Oh ja, dat kan ik prima snappen. Voor veel mensen is het smikkelen en smullen lijkt me.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mag jij vinden, het scoort nog steeds goed.
Die kleine chef met zijn Allo Allo-accent is nog wel grappig met kinderen, maar de Australische presentatoren zijn gewoon veel menselijker, vriendelijker. Niet kusjekroel, maar de kijker heeft ook nog wat aan het programma. Er wordt meer uitgelegd, waarom iets gedaan wordt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar ik vind de nederlandse niet leuk
alleen de australische
de nederlandse heeft stomme chefs
Ripley heeft het er wel vaker over gehad en gebruikt ook af en toe die afkorting, dus die snapte mij welquote:
dat was laterquote:
Mislukt dusquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, maar dat was er dus niet aan mislukt? Alleen droog?
In de wereld van de kruidnootjesbakkers is dat wel degelijk een potentieel misverstandquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik maak me niet zo druk om dat verschil. Men weet wat er bedoeld wordt.
Ik hou mijn hart vast.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In de wereld van de kruidnootjesbakkers is dat wel degelijk een potentieel misverstand
het vervangen van de suiker kan er ook voor gezorgd hebben dat het droger isquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja ik bedoel. Het mislukte was niet door de suiker. Maar gewoon te lang gebakken ofzo?
Nee, deze zoetstof heeft (kennelijk) een andere uitwerking op de overige ingredienten. Of ik heb er teveel of te weinig van gebruiktquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja ik bedoel. Het mislukte was niet door de suiker. Maar gewoon te lang gebakken ofzo?
Ieuw, in bed?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat was later
eerst hadden we kuthotels
de eerste die kut was had kakkerlakken in bed
daar zijn we dus niet gebleven
later hadden we nog een kutte: 2 uur zitten wachten op een gebakken ei en toen zijn we maar weg gegaan
Voor je het weet word je bekogeld met een zooi kruidnotenquote:
De australische versie?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:01 schreef Ripley het volgende:
Leuk dat jullie junior masterchef kijken, dat maken wij
De pepernoten liggen al in de winkel, hoorquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nu ineens wel zin in december
Bak jij wel eens met sucanat?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het vervangen van de suiker kan er ook voor gezorgd hebben dat het droger is
Dat mag tegenwoordig niet eens meerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Voor je het weet word je bekogeld met een zooi kruidnoten
I know! Ik durfde mijn koffer nog niet neer te zettenquote:
Geheel terecht!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
I know! Ik durfde mijn koffer nog niet neer te zetten
we zijn meteen weg gegaan
Ik doe al jaren mee met de 'Geen pepernoten voor Sinterklaas (in het land is)'-actie. Weet niet, heb toch het idee dat de eerste pepernoten die ik eet (van die kleine harde van de banketbakker) daardoor toch echt beter smaken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
De pepernoten liggen al in de winkel, hoor. Ergens is het wel triest. Maar zo lekker ;9.
nee maar ik bak en experimeteer wel vaakquote:
Mogen pepernoten niet meer gegooid wordenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat mag tegenwoordig niet eens meerMoet in een zakje in het handje gegeven worden
Tradities
Kan me nog heel goed herinneren dat ik Zwarte Piet was op de middelbare en we de klassen moesten ophalen door de deur open te trekken en een hand naar binnen te gooien. Bij de klas van mijn broertje was dat bovenhands en gericht. Ondanks dat hij niet wist dat ik Zwarte Piet zou zijn, zag hij helaas in 0.03 seconde dat ik het was en was in 0.08 seconde verdwenen onder zijn tafel.
Stond laatst een artikel over allerlei zoetstoffen in één of ander vrouwenmagazine van mrs. Maar dat zegt me niks. Wij gebruiken nu thuis wel af en toe stevia. Mrs. heeft geprobeerd om daar caramel van te maken... dat lukte niet...quote:
oooh ook wel een beetje nice toch? Een huis CL! Een HUIS!!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:15 schreef CherryLips het volgende:
Oh het grote dokken voor het huis is begonnen
Al jaren niet meer. Dan vallen ze op de grond, worden ze vies, of zoiets.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mogen pepernoten niet meer gegooid worden. Wat flauw.
Moeten die blagen beter leren vangen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Al jaren niet meer. Dan vallen ze op de grond, worden ze vies, of zoiets.
Terecht wel. Ik snap ook niet dat er mensen zijn die nu al pepernoten willen eten (nou ja, dat snap ik wel, want lekker), het is echt iets voor Sinterklaas.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik doe al jaren mee met de 'Geen pepernoten voor Sinterklaas (in het land is)'-actie. Weet niet, heb toch het idee dat de eerste pepernoten die ik eet (van die kleine harde van de banketbakker) daardoor toch echt beter smaken.
Argh!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oooh ook wel een beetje nice toch? Een huis CL! Een HUIS!!
Je lijkt wel volwassenquote:
Oké... Is dat in verband met milieuvervuiling of omdat koters ze dan van de stoep gaan vreten? Want in beide gevallenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Al jaren niet meer. Dan vallen ze op de grond, worden ze vies, of zoiets.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:19 schreef missbehavin het volgende:
Lief heeft voor mij gisteravond de frituurpan schoongemaakt, zodat ik straks verse friet kan bakken
Heb er nu al trek in
Haha vaakwasserquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]friet
Wij gaan uit eten want de vaakwasser is stuk
Ja heerlijk! Fijne dikke, met echte mayonaisequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]friet
Wij gaan uit eten want de vaakwasser is stuk
Neeeeeee!quote:
Dat laatste.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oké... Is dat in verband met milieuvervuiling of omdat koters ze dan van de stoep gaan vreten? Want in beide gevallen__!
het was letterlijk het eerste wat ik kochtquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Haha vaatwasser
God die moet ik ook nog kopen.
patattuurpanquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:19 schreef missbehavin het volgende:
Lief heeft voor mij gisteravond de frituurpan schoongemaakt, zodat ik straks verse friet kan bakken
Heb er nu al trek in
Welcome on the darkside!quote:
jij was niet verbaasd neem ik aan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Stond laatst een artikel over allerlei zoetstoffen in één of ander vrouwenmagazine van mrs. Maar dat zegt me niks. Wij gebruiken nu thuis wel af en toe stevia. Mrs. heeft geprobeerd om daar caramel van te maken... dat lukte niet...
als dat wat is is dat wel heel tofquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:23 schreef CherryLips het volgende:
M'n moeder wil zo'n airfryer voor de verjaardag, geen idee of dat wat is.
Je gebruikt het misschien vaakquote:
Oh, ik las alleen het poepen. Bril he, dan heb je datquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geef je het toe ja? Nou? Hoeveel heb je er?
quote:
Oh stel je voor dat een kind wat zand binnenkrijgt... Ja, dat is wel heel erg.quote:
Was nu in de aanbieding bij de MediaMarkt en ze moet eigenlijk ook nog iets krijgen voor moederdagquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als dat wat is is dat wel heel tof
Mijn vriendin heeft er eentje, werkt volgens mij prima.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:23 schreef CherryLips het volgende:
M'n moeder wil zo'n airfryer voor de verjaardag, geen idee of dat wat is.
Het is wel even experimenteren jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Stond laatst een artikel over allerlei zoetstoffen in één of ander vrouwenmagazine van mrs. Maar dat zegt me niks. Wij gebruiken nu thuis wel af en toe stevia. Mrs. heeft geprobeerd om daar caramel van te maken... dat lukte niet...
Niet heel erg neequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:24 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
jij was niet verbaasd neem ik aan?
Gaan ze doodquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh stel je voor dat een kind wat zand binnenkrijgt... Ja, dat is wel heel erg.
Heerlijke rustquote:
Zo snel gaat dat niet... niet kapot te krijgen joh.quote:
Goed voor de weerstandquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:29 schreef Tegan het volgende:
Ja, zandbakken, ballenbakken, buiten spelen, ook maar verbieden.
Moeten we nog wel alles proberen om dat zo ver te krijgen, ipv dingen gaan verbiedenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo snel gaat dat niet... niet kapot te krijgen joh.
quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:29 schreef Tegan het volgende:
Ja, zandbakken, ballenbakken, buiten spelen, ook maar verbieden.
hoewel ze wel in staat zijn die indruk te wekken bij ieder willekeurige kleinigheid.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo snel gaat dat niet... niet kapot te krijgen joh.
Dan heb jij gewoon een jankerdquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:33 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
hoewel ze wel in staat zijn die indruk te wekken bij ieder willekeurige kleinigheid.![]()
't zijn net profvoetballers
no comment.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan heb jij gewoon een jankerd
quote:
Ik ga zo weg, dus ik kan het niet fixenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:40 schreef CherryLips het volgende:
Het gaat over kinderen! Snel! Voor de topic kill!
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:40 schreef CherryLips het volgende:
Boeien, ik ga lunchenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind alleen de mijne leuk. En dan ook niet altijd.quote:
Ik ben niet begonnenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:42 schreef MissMSX het volgende:
Het is wel een terugkerend thema hier he?
het zit diepquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:42 schreef MissMSX het volgende:
Zou het allemaal opgekropte frustratie zijn?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:42 schreef MissMSX het volgende:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:45 schreef HeatWave het volgende:
van die nummers die om de een of andere reden het bloed onder je nagels vandaan halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]Lion in the morning sun
Hou op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Tap tap tap
NouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Die heb ik een paar keer voorbij horen komen op pinguin, niet vak genoeg om er een hekel aan te krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nee, dat fallen is zo irritant en ze zingt het echt om de 3 sec.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Ik weet niet welke je bedoeltquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die heb ik een paar keer voorbij horen komen op pinguin, niet vak genoeg om er een hekel aan te krijgen.
Nee, dat fallen is zo irritant en ze zingt het echt om de 3 sec.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |