Problem?quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:59 schreef janaotj het volgende:
Check alle eerstejaars verhuizen dan. De hele Korreweg staat vol met busjes en karren en sjouwende vaders.
Vers vleesquote:Op zaterdag 1 september 2012 15:59 schreef janaotj het volgende:
Check alle eerstejaars verhuizen dan. De hele Korreweg staat vol met busjes en karren en sjouwende vaders.
Het viel me gewoon op. Plus het feit dat ik ook weer eerstejaars wordt omdat ik vorig jaar verneukt heb door de verkeerde keuze te maken.quote:
Tsja, wie heeft dat niet gedaan.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:50 schreef janaotj het volgende:
[..]
Het viel me gewoon op. Plus het feit dat ik ook weer eerstejaars wordt omdat ik vorig jaar verneukt heb door de verkeerde keuze te maken.
Ik hoop het. Anders komt het mij duur te staan als die langstudeerboete dan nog bestaat. Maar ik heb er nu gewoon echt zin in. Bij de vorige opleiding ook wel, maar nu heb ik zelfs de boeken al doorgebladerd en gedaan. Maandag meteen op introkamp. Ben benieuwd =)quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:05 schreef Slickk het volgende:
[..]
Tsja, wie heeft dat niet gedaan.Hopelijk heb je nu wel de goeie keuze gemaakt. Als je over een jaar terugkijkt ben je denk ik blij dat je geswitcht bent ipv nog 3 jaar aansukkelen.
Ik kwam er in m'n derde jaar achter dat dit niet is wat ik wil. Althans, de opleiding vind ik super super leuk en interessant, maar waar ik voor opgeleid wordt nu is niets voor mij. Iets te laatquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:05 schreef Slickk het volgende:
[..]
Tsja, wie heeft dat niet gedaan.Hopelijk heb je nu wel de goeie keuze gemaakt. Als je over een jaar terugkijkt ben je denk ik blij dat je geswitcht bent ipv nog 3 jaar aansukkelen.
Dat is in ieder geval een goed begin. Introkampen zijn altijd wel leuk, als je tenminste bij wat toffe mensen zit.. Maar dat is een kwestie van geluk hebben.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:19 schreef janaotj het volgende:
[..]
Ik hoop het. Anders komt het mij duur te staan als die langstudeerboete dan nog bestaat. Maar ik heb er nu gewoon echt zin in. Bij de vorige opleiding ook wel, maar nu heb ik zelfs de boeken al doorgebladerd en gedaan. Maandag meteen op introkamp. Ben benieuwd =)
Haha tsja, paar vrienden van me hadden dat ook, te lang bij een opleiding blijven hangen omdat het opzich wel lekker ging qua resultaten maar als het eigenlijk niet is wat je wil schiet je er alsnog niks mee op. Nu wel goed terecht gekomen hoop ik?quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:42 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Ik kwam er in m'n derde jaar achter dat dit niet is wat ik wil. Althans, de opleiding vind ik super super leuk en interessant, maar waar ik voor opgeleid wordt nu is niets voor mij. Iets te laat![]()
Overigens had ik voor deze opleiding al 1 jaar iets anders gedaan maar dat was het ook niet.
Ik doe nu de opleiding nog haha, zit nu in het vierde jaarquote:Op zondag 2 september 2012 01:02 schreef Slickk het volgende:
[..]
Haha tsja, paar vrienden van me hadden dat ook, te lang bij een opleiding blijven hangen omdat het opzich wel lekker ging qua resultaten maar als het eigenlijk niet is wat je wil schiet je er alsnog niks mee op. Nu wel goed terecht gekomen hoop ik?
Waarom zou dat niet kunnenquote:Op zondag 2 september 2012 20:15 schreef janaotj het volgende:
Kan ik mijn fiets gewoon drie dagen en twee nachten op het Zernike laten staan? Ik wil niet met de bus morgen.
Je wilt niet met de bus en daarom laat je je fiets staan... Oh wacht, ik snap 'm al.quote:Op zondag 2 september 2012 20:15 schreef janaotj het volgende:
Kan ik mijn fiets gewoon drie dagen en twee nachten op het Zernike laten staan? Ik wil niet met de bus morgen.
Ja, daarom vroeg ik het mij af =P Zou een beetje zuur zijn als ik weer terug ben van kamp en mijn fiets is foetsie.quote:Op zondag 2 september 2012 20:26 schreef MaxMark het volgende:
Geen idee of je dan zo'n overijverige 'conciërge' hebt die het opvalt dat dat ding twee nachten is blijven staan en 'em dan maar verwijderd
Schandaligquote:
Het leven hé.quote:
er is niets bijzonders aan om in die lijst te staanquote:Op maandag 3 september 2012 10:55 schreef GrunnigsTrots het volgende:
nee, ik wil ook belangrijk zijn
Ga je doen, dan?quote:Op maandag 3 september 2012 12:10 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ik heb mezelf vorige week pas ingeschreven bij de RUG (maandag verstuurd) maar nog geen brief terug gehad. De colleges beginnen wel al morgen dus die ik maar wel alvast volgen..
pijlijk verleden. Maar die aantallen red ik momenteel niet meer. In mijn middelbare en mbo schooltijd had ik veelsteveel tijd over. Spijt mequote:Op maandag 3 september 2012 10:19 schreef MaxMark het volgende:
Jeuzes Rene, jij staat gewoon 9e in de top 500 ja
Ik doe zelf een HBO opleiding maar ga een minor sociologie doen.quote:
Ga je doen, dan?quote:Op maandag 3 september 2012 12:13 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ik ga ook weer studeren, m'n droom najagen
verpleegkundequote:
maar zo'n uitkering is ook niet veel, elke aanvulling is welkom op het momentquote:
Wees blij dat je tenminste een uitkering hebtquote:Op maandag 3 september 2012 12:23 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
maar zo'n uitkering is ook niet veel, elke aanvulling is welkom op het moment
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |