SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting
Smile like you mean it
www.wefut.com
Ze hebben nog bijna niks gekocht.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:14 schreef DutchSL het volgende:
ManCity heeft een positief transfersaldo deze periode zie ik![]()
Zal vast niet zo blijven vandaag..
link?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:15 schreef Gtaboy107 het volgende:
Heerlijk die Sky Sports Deadline Day stream
Mag ik ook linkje?quote:
Als je zo kijkt een oude vrouw en ondersteboven een jonge meid.quote:
Engelse tijden he. Hier in NL is het gewoon ook tot middernacht...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:22 schreef Gtaboy107 het volgende:
Tot 5 in de middag in Duitsland, Italië 6 in de middag, NL en Spanje 23:00 en Frankrijk sluit pas op 4 september.
Ah ja goeie, mijn god, dat ik daar niet over dacht.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:23 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Engelse tijden he. Hier in NL is het gewoon ook tot middernacht...
Frankrijk voor interne transfers dan, internationaal sluit gewoon vandaag.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:22 schreef Gtaboy107 het volgende:
Tot 5 in de middag in Duitsland, Italië 6 in de middag, NL en Spanje 23:00 en Frankrijk sluit pas op 4 september.
Die stream startte precies op het moment dat die ad begon.quote:
Het gaat om Pablo van Valenciaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:29 schreef Gtaboy107 het volgende:
Laat Abel Hernandez even bij Palermo blijven, want dan kan ik in FIFA 13 ook weer mijn favoriete spits even halen.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:30 schreef Lindgren. het volgende:
Schurrle misschien naar Chelsea.Nog meer pees.
Te laatquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Chelsea zit ook al achter Schürrle aan.
Laat het niet waar zijnquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:33 schreef DutchSL het volgende:
Hebben ze daar al iets gezegd over Javi Garcia en Man City op die stream?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Weet ik niet, maar ik las dat wel vanochtend of gisteravond.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:33 schreef DutchSL het volgende:
Nu gesprek met trainer City. Wil idd Garcia halen, en nog Nastasic, Sinclair.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:33 schreef DutchSL het volgende:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:37 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Gekke Gerrit, met je ghettoblaster, getverdemme.Pest me niet hé!!!!!111!
Hoedenplankquote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:42 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hopelijk sloopt Falcao even dat pauperploegje
Mooiste clubquote:
Zou wat zijn..quote:A sports radio station in Buenos Aires is reporting that free agent and Argentina legend Juan Roman Riquelme has been in talks with Martin Jol over a possible one year deal at Craven Cottage.
Abrahammetje heeft oliedollar$.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
En het zou dan Che£sea moeten zijn
Wil je mijn ibra dan kopen? en SIF Guidetti heb ik ookquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:46 schreef Toefjes het volgende:
En weer scoort MOTM Toivonen 2 keer. 8 uit 3 nu. Word wel in de verleiding gebracht een elftal te maken met Ibra en Toivonen als spitsen, elke kopbal prijs
50k op je Ibraquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wil je mijn ibra dan kopen? en SIF Guidetti heb ik ook
Even praktiseren hoe en watquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wil je mijn ibra dan kopen? en SIF Guidetti heb ik ook
Heb ik ook aan Toefjes gegeven.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Mag ik je SIF Guidetti overkopen voor een vriendenprijsje Rijst?![]()
Wij hebben hard gewerkt voor ons rijkdomquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:54 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Inderdaad, je kan het beter aan de wat armere spelers geven, goed gedaan dus!
Jij boos?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:54 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
We zijn de SP niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:54 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Dat respecteer ik enorm.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wij hebben hard gewerkt voor ons rijkdom
Da's niet eerlijk hè, wat nou als je geen inkomsten meer hebt?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wij hebben hard gewerkt voor ons rijkdom
Haha nee, als ik Ibra wil kan ik hem wel voor 55-60k krijgenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jij boos?
Wat ik met mijn coins en spelers doe dat bepaal ik zelf wel ja.
Dus? Ik was hiervoor ook best rijk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Da's niet eerlijk hè, wat nou als je geen inkomsten meer hebt?
Dan wil jij toch ook door kunnen leven?
Tevens heeft Rijst gekocht
Als ik in een rolstoel kom, word ik nog veel rijker, want dan kan ik de hele dag Fifa'enquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Da's niet eerlijk hè, wat nou als je geen inkomsten meer hebt?
Dan wil jij toch ook door kunnen leven?
Tevens heeft Rijst gekocht
Jawel. Opdonderen met die vent.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:58 schreef Gtaboy107 het volgende:
1053:
French football expert Matt Spiro: "No surprise here: big-spending Paris Saint-Germain are set to clinch today's first major signing in France after agreeing terms with Ajax right-back Gregory van der Wiel. According to AFP, the Dutch international is on his way to the French capital to sign a four-year deal. The 24-year-old - who would have to compete with captain Christophe Jallet for a first-team place - will cost around £4.5m, thus taking PSG's summer haul to a mammoth £114.5m."
Nee, Greg. Flik het niet.
Niet op de laatste dag..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:59 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Jawel. Opdonderen met die vent.
ja guidettiquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:55 schreef Gtaboy107 het volgende:
Weten jullie nog dat vroeger men de shirt uittrok, dan al geel had en rood kreeg? Die bij NEC zijn geniaal, maar vorig seizoen gebeurde dat toch ook?
quote:Alessandro Del Piero heeft een nieuwe club gevonden. De aanvaller was transfervrij sinds zijn vertrek bij Juventus, kreeg aanbiedingen uit alle windstreken en heeft besloten om zijn loopbaan Down Under voort te zetten. Sydney FC maakt op de officiële website van de club melding van de komst van de 'grootste transfer in de geschiedenis van het Australische voetbal'
Hoe vind je Suarez?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:03 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Diego Alves per ongeluk verkocht. [ afbeelding ])
[ afbeelding ]
+350k
Ik ben ook arm. Geef me een Ibra, rijstje.
Ah dankje, ik dacht Argentinië.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zoeken op ST, Uruguay van Liverpool. [ afbeelding ]
Rijst wil geen vrienden met Sticks zijn. Nou ja zeg.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik wil een nieuw team met SIF Guidetti, alleen Rijst wil hem niet voor een vriendenprijs verkopen
Hulk heeft geen 9 chem toch?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:06 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik heb trouwens in die 48 uur dat ik hier niet mocht posten even een team gemaakt:
[ afbeelding ]
Speelt echt heerlijk
Klopt. Maar het is mijn RM, hecht ik niet zoveel waarde aanquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Hulk heeft geen 9 chem toch?
Wat is je punt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |