quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:29 schreef Tegan het volgende:
Ja, zandbakken, ballenbakken, buiten spelen, ook maar verbieden.
hoewel ze wel in staat zijn die indruk te wekken bij ieder willekeurige kleinigheid.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo snel gaat dat niet... niet kapot te krijgen joh.
Dan heb jij gewoon een jankerdquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:33 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
hoewel ze wel in staat zijn die indruk te wekken bij ieder willekeurige kleinigheid.![]()
't zijn net profvoetballers
no comment.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan heb jij gewoon een jankerd
quote:
Ik ga zo weg, dus ik kan het niet fixenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:40 schreef CherryLips het volgende:
Het gaat over kinderen! Snel! Voor de topic kill!
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:40 schreef CherryLips het volgende:
Boeien, ik ga lunchenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind alleen de mijne leuk. En dan ook niet altijd.quote:
Ik ben niet begonnenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:42 schreef MissMSX het volgende:
Het is wel een terugkerend thema hier he?
het zit diepquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:42 schreef MissMSX het volgende:
Zou het allemaal opgekropte frustratie zijn?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:42 schreef MissMSX het volgende:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:45 schreef HeatWave het volgende:
van die nummers die om de een of andere reden het bloed onder je nagels vandaan halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]Lion in the morning sun
Hou op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Tap tap tap
NouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Die heb ik een paar keer voorbij horen komen op pinguin, niet vak genoeg om er een hekel aan te krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nee, dat fallen is zo irritant en ze zingt het echt om de 3 sec.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Ik weet niet welke je bedoeltquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die heb ik een paar keer voorbij horen komen op pinguin, niet vak genoeg om er een hekel aan te krijgen.
Nee, dat fallen is zo irritant en ze zingt het echt om de 3 sec.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |