online bestellen via asos (gratis verzenden)quote:Op zondag 2 september 2012 12:47 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb hetzelfde maar dan van Clinique. Heb ooit ook bare minerals gehad, maar weet niet hoe ik er aan moet komen (was toen via SHE). Gebruik het trouwens nu niet heb nog een lekker kleurtje van mijn vakantie.
Maar voor een winterse, grauwe huid is het fijn spul.
Ik gebruik het op mij wallen en als ik een rood vlekje heb of onder m'n neus, daar is het soms rood. Maar je moet niet je hele hoofd ondersmeren hoor, je moet foundation alleen gebruiken op plekken waar je huid het nodig heeft. Bijvoorbeeld alleen op je wangen geeft al een mooi egaal effect voor de rest van je gezicht.quote:Op zondag 2 september 2012 14:24 schreef Laureline het volgende:
Dat zijn die poederbolletjes toch? Ooit eens een filmpje gezien met al die verschillende stappen en bijbehorende kwasten (Kabuki heette er eentje!)
Maar wat is het voordeel boven geen make-up? Ik was namelijk zo geīntrigeerd door de post van DAD (kan de komende tijd wel wat extra zelfvertrouwen gebruiken), dat ik direct al klaarzat alles wat zij gebruikte op mijn gezicht te smeren. Maar nu is mijn huid zonder make-up erop al perfect
: geen oneffenheden, ivoorkleur, lichte blos en sproetjes. Dus ik ben wel benieuwd naar de toegevoegde waarde van het bolletjes-mineralenpoeder!
ze zijn van de zaraquote:
Heerlijk Jagar, geniet van het relaxen. Wij gaan zo een avondje sauna doenquote:Op zondag 2 september 2012 15:55 schreef Jagärtrut het volgende:
Heerlijk in de sportschool geweest.10 minuten op de loopband, rondje kracht, 25 minuten zwemmen en kwartiertje sauna. Nu zo wat hapjes, en dan pizza en salade. Lekker op de bank, moe...
M'n whatsapp is doodquote:Op zondag 2 september 2012 15:56 schreef Probability het volgende:
[..]
ze zijn van de zara
heb ik je nummer? dan maak ik even een foto en whatsapp ik hem
Ik zou het niet doen.quote:Op zondag 2 september 2012 16:42 schreef Probability het volgende:
Ik ga deze tas maar kopen voor stage
[ afbeelding ]
Je hebt PM! Weet je meteen waarom ik geen VVD stem, hehequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |