En dan wil je ambulancebroeder worden?quote:Op maandag 3 september 2012 16:28 schreef GrunnigsTrots het volgende:
doe ik ook niet, ik ben een slome duikelaar zowel te voet als in de auto
ja, ik kan ook wel snel zijn als het moet.quote:Op maandag 3 september 2012 16:30 schreef Luco het volgende:
[..]
En dan wil je ambulancebroeder worden?
ja, maar dat was echt gewoon asogedrag van zequote:Op maandag 3 september 2012 16:33 schreef Luco het volgende:
En laatst zat je nog te vloeken over twee fietsers die naast elkaar bleven rijden waardoor je ze niet in kon halen
In mijn dorp hangt er sowieso één. Onzin rommel, werd ik altijd spontaan depressief van toen ik nog naar school moest.quote:Op maandag 3 september 2012 16:16 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ik zie trouwens nergens meer van die spandoeken met "de scholen zijn weer begonnen!" erop.
die hangen toch altijd rond scholen zodat je rustiger gaat rijden na de vakantie?
Inderdaad, ze stelt zich aan.quote:
Donderdag intro van studievereniging, bier voor ¤0,75. #omnaaruittekijkenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:46 schreef Rickazio het volgende:
lekker weer dit weekend, om naar uit te kijken
Hè, wat een gedoe met stuivers danquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:53 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Donderdag intro van studievereniging, bier voor ¤0,75. #omnaaruittekijken
20x0,75 is geen probleem hoor.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:56 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Hè, wat een gedoe met stuivers dan
Zo oud ben ik nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:04 schreef Renesite het volgende:
Jij studeerde al toen men nog met Florijnen betaalden.
Ik zag je fietsen zonet.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:08 schreef Luco het volgende:
Morgen 6 uur de wekker, niet om naar uit te kijken.
geen idee, het is in snow valley, normaal kom ik nooit in zo'n tent.quote:
6:25.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:08 schreef Luco het volgende:
Morgen 6 uur de wekker, niet om naar uit te kijken.
Ongetwijfeld, fietste net naar huis. Training gehad, nu slapen. Morgen verdomd moe zijn.quote:
Inderdaad.quote:
Houden zo.quote:
gezellig he?quote:Op woensdag 5 september 2012 07:49 schreef boem-dikkie het volgende:
Yay, m'n band is lek, dus ik moet met de bus. Altijd leuk deze eerste weken.
quote:Een student uit de stad heeft dinsdagnacht uren vast gezeten tussen twee muren in de Poelestraat.
Nadat een medewerker van een grillroom geschreeuw hoorde belde hij de politie. Met behulp van een zaklamp kwam de politie tot de ontdekking dat er iemand klem zat. De student was de hele tijd bij bewust zijn. Om de student te kunnen bevrijden moest de brandweer een gat in de muur maken om hem te kunnen bevrijden.
Hoe de student tussen de muren terecht is gekomen is nog onbekend. Wel is er bekend dat hij onder invloed van alcohol was. Nadat de student bevrijd was is hij ter controle naar het ziekenhuis gebracht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |