Inderdaad, er zat hier in Utrecht achter het Paardeveld vroeger een smartshop waar je de gekste dingen kon krijgen, ik neem aan dat die er niet meer zit, maar ik kan me vergissen, ik kom daar nooit meer in de buurt. Ik zou het eerlijk gezegd ook niet meer weten waar je het nu kan halen, maar dat geeft ook niks, ik ben er inmiddels wel klaar mee.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar iets lastiger te halen als je niet zo bekend bent in dat wereldje ehh..
Ik verbaas me er wel eens over hoeveel coke er ook gewoon in de kroeg geconsumeerd wordt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:04 schreef Hathor het volgende:
[..]
Daar kun je inderdaad geen labeltje opplakken, ik denk dat coke wel zo'n beetje overal gesnoven word, op dancefeesten in ieder geval in grote mate.
Welke tijd is dat dan? Ik ga dan al een tijd niet meer. Maar toen ik begin jaren ging (dan praten we over de periode begin jaren 90) koste een normale tablet 25 gulden. Ik kan me niet voorstellen dat ze ooit meer hebben gekost.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:09 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je onder vroeger verstaat, ik kan me de tijd nog herinneren dat je 50 gulden moest neerleggen voor een hoerig pilletje, tegenwoordig krijg je voor een tientje al een hand vol. Het grote verschil is dat je van die ene pil van vroeger de hele avond liep te spacen met een big smile op je gezicht, en van die zooi van tegenwoordig helemaal opgefokt door de tent loopt te stuiteren.
Klopt, rond die tijd had je de opkomst van de Acid house en dat ging hand in hand met XTC gebruikquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:18 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
xtc deed in 88 zn grote intrede in NL volgens mij, en ik geloof dat het begin van xtc in de dance niet veel vroeger was in de UK.
Ook niet zo. De verhouding drugs gebruikers en niet gebruikers wordt natuurlijk steeds groter in de het voordeel van de niet gebruikers hoe meer dance mainstream word, simpelweg omdat er steeds meer mensen heen gaan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:27 schreef cool15 het volgende:
jezus hij is echt wereld vreemd zeg, iedereen gebruik drugs daar
Are you serious?!?!?!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:36 schreef commando10 het volgende:
debielen die drugs nodig hebben om te feesten
drink gewoon bier!
Maaaarrrrr... Dat zie je op bepaalde feesten heel erg terug en op andere een heel stuk minder. Als je een "neem je pappa en mamma mee" feest als Sensation neerzet als op enigerlei wijze exemplarisch voor de dance scene...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:33 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ook niet zo. De verhouding drugs gebruikers en niet gebruikers wordt natuurlijk steeds groter in de het voordeel van de niet gebruikers hoe meer dance mainstream word, simpelweg omdat er steeds meer mensen heen gaan.
Genoeg Amerikanen die het daar roerend mee eens zouden zijn. Maarja... Je wordt daar al snel verketterd als je een afwijkende mening hebt op dat gebied.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:41 schreef JackHerrer het volgende:
Ik denk niet dat Tiesto zo naïef is, maar hij probeert een soort ambassadeur te zijn die dance muziek moet verkopen aan het Amerikaanse publiek. Daar pikken ze het natuurlijk nooit als je zegt dat drugsgebruik heel goed kan op een feestje, zolang je het maar verantwoord doet.
volgens mij kan je geen krat kopen op feesten want je kan alleen bier uit de tap of fles krijgenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:38 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Are you serious?!?!?!
wel een heel krat consumeren he![]()
Nee hoor, daar kennen ze al heel lang woestijnraves waar geen politie is maar wel heel veel drugs.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:41 schreef JackHerrer het volgende:
In de VS is er natuurlijk wel een andere situatie, massale dancefeesten zoals wij die al veel langer kennen komen daar pas laatste jaren op.
Vooral de cross-over naar het grote publiek is pas van de laatste jaren, in de VS werd bijna geen EDM op de radio gedraaid. Nu is ook dance ook commercieel aantrekkelijk, dus krijg je de grote festivals a la sensation/ mystery land waar +50.000 mensen op af komen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee hoor, daar kennen ze al heel lang woestijnraves waar geen politie is maar wel heel veel drugs.
Tussen 85 en 90 zal dat geweest zijn, in die tijd was het vrij normaal om voor een pil 50 gulden neer te leggen, gram coke varieerde van 100 tot 125 gulden, afhankelijk van met wie je te maken had.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:32 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik verbaas me er wel eens over hoeveel coke er ook gewoon in de kroeg geconsumeerd wordt.
[..]
Welke tijd is dat dan? Ik ga dan al een tijd niet meer. Maar toen ik begin jaren ging (dan praten we over de periode begin jaren 90) koste een normale tablet 25 gulden. Ik kan me niet voorstellen dat ze ooit meer hebben gekost.
Precies, lekker zeuren over drugs en ondertussen 10 bier achter de kiezen gooienquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:43 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Genoeg Amerikanen die het daar roerend mee eens zouden zijn. Maarja... Je wordt daar al snel verketterd als je een afwijkende mening hebt op dat gebied.
Iets wat je in Nederland ook steeds meer ziet overigens. Althans, dat idee krijg ik.
IES KOELTOERRRRRquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:29 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Precies, lekker zeuren over drugs en ondertussen 10 bier achter de kiezen gooien
toen had je in ieder gavel nog goede pillen, na 95 96 holde het hard achteruit met de kwaliteit.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:03 schreef Hathor het volgende:
[..]
Tussen 85 en 90 zal dat geweest zijn, in die tijd was het vrij normaal om voor een pil 50 gulden neer te leggen, gram coke varieerde van 100 tot 125 gulden, afhankelijk van met wie je te maken had.
Er is nu ook niets mis met de pillen, hoor.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:32 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
toen had je in ieder gavel nog goede pillen, na 95 96 holde het hard achteruit met de kwaliteit.
Ik ben niet meer zo op de hoogte, pillen is niet echt meer mijn ding. Maar wat ik nog wel weet is dat als er 1 maal een succesvolle partij pillen gemaakt was er daarna ook veel rotzooi komt met hetzelfde stempel. Dat zag je in de jaren 90 bijv met de duifjes en de vliegende lullen (ik lig nog steeds in een deuk om dat stempel). Eerste partij was subliem, daarna zag je veel duifjes die van namaak partijen kwamen die gewoon ruk waren.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er is nu ook niets mis met de pillen, hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |