maand. Van 's ochtends tot 's avonds in de bios zitten
Superquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:15 schreef kwakz0r het volgende:
helleu ladies!
Wat geniet ik toch intens meer van het weekend als ik de hele week werk![]()
Verder: -2,5ik kom elke 2,5 eraf even jompelen, ok?
Filmfestival met filmhuisfilms in Pathéquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:43 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wat is PAC? Het is ook een partij hier, daar wil je niet een hele dag bijzitten
Mooi dromen, dat lijkt mij ook echt heerlijk! Zou in ons huis ook wel kunnen maar we hebben al 1 sportkamer die dan zou moeten verdwijnen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en ik wil een tekentafelMaar daar heb ik een groter huisje voor nodig xD Als we een huisje hebben met meer kamers gaan we 1 of 2 hobbykamers maken. Dromen
![]()
Maar je doet nu ook voor twee personen boodschappenquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:08 schreef Jagärtrut het volgende:
Net voor over honderd euro boodschappen gedaan....schrok ik wel van. Wel alleen maar gezonde dingen, op de mozerellasticks voor de Duutser na. Verder regent het hier al twee dagen lang en moet ik morgen een paar uur werken....
Kreeg sowieso geen hap door mijn keelquote:Op zaterdag 1 september 2012 16:51 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag weer vroeg eten, vroeger aten wij altijd om 5 uur maar nu vind ik het niet meer fijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
oe! Dat ziet er lekker uitquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Grote pan pastasaus gemaakt, lekker een bak salade.
Zo even macaroni koken en een dikke pan broccoli en dan klaar.
[ afbeelding ]
Ik hoop hetquote:
nee totaal nog niet voor mijn gevoelquote:Op zaterdag 1 september 2012 19:10 schreef Perruche het volgende:
Klinkt lekker billy! Ben je helemaal klaar voor maandag?
Ik heb voor mijn D vanavond lekker een eenpersoonsportie mosselen. Nog even wachten tot vriendje weg is, tot die tijd even opruimen en dan lekker avondje voor mezelf![]()
![]()
Waarmee?quote:
Maak altijd wat in de ovenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |