SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting![]()
Koop dan gewoon een club in Spanje stomme kut Arabieren.quote:Manchester City are looking to sign Barcelona forward David Villa. The Premier League champions are confident a bid of £40-£50 million (¤50-60m) will land the Spain international.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:43 schreef StijnDa het volgende:
Ik ga naar verjaardagsfeestje![]()
Later boys
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:43 schreef StijnDa het volgende:
Ik ga naar verjaardagsfeestje![]()
Later boys
Voor een 30-jarige spelerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Koop dan gewoon een club in Spanje stomme kut Arabieren.
Gewoon lekker aanvallers verkopen, middenvelders zijn de nieuwe aanvallers!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:46 schreef Kamikazie het volgende:
Als ik Barca was zou ik Villa verkopen voor 60 miljoen hoor
Sowieso.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:46 schreef Kamikazie het volgende:
sowieso. Mochten ze NEymar willen halen moeten ze sowieso eerst van Villa af. Als City hem wilt wordt het erg makkelijkquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:46 schreef Kamikazie het volgende:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:47 schreef Gtaboy107 het volgende:
Mancini zegt dat de CL poule veel makkelijker is.Grapjas.
HOE BEN JIJ AAN MIJN GEZICHT GEKOMEN.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
[ [url=http://img2i.www.spoki.lv/upload/artic(...)r--11.gif]afbeelding[/url] ]
Hij is sowieso een lul, dus wat maakt het ook uit.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:48 schreef poker4lifee het volgende:
Assaidi wel de lul als Dempsey naar Liverpool gaat, en die kans is best groot.
Vanaf nu heet jij Patrickquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:48 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
HOE BEN JIJ AAN MIJN GEZICHT GEKOMEN.
Topicstealerquote:
Ja, ik kon niet op A drukken om mijn tenue te selecteren. Kon alleen tussen de 2 kits switchen en toen was je ineens offlinequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:50 schreef n0ir het volgende:
Fuck geluids, m'n internet klapt eruit, een momentje
Maak dan gewoon weer een leuk filmpje.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:50 schreef Tobi-wan het volgende:
Zat me weer eens te vervelen en had geen zin om te spelen. Even een overzichtje gemaakt.
[ afbeelding ]
Haha, tja moet eigenlijk even een betere computer voor hebben. "Oude" ding van mij kan dat niet meer aan joh.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:52 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Maak dan gewoon weer een leuk filmpje.
Of post dat filmpje van die verkrachtte eend![]()
.
quote:
Had dat vuurkuiken genomen manggquote:
C-C-C-C-OMBOBREAKERquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Pokemon was wel altijd voor de eindbazen
stiekem je gameboy mee naar school nemen
Ik mag datquote:
Stiekemquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik heb een maand geleden Pokémon Red weer een keer gedaan. In 2/3 dagen uitgespeeld.... beste spel ooit!!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Vorig jaar Emerald eens uitgespeeld, erg leuk jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:58 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik heb een maand geleden Pokémon Red weer een keer gedaan. In 2/3 dagen uitgespeeld.... beste spel ooit!!
Die doe ik nu met jou als pokemon.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vorig jaar Emerald eens uitgespeeld, erg leuk ja
Nee. Je hebt een gapend gat in je jeugd. That's all.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:00 schreef Kamikazie het volgende:
Ik heb nooit pokemon gespeeld ... ben ik nu slecht?
Nee maar je ouders wel jehova'squote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:00 schreef Kamikazie het volgende:
Maar dat hebben wij hier allemaal, kijk maar naar OP chick.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:00 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nee. Je hebt een gapend gat in je jeugd. That's all.
Wow, slechte jeugd...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:00 schreef Kamikazie het volgende:
quote:Fons Spooren had liever "Young Boys" geloot.
Meisjes van 14 droogneuken kan je hele leven nog hoor.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Maar dat hebben wij hier allemaal, kijk maar naar OP chick.
Kan je toch later spelen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:02 schreef Rijst het volgende:
GJE heb je wel Pokemon red/blue meegemaakt?
Ja, begin opnieuw met dat vuurdingquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:59 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Die doe ik nu met jou als pokemon.
Wel die generatie ja, maar ik heb geelquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:02 schreef Rijst het volgende:
GJE heb je wel Pokemon red/blue meegemaakt?
Ik vind het zo onhandig om dingen te kopen op Q-day, ben je laveloos in de zon aan het chillen en vergeet je alles mee te nemen naar huisquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:07 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Die heb ik met Q-day nog gekocht, compleet in doos.
Ik ga eens kijken voor gameboy colors en oude shit, geniaal is datquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:07 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Die heb ik met Q-day nog gekocht, compleet in doos.
Ik heb nog een heel boek met die kaarten. Ik weet nog dat ik een keer met m'n ouders naar zo'n tradingbeurs ben geweest. Deze kaart was toen rond de 80 gulden waard.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:04 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb die dingen nog wel verkocht, net als Yu Gi Oh kaarten. Leuke bedragen mee gekregenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb nog een heel boek met die kaarten. Ik weet nog dat ik een keer met m'n ouders naar zo'n tradingbeurs ben geweest. Deze kaart was toen rond de 80 gulden waard.
[ afbeelding ]
Zonde man. Ik heb een keer mijn oude N64 en gameboy spellen verkocht voor 3 euro per stuk. Daar heb ik nog steeds spijt van.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb die dingen nog wel verkocht, net als Yu Gi Oh kaarten. Leuke bedragen mee gekregen
Ik deed er niets meer mee en als ik voor sommige kaarten 15¤ kon krijgenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:10 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zonde man. Ik heb een keer mijn oude N64 en gameboy spellen verkocht voor 3 euro per stuk. Daar heb ik nog steeds spijt van.
Zo standaardquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:12 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe team, mede mogelijk gemaakt door pascal08
*mompelt iets over standaard*quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:12 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Spoiler, lul.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:13 schreef Tobi-wan het volgende:
Big post incoming...
Dit zijn de teams die ik gebruik. Ben nu wel een beetje klaar met teams bouwen.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:12 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
SIF Lopez op doelquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:20 schreef Lindgren. het volgende:
Ik wil er nog 1 groot team bij. 350k.Straks maar even puzzelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
WIngers staan ver naar buiten en heel hoog, goede formatie om te crossen ipv naar binnen te cutten!quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:21 schreef Dudeweiser het volgende:
Alles teruggelezen, totally worth it.
Vind dat wel meevallen. Doordat ze wat verder naar buiten staan hebben ze ook wat meer ruimte waardoor je net iets makkelijke acties kan maken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
WIngers staan ver naar buiten en heel hoog, goede formatie om te crossen ipv naar binnen te cutten!
Valt wel mee, je speelt meer 1 op 1 met de back dan in 4-3-2-1 en kunt daardoor meer doen nadat je ze hebt uitgespeeld.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
WIngers staan ver naar buiten en heel hoog, goede formatie om te crossen ipv naar binnen te cutten!
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:23 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Vind dat wel meevallen. Doordat ze wat verder naar buiten staan hebben ze ook wat meer ruimte waardoor je net iets makkelijke acties kan maken.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Valt wel mee, je speelt meer 1 op 1 met de back dan in 4-3-2-1 en kunt daardoor meer doen nadat je ze hebt uitgespeeld.
Klopt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:24 schreef Gtaboy107 het volgende:
VdV ging toch ook op de laatste dag naar Spurs?
50% kans!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:31 schreef Euroteller het volgende:
komt er een paranormal activity 4?
Hoe ben je op dat getal gekomen?quote:
Hij komt wel of hij komt niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:32 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Hoe ben je op dat getal gekomen?
Gewoon 2x de helft gedaan!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:32 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Hoe ben je op dat getal gekomen?
quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waarom gaat downloaden zo debiel langzaam op PS3
Ik maar ik ben slecht en snap het nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Spelen er hier Payday op de ps3?
Wat is paydayquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:36 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ik maar ik ben slecht en snap het niet
Is gratis en gaat slecht met Sonyquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waarom gaat downloaden zo debiel langzaam op PS3
Liever betalen voor online en fatsoenlijke servers + downloadsnelheid hebben dan het omgekeerde.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:38 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Liever gratis dan betalen voor online.
10 euro verzendkosten betaald?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:39 schreef vandermar het volgende:
Trainingsbroekje binnen, gewoon even een maatje kleiner dan normaalzit als gegoten
Mooi blauw groenig kleurtje
Nope.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:39 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Liever betalen voor online en fatsoenlijke servers + downloadsnelheid hebben dan het omgekeerde.
Ja, fucking duurquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
10 euro verzendkosten betaald?
Wat voor trainingsbroek heb je ? pics?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, fucking duurmaar dan scheelt het een ritje met de auto naar diepenmaat
Ja, DLC ja, maar zonde geldquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:39 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Payday The Heist, een tof spel.
Zijn toch al wat uitbreidingen uit GJE?
Puma, het type Maradonaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat voor trainingsbroek heb je ? pics?
Oke. Paar keer gespeeld. Maar er zijn maar een paar missies en dan is ie uitgespeeld.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, DLC ja, maar zonde geld
Handtekening van Pluisje eropquote:
Dat is echt ziek irritant bij je sokken in!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ah, heeft al elastiek bij je enkels, hoef je ze niet in je sokken te doen
Je moet ze ook op overkill spelen hequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:44 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Oke. Paar keer gespeeld. Maar er zijn maar een paar missies en dan is ie uitgespeeld.
En tokkiequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat is echt ziek irritant bij je sokken in!
Netjesquote:
Dat is veel te moeilijk man.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je moet ze ook op overkill spelen he
Maar je krijgt een 3,1gb update, dus denk dat we vanavond pas kunnen lol
Niet met mij, ik ben koning in banken overvallenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:46 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Dat is veel te moeilijk man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |