SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting![]()
Kinderen in clubsquote:
Gaat hij een kaartje kopen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:28 schreef Euroteller het volgende:
Jo kaartje kopen voor PSV - Napoli
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gaat hij een kaartje kopen?
[ afbeelding ]
Top, ga ik alles aangooienquote:
quote:
Dankjequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:31 schreef Gtaboy107 het volgende:
Dit zijn de groepen tot nu toe:
Groep A
Liverpool FC (ENG)
Udinese Calcio (ITA)
Groep B
Club Atlético de Madrid (ESP)
Hapoel Tel-Aviv FC (ISR)
Groep C
Olympique de Marseille (FRA)
Fenerbahçe SK (TUR)
Groep D
FC Girondins de Bordeaux (FRA)
Club Brugge KV (BEL)
Groep E
VfB Stuttgart (GER)
FC København (DEN)
Groep F
PSV Eindhoven (NED)
SSC Napoli (ITA)
-----------------------------
Groep G
Sporting Clube de Portugal (POR)
FC Basel 1893 (SUI)
Groep H
FC Internazionale Milano (ITA)
FC Rubin Kazan (RUS)
Groep I
Olympique Lyonnais (FRA)
Athletic Club de Bilbao (ESP)
Groep J
Tottenham Hotspur FC (ENG)
Panathinaikos FC (GRE)
Groep K
Bayer 04 Leverkusen (GER)
FC Metalist (UKR)
Groep L
FC Twente (NED)
Hannover 96 (GER)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Fut, ik ga met silversquote:
Kun je link doen van topic?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik ben dat topic nu aan het doorlezen.
Geen enkele speler die net een transfer heeft gehad. VdV, de Jong etcquote:
Waar is van der Vaart dan naartoe als ik vragen mag? En van der Wiel naar PSG?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen enkele speler die net een transfer heeft gehad. VdV, de Jong etc
Persiequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen enkele speler die net een transfer heeft gehad. VdV, de Jong etc
Vaart > HSV.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Waar is van der Vaart dan naartoe als ik vragen mag? En van der Wiel naar PSG?
HSVquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Waar is van der Vaart dan naartoe als ik vragen mag? En van der Wiel naar PSG?
Narsingh zit al een poosje bij PSV.quote:
Met net bedoel ik de afgelopen dagen/vandaag.quote:
Van Marwijk wilde vastighedenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:40 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wat zou jij doen?![]()
Bij mij was hij al maanden geleden afgevallen.
Oh ik zat te denken aan deze transferperiode gewoon, maar een maand, als je dat een poosje vindtquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:41 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Narsingh zit al een poosje bij PSV.
Duidelijkquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met net bedoel ik de afgelopen dagen/vandaag.
VdV naar HSV, De Jong naar Milan, VdW naar PSG
Wat probeer je hiermee te bereiken?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:41 schreef Lindgren. het volgende:
Vandermar, vind jij het niet raar dat Achahbar er niet bij zit?
quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:03 schreef Juicyhil het volgende:
Echte 12-jarige bazen doen aan dubbele penetratie.
Die negerin haar neus, daar kan een vliegtuig op landen manquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:42 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had even een WTF-momentje.
Daar niet in geïnteresseerd zijnquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:43 schreef Gtaboy107 het volgende:
Kap eens met die foto's joh ik hoef niet te zien wat alle sletjes en hoertjes doen.
De Oekeraien.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:43 schreef StijnDa het volgende:
Waar komt in godsnaam Dnipro dnjepreptrskwvwosksdt vandaan?
Oekraine!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:43 schreef StijnDa het volgende:
Hier word ik dus misselijk van hè.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:42 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had even een WTF-momentje.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:43 schreef Gtaboy107 het volgende:
Kap eens met die foto's joh ik hoef niet te zien wat alle sletjes en hoertjes doen.
Ik ga niet naar zulke clubs.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]! Je bent gewoon bang om jezelf op een foto tegen te komen.
AZ heeft er ook tegen gespeeld, een paar jaar terug. Daarom kende ik de naam ook.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:43 schreef StijnDa het volgende:
Dnipropetrovsk, meer dan een miljoen inwonersquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:43 schreef StijnDa het volgende:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:43 schreef Lindgren. het volgende:
En links, vandermar is er ook.
[ afbeelding ]
Mijn excuses voor de spelvautquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dnipropetrovsk, meer dan een miljoen inwoners![]()
PSV heeft er al eens tegen gespeeld, AZ en Utrecht ook.
Wowquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoek de verschillen.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoek de verschillen.
Bestaat deze club echt? Of is dit een hele goede troll?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:46 schreef Lindgren. het volgende:
2:28.Hardoplachen.
*Tetjes voelt.
*camera ziet
*handjes zakken
[ afbeelding ]
PSV wel, eerste en tweede gaan doorquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zeker geen makkelijke poule. PSV ook niet.
Napoli
Ja nee dit zetten ze allemaal in scene.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Bestaat deze club echt? Of is dit een hele goede troll?
Oh je hebt je glazenbol meegenomenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:51 schreef DutchSL het volgende:
PSV gaat verliezen van Napoli, maar moet wel tweede worden in die groep.
Hannover en Levante zijn echt niets bijzonders, zeker niet nu Koné weg is. Ik zie Twente die groep "gewoon" winnen.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:46 schreef Lindgren. het volgende:
*Tetjes voelt.
*camera ziet
*handjes zakken
[ afbeelding ]
Ja het is echt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Bestaat deze club echt? Of is dit een hele goede troll?
Dacht al.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:50 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja nee dit zetten ze allemaal in scene.
Nou jongens heb je het gehoord. "Kom allemaal vrijdag 7 september naar BigDick"quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:46 schreef Lindgren. het volgende:
*Tetjes voelt.
*camera ziet
*handjes zakken
[ afbeelding ]
Ja, echt. Niet normaal.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat een sletten lopen daar rond joh. Dat was in mijn tijd anders.
Godverdomme hé.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja het is echt.Het heet ook echt BIGDIK.
Het is bij BOBS.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja het is echt.Het heet ook echt BIGDIK.
Zullen we een FOK! FUT-Topic meeting houden daar?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:54 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Nou jongens heb je het gehoord. "Kom allemaal vrijdag 7 september naar BigDick"
Vanaf 14 jaar, dus GJE mag ook mee
Ik zie GJE al los gaan daarquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zullen we een FOK! FUT-Topic meeting houden daar?
Minimaal 14 jaar zijn.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Godverdomme hé.![]()
"Mama, mama, mag ik naar BIGDIK?"
"Tuurlijk jongen, doe je wel voorzichtig."
"Ja, mama." (Penetreert een meisje van 10 met een dubbele Whisky in z'n hand, net nadat 'ie z'n fix heeft genomen.)
Ik ben daar weleens geweest. maar niet bij dat feestje.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:00 schreef Kamikazie het volgende:
Wat is dat voor pauper tent? Ik pas daar echt niet tussen ...
Toe maar.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:00 schreef Kamikazie het volgende:
Door naar ronde 4 en dus nog 1 wedstrijd verwijderd van 3 dollar![]()
Gast, ga erheen op de fiets en regel wat memmen.quote:
Dudeweiser ook.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:03 schreef Rijst het volgende:
Alleen GJE, RP GS en Marcie komen erin.
Heb 3x lat in 1 potquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:03 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Ik heb je nog een inv gestuurd
Ze zullen toch wel een 18+ avond hebben?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:03 schreef Rijst het volgende:
Alleen GJE, RP GS en Marcie komen erin.
Misschien is 1 van hun al geweest.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gast, ga erheen op de fiets en regel wat memmen.
[..]
Dudeweiser ook.![]()
Ja, minimaal. Iemand van 30 dus ook.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:06 schreef poker4lifee het volgende:
. Minimale leeftijd van BIGDIK is 14 jaar t/m 17 jaar
Nog nooit hier gezien. Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:05 schreef n0ir het volgende:
Oh Big Dik is de naam van de organisator/van het feest.
Tis blijkbaar met wisselende locaties enzo.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, minimaal. Iemand van 30 dus ook.Ga je mee Toef?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:07 schreef Kamikazie het volgende:
BigDik #2: Waar er nu al plannen voor een meet zijn
I am in!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:09 schreef n0ir het volgende:
Ik wil wel eens clubben met Toefjes, illegale houseparty alles.
quote:Op maandag 14 maart 2011 19:12 schreef CernunnosCeltic het volgende:
Ik zweer ik wil kk hard met jullie chillen, chicks palen alles!
Ja. Lichaamssappen vooral.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Mag je ook drank nuttigen bij Big Dick?
Onder de 16? Geen druppel!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Mag je ook drank nuttigen bij Big Dick?
Zou een perfecte opvolger van Modriets zijn.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:12 schreef poker4lifee het volgende:
We're hearing very strong rumours linking Tottenham with a move for Porto midfielder Joao Moutinho.
quote:
Nu ben ik definitief out!quote:
HARD OP LACHENquote:
hahahahhahahahhahhquote:
Ik kom gewoon niet meer bij!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:14 schreef Gtaboy107 het volgende:
O mijn god, ik kon het bijna niet posten, zo hard was ik aan het lachen.
Als ik tegen een kleuter wil spelen die niet tegen z'n verlies kan en daarom maar de flauwste opstellingen en tactieken gaat gebruiken had ik wel een ps3 gekocht.quote:
quote:
Wil je tegen mij?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:17 schreef n0ir het volgende:
[..]
Als ik tegen een kleuter wil spelen die niet tegen z'n verlies kan en daarom maar de flauwste opstellingen en tactieken gaat gebruiken had ik wel een ps3 gekocht.
Eerst vond ik het leuk om tegen je te spelen omdat ik er extra fanatiek van werd en met verhoogde hartslag zat te spelen maar nu schud ik alleen maar meewarig mijn hoofd en slaak ik diepe zuchten. Ik denk dat je m'n breekpunt eindelijk hebt bereikt, vooral omdat je maar uren blijft doorzeuren over hoe goed je wel niet bent en hoe slecht ik wel niet ben. Bah.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:17 schreef n0ir het volgende:
[..]
Als ik tegen een kleuter wil spelen die niet tegen z'n verlies kan en daarom maar de flauwste opstellingen en tactieken gaat gebruiken had ik wel een ps3 gekocht.
Eerst vond ik het leuk om tegen je te spelen omdat ik er extra fanatiek van werd en met verhoogde hartslag zat te spelen maar nu schud ik alleen maar meewarig mijn hoofd en slaak ik diepe zuchten. Ik denk dat je m'n breekpunt eindelijk hebt bereikt, vooral omdat je maar uren blijft doorzeuren over hoe goed je wel niet bent en hoe slecht ik wel niet ben. Bah.
Je moet nodig is een biertje drinken .... er zit wat frustratie in.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:17 schreef n0ir het volgende:
[..]
Eensquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je moet nodig is een biertje drinken .... er zit wat frustratie in.
Die denkt alleen : dat wil ik ookquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:18 schreef Rijst het volgende:
Kijk die gast kijken zo van WTH
[ afbeelding ]
Dat denk jij nu toch ook..!! (:quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die denkt alleen : dat wil ik ook
gedaan.quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:20 schreef pascal08 het volgende:
Die Marokkaan bij 3:53 staat doodleuk te inspecteren hoe 'ie die lampen van het plafond kan jatten!
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:20 schreef pascal08 het volgende:
Die Marokkaan bij 3:53 staat doodleuk te inspecteren hoe 'ie die lampen van het plafond kan jatten!
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Meteen uit mijn gezin schoppen als ik zo'n slet zou produceren.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Meteen uit mijn gezin schoppen als ik zo'n slet zou produceren.
Ja want op Xbox zitten geen kleuters... Ga ff janken manquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:17 schreef n0ir het volgende:
[..]
Hoe was het gister bij de fean-fansquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:21 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja want op Xbox zitten geen kleuters... Ga ff janken man
Ligt eraan hoe goed jij kunt tekenen denk ik ...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:21 schreef StijnDa het volgende:
Ik heb een mooie tekening gemaakt voor mijn vriendin omdat ze jarig is.
Zou ze dat kunnen waarderen?
Tuurlijk. Het gaat tenslotte om het gebaarquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:21 schreef StijnDa het volgende:
Ik heb een mooie tekening gemaakt voor mijn vriendin omdat ze jarig is.
Zou ze dat kunnen waarderen?
Echt heel goed. Zal even kijken of ik hem kan uploaden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe goed jij kunt tekenen denk ik ...
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Echt heel goed. Zal even kijken of ik hem kan uploaden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Jij bent toch niet die jongen van het filmpje, ik denk niet dat je vriendin dat gaat waarderen..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
doe er ook een foto van je chick bij, dan kunnen we het beter beoordelen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Lekker gezelli op nieuw noordquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:22 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Hoe was het gister bij de fean-fans
Gezellig hoor. Vanaf minuut 70 ofzo sarcastische liedjes gezongen en aan het einde nog ff Hestad toegezongen. Heerenveen publiekquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:22 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Hoe was het gister bij de fean-fans
Leugens, jij bent nog nooit in een stadion geweest.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lekker gezelli op nieuw noordheb ik ook een keer gestaan met een maat van mij, saaiste 105 minuten van mijn leven
gingen ze met wc papier gooien van die kinderen
Moet van Basten oprotten of het bestuur? Ik ben het opzich wel met van Basten eens!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:23 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Gezellig hoor. Vanaf minuut 70 ofzo sarcastische liedjes gezongen en aan het einde nog ff Hestad toegezongen. Heerenveen publiek
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:23 schreef Lindgren. het volgende:
Er zijn er wel veel die ik keihard zou doen hoor..Iedereen! Dubbel Fris!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, dat was die ene keer dat er een hijskraan moest komenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:23 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Leugens, jij bent nog nooit in een stadion geweest.
Oh, ja, bij je team stond 0-0-0 dus ik dacht dat je geen team hadquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:23 schreef n0ir het volgende:
[..]
Waarom? Had effe een vastloper maar nu issie goed
Heul wel, van mijn papa zijn werk in de Logèquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:23 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:23 schreef Lindgren. het volgende:
Er zijn er wel veel die ik keihard zou doen hoor..ZOENAH ZOENAH MAAK MU GEEEEEKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welk filmpje? Denk het nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:23 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Jij bent toch niet die jongen van het filmpje, ik denk niet dat je vriendin dat gaat waarderen..
Geen van beide. Als iedereen beschikbaar is staat er een best goed team, komt goed.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Moet van Basten oprotten of het bestuur? Ik ben het opzich wel met van Basten eens!
Netjesquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:24 schreef poker4lifee het volgende:
"Lyon and Tottenham have reached an agreement over the transfer of France goalkeeper Hugo Lloris, according to L'Equipe. The 25-year-old is expected to have his medical in London this afternoon."
OH SNAPquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jawel, dat was die ene keer dat er een hijskraan moest komen
Arsenal kan er nog wat van leren....quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:25 schreef Kamikazie het volgende:
Tottenham laat het geld van Modric meteen weer lekker rollen!
Zoals het hoort ook ...
Heerenveen heeft wel een leuk stadion en veel sfeerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:23 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jawel, dat was die ene keer dat er een hijskraan moest komen
Neequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:25 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Heerenveen heeft wel een leuk stadion en veel sfeer
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:26 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Zie die skilllllzzz
Oh en ik doe er een dagje Walibi bij
hahahahahquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:26 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Zie die skilllllzzz
Obvious troll is obvious.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Neeen ik kom er regelmatig. Geen sfeer te beleven meestal.
[ afbeelding ]
Zie die skilllllzzz
quote:
baasquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:26 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Zie die skilllllzzz
[ afbeelding ]
Zie die skilllllzzz
Kwam er wat oploskoffie uit?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:27 schreef Lindgren. het volgende:
Ik proestte gewoon hardop toen ik die tekening zag.
hihi.quote:
Nee, gewoon kwat. Op mijn scherm.quote:
7 september. FOK! FUT-meet. Bie der.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Nou, wanneer zie ik jullie bij bigdik?
Vraag gelijk of ze een hoofddoek heeft, misschien ontslaat ze je moeder ineens.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, gewoon kwat. Op mijn scherm.
Ik roep de schoonmaakster wel even of ze het eraf haalt.
Zet ons op de gastenlijst dan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Regel jij even valse ID kaarten voor ons?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Je mag mijn id wel lenenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Regel jij even valse ID kaarten voor ons?
Im in!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
7 september. FOK! FUT-meet. Bie der.
Baas!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:26 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Zie die skilllllzzz
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:27 schreef Lindgren. het volgende:
Ik proestte gewoon hardop toen ik die tekening zag.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik zou dat dagje er ook maar bij doen ja ... anders word het niet zoveel vrees ik.
quote:
Dankquote:
Je bent de steunpilaren vergeten.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:26 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Zie die skilllllzzz
Als in: Ik fap me op jullie reacties?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:30 schreef Euroteller het volgende:
Ga helemaal los op die droge reacties van jullie
Ohja, dan was hij realistischer geweest inderdaad.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je bent de steunpilaren vergeten.
Je gebruikt fappen niet in de correcte contextquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als in: Ik fap me op jullie reacties?
Want dat vind ik eng en niet gemakkelijk ...
Het is heel makkelijk hoor.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee als in:quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:32 schreef Rijst het volgende:
Waarschijnlijk kom ik er gewoon in zonder id.
Knuistjes met blaren.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
tik em aan jonge.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ook.
[..]
Knuistjes met blaren.
7 september volgens mij.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:32 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Nou, wanneer is het volgende Big Dik* feestje?
Onder welke steen heb jij geleefd danquote:
Lekker voor Mourinho en eindelijk hoef je die fucking Zabaleta niet meer op te stellenquote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
In die 14-jarige chicks jah. Boh.
Onder een steen dat mijn huis heet. Het is hier best donker.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij geleefd dan
het is sinds 5 minuten officieelquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Het was nog niet rondquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Daar houd jij wel van héquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:34 schreef Kamikazie het volgende:
Het is elke avond een big dick feestje bij mij
Las het hier eerder al, was voor een klein bedrag van 4 miljoen geloof ikquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
het is sinds 5 minuten officieel
Dat vind je piemel vast handig..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:34 schreef Kamikazie het volgende:
Het is elke avond een big dick feestje bij mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Patrick sterquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:34 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Onder een steen dat mijn huis heet. Het is hier best donker.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat vind je piemel vast handig..Stop maar weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Genoeg om te chillen onder een steen!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wie?
Verdiend die wel boven modaal?
Ik chill hem liever op een steen:quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Genoeg om te chillen onder een steen!
Ja want Messi en Ronaldo spelen er al ...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:38 schreef vandermar het volgende:
Beter gaat Hulk naar City, alle goede spelers in 1 league
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik chill hem liever op een steen:
[ afbeelding ]
En Neymar.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:38 schreef vandermar het volgende:
Beter gaat Hulk naar City, alle goede spelers in 1 league
Die zijn slecht. Mickey mouse competitie is Spanjequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja want Messi en Ronaldo spelen er al ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |