Goed gedaan!! Je oude PR stond nog niet zo lang toch? Knap dat je er in korte tijd zoveel minuten af hebt gekregenquote:Op zondag 2 september 2012 13:25 schreef YUR het volgende:
Dik dik PR gelopen bij een 10km wedstrijdje
Oude PR: 48.19
Nieuw PR: 45:59
http://www.endomondo.com/workouts/hGjhoykCiuA
Super gedaan! Lekker gelopen?quote:Op zondag 2 september 2012 13:25 schreef GotC het volgende:
Yeuh, PR gelopen op de 5km bij 1 v/d 4 wedstrijd
Oude PR: 31:20
Nieuwe: 30:45
http://www.endomondo.com/workouts/t6cCX3o_7Es
Mn oude PR was van 3 weken geleden.quote:Op zondag 2 september 2012 13:28 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Goed gedaan!! Je oude PR stond nog niet zo lang toch? Knap dat je er in korte tijd zoveel minuten af hebt gekregen
[..]
Super gedaan! Lekker gelopen?
Nee, eigenlijk nietquote:Op zondag 2 september 2012 13:28 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Goed gedaan!! Je oude PR stond nog niet zo lang toch? Knap dat je er in korte tijd zoveel minuten af hebt gekregen
[..]
Super gedaan! Lekker gelopen?
Bizar goed! Ben benieuwd wanneer je op je top zit. Als je er al zoveel uit hebt gehaald in zo'n korte tijd zit er vast nog veel meer in! Op naar de 10 in het halve uurquote:Op zondag 2 september 2012 13:29 schreef YUR het volgende:
[..]
Mn oude PR was van 3 weken geleden.
Nu sinds maart 12 minuten van mn tijd af gehaald
Wat balen, hoe kwam het? On the bright side: kan je nagaan hoe goed je nu al gelopen hebt. Hoe hard loop je dan wel niet als het wel lekker gaatquote:Op zondag 2 september 2012 13:29 schreef GotC het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. 5 km lang vechten..
Mmm vanallesquote:Op zondag 2 september 2012 13:32 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Bizar goed! Ben benieuwd wanneer je op je top zit. Als je er al zoveel uit hebt gehaald in zo'n korte tijd zit er vast nog veel meer in! Op naar de 10 in het halve uur
[..]
Wat balen, hoe kwam het? On the bright side: kan je nagaan hoe goed je nu al gelopen hebt. Hoe hard loop je dan wel niet als het wel lekker gaat
Ja is het zo benauwd? Ben nog niet buiten geweest, ben al de hele ochtend aan het schoonmakenquote:Op zondag 2 september 2012 13:33 schreef GotC het volgende:
[..]
Mmm vanallesVoornamelijk de benauwdheid, geen waterpost en geen controle over m'n ademhaling
Die open wond dankzij een kapotte blaar hielp ook niet
Hier aan de kust wel ja..quote:Op zondag 2 september 2012 13:36 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Ja is het zo benauwd? Ben nog niet buiten geweest, ben al de hele ochtend aan het schoonmakenWaterpost is wel lekker (en hoort ook vind ik) tijdens een wedstrijd ja! Hoe deden ze dat voor de 10 dan? En open wond, au au au! Waar zit ie? Hoop dat ie snel dicht is. Had je al die voetcreme gehaald van Gehwol? Dat werkt echt als een tierelier (preventief, dat dan weer wel)
Week 9, dag 1. Gister ging zo klote dat ik het straks nog maar eens ga proberen.quote:Op zondag 2 september 2012 12:29 schreef LieLie het volgende:
[..]
En dan week 8 of 9? Zie dat dit schema twee weken achter elkaar is. Voor mij is het 8-1 zeg maar.
Klinkt goed!!quote:Op zondag 2 september 2012 14:06 schreef mosselmossel het volgende:
Officiele tijd weet ik nog niet. Horloge geeft 58.26 aan. Daar ben ik dik en dik tevreden mee!
Lekker!
Oke, ik dacht dat jij ook de start to run deed.quote:Op zondag 2 september 2012 14:05 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Week 9, dag 1. Gister ging zo klote dat ik het straks nog maar eens ga proberen.
http://run2day.nl/lopen/loopschema/absolute-beginner
Nee ik heb iets tegen die muzieksmaak van Evyquote:Op zondag 2 september 2012 14:18 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oke, ik dacht dat jij ook de start to run deed.
Zeker, maar vanavond ga ik gewoon nog in korte mouwen hoorquote:Op zondag 2 september 2012 14:23 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
En Junkie jij hebt een geweldig lieve vriendinNou moet dat ding nog een loopdoop krijgen
thnx! maar ff heenlopen danquote:Op zondag 2 september 2012 14:51 schreef VKV het volgende:
Bij de Lidl binnenkort ook weer hardloopkleding en reflectorbandjes, reflecterend vest.
http://www.lidl-pageflip.com/nl.html?kid=6guEcP pagina 24
Ik luister ook niet de muziek hoor, maar zet dat schema zelf in runkeeper.quote:Op zondag 2 september 2012 14:23 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Nee ik heb iets tegen die muzieksmaak van Evy![]()
En Junkie jij hebt een geweldig lieve vriendinNou moet dat ding nog een loopdoop krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |