We roepen die dingen over de feedback niet voor nietsquote:Op donderdag 13 september 2012 15:05 schreef Remy669 het volgende:
Ik denk, de feedback kan nooit zo slecht zijn als iedereen zegt.
Dus ik de germanium 4 big muff besteld, omdat ze hem daar als enige meteen op voorraad hadden.
Krijgen ze het TOCH voor elkaar om de normale Big Muff te sturen ipv het goede pedaal. Hoop ik toch dat ze me wel de verzendkosten om het terug te sturen vergoeden.
En er staat nu ook bij de germanium 4 dat ze hem niet meer op voorraad hebben
Ergere ervaringen gehad?quote:Op donderdag 13 september 2012 15:15 schreef The_Dean het volgende:
Geukkig zijn het bij jou alleen verzendkosten...
Beste Remy669,quote:Op donderdag 13 september 2012 15:05 schreef Remy669 het volgende:
Ik denk, de feedback kan nooit zo slecht zijn als iedereen zegt.
Dus ik de germanium 4 big muff besteld, omdat ze hem daar als enige meteen op voorraad hadden.
Krijgen ze het TOCH voor elkaar om de normale Big Muff te sturen ipv het goede pedaal. Hoop ik toch dat ze me wel de verzendkosten om het terug te sturen vergoeden.
En er staat nu ook bij de germanium 4 dat ze hem niet meer op voorraad hebben
De webshop werkt nog niet helemaal goed. Als ik bijvoorbeeld een linkshandige gitaar selecteer, krijg ik als alternatieven 4 rechtshandige gitaren. Lijkt me niet echt te kloppen...quote:Op donderdag 13 september 2012 18:31 schreef FeedbackMusic het volgende:
De afgelopen periode is er heel veel gebeurd wat betreft de ontwikkeling van de webshop welke nu helemaal naar behoren werkt en we ondervinden er momenteel eigenlijk geen hinder meer aan. We zijn momenteel nog steeds aan de ontwikkeling hiervan bezig dus mochten jullie op of aanmerkingen hebben dan horen wij dat heel graag aangezien wij veel waarde hechten aan de wensen van de klant.
Service verlenenquote:Op donderdag 13 september 2012 21:33 schreef genakt het volgende:
wahwahaw wtf doet feedback in dit topic
En GFSquote:Op donderdag 13 september 2012 23:58 schreef guitarist het volgende:
Maar ik ben inmiddels voor 9 van de 10 dingen overgestapt naar Thomann!
Groeten terugquote:Op donderdag 13 september 2012 23:58 schreef Niles-Crane het volgende:
De groetjes uit Ierland.
Leuke kleine gitaarwinkeltjes hier
Pm even hoe en wat en waar!quote:Op vrijdag 14 september 2012 01:25 schreef guitarist het volgende:
[..]
O ja, morgen ben ik in Leeuwarden, show met The Black Atlantic!
Luluquote:Op vrijdag 14 september 2012 18:03 schreef The_Dean het volgende:
Zooo, enige voordeel van jarig zijn is dat mensen je gave cd's geven! En dan heb ik ook nog een Bol.com bon waar ik wat moois voor ga uitzoeken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doodserieus!quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Lulu![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik hoop dat je een grapje maakt
Welnee man.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:36 schreef starla het volgende:
Lulu moet by far het slechtste album van de 21ste eeuw zijn.
Mee eens, als ik dat van vrienden zou krijgen, weet ik meteen wat ze van me denkenquote:Op zaterdag 15 september 2012 11:36 schreef starla het volgende:
Lulu moet by far het slechtste album van de 21ste eeuw zijn.
Ik heb het beluisterd. Ik snap echt niet wat ze hier mee willen. Het is wazig en totaal niet muzikaal. Raarrrrrr. Blehquote:Op zaterdag 15 september 2012 11:52 schreef The_Dean het volgende:
Maar heb er inderdaad nog geen goed woord over gehoord van mensen...
Ik had geld gekregen en volledig bewust deze zelf daarvan gekocht.quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:09 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Mee eens, als ik dat van vrienden zou krijgen, weet ik meteen wat ze van me denken
Dat album wil ik gratis nog niet hebben...
Ach, je doet weleens gekke dingenquote:Op zaterdag 15 september 2012 12:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik had geld gekregen en volledig bewust deze zelf daarvan gekocht.
Ik heb toevallig net jullie cd even weer een keertje opgezet!quote:Op zaterdag 15 september 2012 12:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ach, je doet weleens gekke dingen. Zo kijk ik nu Glee
![]()
.
Druk aan het schrijven voor de tweedequote:Op zaterdag 15 september 2012 16:24 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik heb toevallig net jullie cd even weer een keertje opgezet!
Doen jullie überhaupt nog wat op het moment?
Ja dat ken ikquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Druk aan het schrijven voor de tweede
Haha, dat is waarquote:
Verder is het natuurlijk een nobele bezigheid.quote:
Dat sowieso. Zelfs wij zijn er druk mee, maar dat duurt ook nog wel even.quote:Op zaterdag 15 september 2012 16:39 schreef Cynic het volgende:
[..]
Verder is het natuurlijk een nobele bezigheid.
Cool! Yep, we zijn de nummers aan het afschrijven. We hebben voor 7 van die nummers ook al preproductie gedaan. Sindsdien nog drie nummers bij geschreven (waaronder een akoestische ballad) en we werken aan nog iets heel speciaals. We zijn ons nu aan het oriënteren op een geschikte studio voor iig drums en reampingquote:Op zaterdag 15 september 2012 16:24 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik heb toevallig net jullie cd even weer een keertje opgezet!
Doen jullie überhaupt nog wat op het moment?
Zijn jullie punk gaan spelen dan?quote:Op maandag 17 september 2012 09:01 schreef Witchfynder het volgende:
Gister gewerkt aan een nieuw nummer. Altijd leuk om dan de tekst uit te proberen.
Gelukkig zitten er weer veel "wooohoooooo" en "yeeeeaaaaaaaah" in.
Dit is het laatste nummer jaquote:Op maandag 17 september 2012 09:06 schreef The_Dean het volgende:
Awesome! Dan hebben jullie de plaat ook al bijna klaar zeker? Of tenminste dan het schrijven voor de plaat
Nee, power metal. De woohoo's en yeaheahs zijn wel in-tune namelijkquote:Op maandag 17 september 2012 10:03 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zijn jullie punk gaan spelen dan?
Thanks, dude!quote:Op maandag 17 september 2012 13:01 schreef Partingglass het volgende:
Ben wel benieuwd naar jullie cd wichfynder. Ken jullie alleen van youtube. en hoewel ik niet zo'n metalfan (is maar een metalband die enigzins regelmatig voorbij komt in afspeellijsten) was vond ik het erg goed klinken.
Ga jij trouwens zaterdag naar de lefty bass day in Duisburg?
Oh, maar dat zijn ze bij ons ook.quote:Op maandag 17 september 2012 18:51 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, power metal. De woohoo's en yeaheahs zijn wel in-tune namelijk.
Was het geluid daar nu beter dan de vorige keer?quote:
Ja, stukken beter!quote:Op maandag 17 september 2012 22:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Was het geluid daar nu beter dan de vorige keer?
Of was dat ergens anders?
quote:Op maandag 17 september 2012 22:36 schreef brother52 het volgende:
Bandje leeft nog en we hebben een nieuwe zanger![]()
Nou ja, nieuw, een andere....
Ik...
Ik heb er meteen doorgedrukt dat we wat van Strawelte gaan coverenquote:
Nee, zit wel goed. We zoeken ook een studio die erg goed is met drums en waar onze drummer een klik mee voelt (met name met de technicus ook). Twee van mijn bandleden zijn geluidstechnici, dus we laten het aan hen over om het allemaal te regelen. Ik kom gewoon opdagen en speel mijn partijen inquote:Op maandag 17 september 2012 19:59 schreef Partingglass het volgende:
Jammer. wie weet volgend jaar weer. Huisi so ok vele belangrijker.
Drums is het lastigste om goed vol op de band te krijgen. Gitaren zou je in ergste geval nog kunnen re-ampen ofzo.
Ik zou alleen kijken dat je iemand van buiten de band erin betrekt. je hebt zelf snel de neiging het te overdoen. en teveel lagen op elkaar te plakken en alles glad te willen poetsen waardoor het geheel juist aan kracht maar ook dynamiek inboet.
Goedzoquote:Op maandag 17 september 2012 23:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb er meteen doorgedrukt dat we wat van Strawelte gaan coveren
1 op 1 ruilen?quote:Op woensdag 19 september 2012 16:54 schreef guitarist het volgende:
Mijn Blackstar staat nog steeds te koop en krijg nu een interessant ruilvoorstel.
Mijn
http://link.marktplaats.nl/591931158
tegen zijn
http://link.marktplaats.nl/594570317
Doen, Marshallquote:Op woensdag 19 september 2012 16:54 schreef guitarist het volgende:
Mijn Blackstar staat nog steeds te koop en krijg nu een interessant ruilvoorstel.
Mijn
http://link.marktplaats.nl/591931158
tegen zijn
http://link.marktplaats.nl/594570317
Uiteraard loopt de trussrod door in de headstock, anders zou je hem niet kunnen verstellen.quote:Op donderdag 20 september 2012 07:05 schreef Dawnbreaker het volgende:
in de headstock van mijn acoustische gitaar hoor ik als ik de gitaar een beetje schud een rammeltje, zit niet in de tuningpegs zogoed als ik van buitenaf kan beoordelen,maar in de headstock zelf. Kan het zijn dat de stelschroef van de hals doorloopt tot in de headstock? of hebben jullie enig idee waar dit rammel-geluid vandaan kan komen? klinkt of er iets los zit, maar speelt goed en met tunen en snaren nog nooit iets opgemerkt, alleen dus een rammel/ratel geluidje als je de gitaar schud of hard aan het raggen bent. advice?
Als dat een 1936 cab is, kun je er van uit gaan dat er G12T75's in zitten.quote:Op donderdag 20 september 2012 09:38 schreef guitarist het volgende:
Dribble, heb jij je 2x12 cabinet nog? Wat voor speakers zitten daar in?
Als het de tuners zijn is het vaak te merken door een tuner met je hand vast te klemmen en dan de snaren flink beroeren is de trilling weg is het een tuner. Wat soms daar tegen werkt, (werkt ook heel goed bij stroef lopende tuners) is ze uit elkaar draaienen het hele setje at random weer in elkaar zetten.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:16 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Uiteraard loopt de trussrod door in de headstock, anders zou je hem niet kunnen verstellen.
Maar er kan ook een iets kleins los zitten in je tuners.
En latency.quote:Op donderdag 20 september 2012 15:38 schreef Godshand het volgende:
Gitaar opnemen, moet dat met zoń extern ding als M-Audio? Waarom kan het niet direct in de geluidskaart?
Enige probleem waar ik tegen aan liep bij direkt opnemen via de geluidskaart is een ruis...
Netjes!quote:Op donderdag 20 september 2012 16:09 schreef Paul182 het volgende:
Mijn gitaar: [ afbeelding ]
London City Spitfire Mk II
Neequote:
Nee. Dat is alleen als het enkelvoud plectra zou zijn.quote:
Yesh maar zal het voor de zekerheid nog ff checken en ja ik heb hem nog.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als dat een 1936 cab is, kun je er van uit gaan dat er G12T75's in zitten.
Plectræ is een uitzondering op de regel.quote:Op donderdag 20 september 2012 17:16 schreef Neraice het volgende:
[..]
Nee. Dat is alleen als het enkelvoud plectra zou zijn.
Amica - amicae
Templum - templa
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 20 september 2012 17:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Plectræ is een uitzondering op de regel.
Omdat ik de regels bepaal.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |