Ook gelijk het bedrag weten hequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Als een een hoer was zou ik dat wel doen voor 5 euro.
Volgens mij niet. Alleen een van Gridlok en CB door Vas.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:47 schreef YOLO het volgende:
[..]
Zijn er toen foto's van je kont gemaakt?
watquote:
Wat doe je nog meer voor 5eu =$?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Als een een hoer was zou ik dat wel doen voor 5 euro.
Ik zit er aan te denken om Vas te daten, kan je me dat aanbevelen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Alleen een van Gridlok en CB door Vas.
hahahahaquote:Ik ben geen mooie jongen met mooie kaaklijn zoals jij die alles heeft gehad in het leven en kan werken aan zijn toekomst zonder ziekte dus dan weet je hoe het staat met de chickies bij mij togg!
En ik ben geen nikker of marokkaan (populaire type die de meiden kennen van tv) dus dan weet je het togg!
Chicks juss' passin me by
Als Vas er zelf mee in stemt wel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:48 schreef YOLO het volgende:
[..]
Ik zit er aan te denken om Vas te daten, kan je me dat aanbevelen?
Ook die kronkel in zijn kop dat knappe mensen nooit problemen of pech hebben.quote:
Ja, dat kan er niet bij hem in ofsoquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ook die kronkel in zijn kop dat knappe mensen nooit problemen of pech hebben.
Nee inderdaad, en iedereen die er wel goed uitziet haat hij.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dat kan er niet bij hem in ofso
Helemaal gemist, en ondanks dat ik zijn aversie tegen dat soort figuren wel snap..... maakt hij zich weer veeeeeeeeeeeels te drukquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee inderdaad, en iedereen die er wel goed uitziet haat hij.![]()
Walgelijke bal in de trein met zijn puntschoenen en "errrr"
Dit was ook zo'n pareltje.
Zo briezend en hamerend op het toetsenbord achter een computer in het donker.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Helemaal gemist, en ondanks dat ik zijn aversie tegen dat soort figuren wel snap..... maakt hij zich weer veeeeeeeeeeeels te druk
Charmeur =$quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:54 schreef YOLO het volgende:
[..]
Pertinent niet waar, wordt verworpen. Jij bent zeer knuffelbaar.
Ikzie dit soort dingen ook altijd voor me, rood gezicht (lol) en zwetend keihard op het toetsenbord jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zo briezend en hamerend op het toetsenbord achter een computer in het donker.
Whehe, vooral dat zweet inderdaad. Ik had altijd al het idee dat hij enorm zweet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ikzie dit soort dingen ook altijd voor me, rood gezicht (lol) en zwetend keihard op het toetsenbord ja
hahahahahaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Whehe, vooral dat zweet inderdaad. Ik had altijd al het idee dat hij enorm zweet.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:28 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik maakte afgelopen donderdag een uitstapje naar Zandvoort aan Zee en moest zodoende twee keer overstappen met de trein ja ja. En dan maak je wat mee als je Schenkstroop heet. Alles is nieuw en vreemd omdat anders 365d/j op zolder. In één overvolle trein moest ik noodgedwongen buiten de coupé zitten. Op zo'n eenzaam 'enkel-stoeltje' helemaal alleen bij het kleine raampje. Tegenover mij zat dan weer wel een leuk ogend meisje van zeg 23 jaar. Zij zag eruit als een type Brechtje Bouwmans (uit 40 dagen zonder seks) Maar dan vele malen mooier. Langer, slanker, rechte tanden, mooie benen, beter geporportioneerd in gezicht enzovoort. Echt heel mooi.
Maargoed de klacht is dat tegenover haar twee vrienden van haar zaten. Deze twee jongens waren van het type "hartsvriendin" want het waren waarschijnlijk twee homos (no pun). Homos vind ik absoluut niet erg. Whatever makes you happy. Wat ik wel vreemd vond en niet zoeer een klacht dan wel een beetje raar, was hun gedrag. Op de wapperhandjes en doen alsof je een vrouw bent na (oja meid, ja hahaha voeten en handen wapperen), zette een van beiden zijn vieze harige brede potige mannenvoeten op de mooie damestas van dat meisje! Zat ie zelfs met dat hengsel te spelen tussen zijn tenen!!!
Ja ik zat dus echt zo van wtf. En wat bleek dat meiske vond dat absoluut niet erg alsof er niks was gebeurd. Vrouwke denk je dan niet helder ofso het blijft een man hoor met zn smerige harige voeten. Damn. Die gast mocht ook steeds aan haar gezicht komen (oh wat heb je mooi haar meid, heb je nu makup op, nee oh echt wat ben je mooi! *wapper wapper*). En hij mocht haar mooie benen insmeren met lotionIk had mijn SLR mee en wilde eigenlijk vragen of ik een foto van haar mocht maken. Maar had uiteindelijk geen durf. Heel jammer. Dus geen pics .
Oja die gast legde ook nogeens zijn voeten óp dat meisje en ging ie zo met zijn tenen wiebelen alsof ie een meisje was. Wat the fuck.. Je had erbij moeten zijn want dit kun je gewoon niet verzinnen...
Bij sommige mensen zou dat zeer gewenst zijn ja.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:43 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
Praten is ook aangeleerdmoet je dan altijd gewoon je bek houden of zo.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:40 schreef Kentoet het volgende:
Het is groen en het draait plaatjes.Ik moest lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De pure afgunst.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |