Ja, zou het daadwerkelijk werk verzetten op z'n werk?quote:
Ja.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:19 schreef YOLO het volgende:
Wat is er trouwens gebeurd met moomoo, zelfmoord gepleegd?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:35 schreef Fascination het volgende:
Een vreemde vraagt aan jou of je in zijn condoom wilt spugen.
het?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, zou het daadwerkelijk werk verzetten op z'n werk?
quote:
quote:
Zonde.quote:
Bij nader inzien is het best geil. Als Jessica Alba in een condoom zou spugen zou ik me gerust aftrekken terwijl ik dat condoom draag.quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:22 schreef Fascination het volgende:
[..]. Had je dat toch bijna moeten missen.
[..]![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Vond je hem zo'n goede toevoeging? Met z'n voetenfetisj.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:16 schreef moomoo het volgende:
meisjes mogen klein zijn, hoe kleiner hoe beter. 1m40 go!
Had hij dat?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Vond je hem zo'n goede toevoeging? Met z'n voetenfetisj.
hij zou wat voor 4ebe zijnquote:
Klopt.quote:
dunno, ik krijg geen pics te zien, maar klein is ze wel. Naar horen zeggenquote:
4ebe alonequote:
Mag je het een pedofiele neiging noemen, of gaat dat te verquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Klopt.
Volgens mij komt het door bepaalde issues dat hij dat zo graag wil, zie het wel vaker op FOK!.
Terwijl het bij normale mensen meer een voorkeur is en niet zo'n harde eis.
quote:
ik vind het juist weer balen dat er geen onbekende Nederlands in zitten. Snap dat niet, is het gewoon bezigheidstherapie voor die lui om in alle spelshows mee te doen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:35 schreef YOLO het volgende:
Ik ga dit jaar voor het eerst Expeditie Robinson kijken. Omdat Willie, Fajah, Fatima en Tess!
Pedofiel, pedofiel. Vaak is het wel icm met een erg jong/meisjesachtig uiterlijk inderdaadquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:31 schreef YOLO het volgende:
[..]
Mag je het een pedofiele neiging noemen, of gaat dat te ver?
Misschien date hij wel met Crackquote:
Hij had wel iets met voeten, jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Had hij dat?
Misschien heeft hij dan nu een meisje gevonden die dat niet erg vindt en die zelf een oorfetisj heeft.
Ik ben 1.65 m en val meestal ook op mannen van 1.90+, Ado is de eerste die kleiner isquote:
Maar dat is gemiddeld, niet klein.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben 1.65 m en val meestal ook op mannen van 1.90+, Ado is de eerste die kleiner isOp mn eerste vriendje na.
Ja, goed, als je écht aan het werk bent heb je natuurlijk geen tijd om een maand vrij te nemen voor een spelshow.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind het juist weer balen dat er geen onbekende Nederlands in zitten. Snap dat niet, is het gewoon bezigheidstherapie voor die lui om in alle spelshows mee te doen?
Wat een sletje is dat, zegquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:33 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Misschien date hij wel met Crack.
Jij bent gewoon jaloers stiekemquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:34 schreef YOLO het volgende:
[..]
Ja, goed, als je écht aan het werk bent heb je natuurlijk geen tijd om een maand vrij te nemen voor een spelshow.
[..]
Wat een sletje is dat, zeg.
De werkelijke klacht is meestal: "Ze is een slet, alleen niet met mij."quote:
Herkenbaarquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De werkelijke klacht is meestal: "Ze is een slet, alleen niet met mij."
Ik ben idd niet ZO klein, maar ik val dus wel op echt lange mannen meestal.quote:
Gezien haar historie was het geen probleem geweest haar in te palmen voor een robbertje seksquote:
True. Ik noemde een meisje vroeger ook weleens hoer, omdat ik verliefd op haar was maar zij mij niet moest.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De werkelijke klacht is meestal: "Ze is een slet, alleen niet met mij."
D'aww..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
True. Ik noemde een meisje vroeger ook weleens hoer, omdat ik verliefd op haar was maar zij mij niet moest.
Nee gewoon helemaal niet. 1,67,5 oid is gemiddeld in Nederland. Als je daar 2 cm boven of onder zit ben je niet gelijk lang of klein.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben idd niet ZO klein, maar ik val dus wel op echt lange mannen meestal.
Dat zeiden ze van mij ookquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:36 schreef YOLO het volgende:
[..]
Gezien haar historie was het geen probleem geweest haar in te palmen voor een robbertje seks.
Nee, die zou je rustig pijpenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:36 schreef YOLO het volgende:
[..]
Gezien haar historie was het geen probleem geweest haar in te palmen voor een robbertje seks.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
True. Ik noemde een meisje vroeger ook weleens hoer, omdat ik verliefd op haar was maar zij mij niet moest.
Je hebt gelijk, wat ben ik dom zeg, ik schaam me diepquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee gewoon helemaal niet. 1,67,5 oid is gemiddeld in Nederland. Als je daar 2 cm boven of onder zit ben je niet gelijk lang of klein.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:37 schreef Id_do_her het volgende:
Ook lekker tegenstrijdig, geen seks maar toch "Slet!!"
Nee hoor, ik lees dat heel vaak.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, wat ben ik dom zeg, ik schaam me diep
'Slet' is achterhaald. Dat moeten mensen gewoon zelf weten.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:39 schreef Chai het volgende:
Waar is volgens jullie de grens tussen een zelfbewuste jongedame met seksuele behoeftes en een slet?
Is er niet, gewoon altijd sletquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:39 schreef Chai het volgende:
Waar is volgens jullie de grens tussen een zelfbewuste jongedame met seksuele behoeftes en een slet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |