Mag ik u feliciteren met uw geweldige smaak?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:43 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
offtopic: is je nickname van placebo? want black eyed is daar mn favo nr van.
Dat betekent dat ik nóg minder geduld dan jou hebquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik had bijna hetzelfde topic aangemaakt, met dezelfde TT![]()
nee, dat is niet uitvoerbaar.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:42 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
wow, het is niet uitvoerbaar gewoon jezelf niet naar de stembus te laten lopen en zichzelf te vertegenwoordigen?
twilight zone dit he.
Nou ja ik wilde even wachten totdat ik zeker wist of die baaj misschien toch wel een topic aan zou makenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:45 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat betekent dat ik nóg minder geduld dan jou heb.
Wat gek.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja ik wilde even wachten totdat ik zeker wist of die baaj misschien toch wel een topic aan zou maken
Bijna 2 sc's met dezelfde TT.. Whihio
Nou inderdaad.quote:
Die zang van die zanger.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag ik u feliciteren met uw geweldige smaak?![]()
Placebo
Ja hallo.. kan die man ook niets aan doenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die zang van die zanger.![]()
Wat vind je van Running Up That Hill?
maar migranten die niet willen werken zijn er nog genoegquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:53 schreef Potloodvis het volgende:
Goed nieuws.
http://www.nu.nl/economie(...)rbeidsmigranten.html
Nee, wantquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:53 schreef Potloodvis het volgende:
Goed nieuws.
http://www.nu.nl/economie(...)rbeidsmigranten.html
quote:Hij denkt dat Nederland hen straks hard nodig heeft als de vergrijzing toeneemt.
"Uit onderzoek blijkt al dat arbeidsmigranten 1,8 miljard euro aan onze groei bijdragen en 1,2 miljard euro aan belastingopbrengst", aldus Van Gool.
De banenmarkt waar ik in moet zoeken na het afstuderen komen ze sowieso niet in voor, maar ik vond het wel een hele stap dat de werkgelegenheid weer stijgt.quote:
alsof er niet genoeg werkeloze nederlanders thuis zittenquote:
Dat ontken ik dan ook nergens. Neemt niet weg dat de vergrijzing een steeds groter probleem gaat worden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:58 schreef wise het volgende:
[..]
alsof er niet genoeg werkeloze nederlanders thuis zitten
Die vinden het werk wat de migranten doen te min, en daarom blijven ze maar lekker thuis zitten en geld cashen.
Aanpakken dat tuig
Even lekker zwepenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:58 schreef wise het volgende:
[..]
alsof er niet genoeg werkeloze nederlanders thuis zitten
Die vinden het werk wat de migranten doen te min, en daarom blijven ze maar lekker thuis zitten en geld cashen.
Aanpakken dat tuig
Lekker ja? Ik wist niet dat jij zo kinky wasquote:
dat wel yesquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:00 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat ontken ik dan ook nergens. Neemt niet weg dat de vergrijzing een steeds groter probleem gaat worden.
buk maarquote:
Nee in het echt ben ik heel puriteinsquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lekker ja? Ik wist niet dat jij zo kinky was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |