En morgen Dance in the park!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:19 schreef Rickazio het volgende:
deze teringherrie in stadspark
[ afbeelding ]
Chill sowieso, maar niet gratis. 15 euro.quote:
Ah, jammer. Ik dacht dat het vorig jaar gratis was? Maar goed ik ken alleen Harde Baas maar dat is reden genoeg voor een groots feest.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:51 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Chill sowieso, maar niet gratis. 15 euro.
Van vorig jaar weet ik het niet meer! Misschien is bovenstaand feestje ook wel iets voor je? ^^quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:54 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ah, jammer. Ik dacht dat het vorig jaar gratis was? Maar goed ik ken alleen Harde Baas maar dat is reden genoeg voor een groots feest.
En ze zijn natuurlijk niet thuisquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:20 schreef nietzman het volgende:
GODDOMME KUTBUREN VERVANG DE BATTERIJ VAN JE FUCKING BRANDMELDER.
Holy shit, JA! Maar heb ik denk ik geen geld voor. De zomer trekt geld aan qua feesten/festivals.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:55 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Van vorig jaar weet ik het niet meer! Misschien is bovenstaand feestje ook wel iets voor je? ^^
Ja, ik ben altijd op de kleinere feestjes. Lijkt mij ook zeer tof om hier heen te gaan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:58 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Holy shit, JA! Maar heb ik denk ik geen geld voor. De zomer trekt geld aan qua feesten/festivals.En verder al genoeg feestjes/concerten staan. Wel tof zo'n groot feest, tot nu toe meestal meer in de kleinere tenten te vinden als het om techno gaat.
Waar zoal tot nu toe?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:04 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Ja, ik ben altijd op de kleinere feestjes. Lijkt mij ook zeer tof om hier heen te gaan.
Door zunne mandje?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:51 schreef Luco het volgende:
Nou mensjes, veel plezier morgen. Ik mag weer lekker een balletje gooien
zunne plastieken ding ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |