Ik ben onderweg naar huis en morgen nog zooi opruimen dus dat wordt niksquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:22 schreef JJH het volgende:
@ lola, ik ben vandaag en morgen alleen thuis.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben onderweg naar huis en morgen nog zooi opruimen dus dat wordt niks
En ik ben een emo wrak op het moment .....
Emo wrak? Dat klinkt eng! :$quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben onderweg naar huis en morgen nog zooi opruimen dus dat wordt niks
En ik ben een emo wrak op het moment .....
Het valt wel mee hoorquote:
Haha doe je goed... Njammie!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:30 schreef LovelyLady het volgende:
Oh en ik heb nog moselland wijntje mitgenomen
Emotioneel wrak, zo eng is dat niet?quote:
Sterkte lolaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het valt wel mee hoor
Met een dubbel gevoel naar huis, maandag gaat de jongste naar de basisschool...
Dinsdag weer werken...
Woensdag tandarts voor een gaatje....
Gelukkig heeft J maandag dinsdag en woensdag en vrijdagmiddag vrij
Makkelijk weekje
Dat kont allemaal wel goed, jij kunt dat.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het valt wel mee hoor
Met een dubbel gevoel naar huis, maandag gaat de jongste naar de basisschool...
Dinsdag weer werken...
Woensdag tandarts voor een gaatje....
Gelukkig heeft J maandag dinsdag en woensdag en vrijdagmiddag vrij
Makkelijk weekje
Emo associeerde ik niet met emotioneel maar met "emo's" xDquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Emotioneel wrak, zo eng is dat niet?
Dat dacht ik alquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:32 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Emo associeerde ik niet met emotioneel maar met "emo's" xD
Kont? Waar?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat kont allemaal wel goed, jij kunt dat.
Achjaa...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat dacht ik alDaarom legde ik het maar even uit
Sorry dat was niet zo bedoeldquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:32 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Emo associeerde ik niet met emotioneel maar met "emo's" xD
I knowquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:33 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Achjaa...Ik weet gelukkig dat LovelyLady geen emo is
Hoe weet jij datquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:33 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Achjaa...Ik weet gelukkig dat LovelyLady geen emo is
Hahaha.. Dat ga ik maar niet hierop zetten.quote:
jouw kont altijd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh die.... Ja die was wel goed
Dat is gewoon tof.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:08 schreef LovelyLady het volgende:
Oh ik heb maandag ook nog een concert in de melkweg
Melkweg, coolquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:08 schreef LovelyLady het volgende:
Waarvan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:08 schreef LovelyLady het volgende:
Correctquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:18 schreef Vinniiee het volgende:
Ik denk dit: http://www.melkweg.nl/art(...)agendaitemid=2006669
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:28 schreef Fera het volgende:
Blegh, wat een rotweer buiten. Hond waaide half weg tijdens het wandelen.
Whahaha. Zijn ene oortje waaide steeds om, hij met zijn kop schudden om hem weer goed te krijgen, waait 'ie weer om. Dat moet irritant voor hem zijn geweest.quote:
Zet maar eens een blower op je eigen oor....quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Whahaha. Zijn ene oortje waaide steeds om, hij met zijn kop schudden om hem weer goed te krijgen, waait 'ie weer om. Dat moet irritant voor hem zijn geweest.
Ik föhn wel eens per ongeluk in m'n oor. Dus het gevoel is me wel bekend.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zet maar eens een blower op je eigen oor....
Arm ding! Hier waait het ook en vannacht had ik regen in m'n keukenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:28 schreef Fera het volgende:
Blegh, wat een rotweer buiten. Hond waaide half weg tijdens het wandelen.
Ik ben nooit vrijquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
OjaDacht even dat je vrij was, maar dat was dus iemand anders
Oei, dat is vervelend.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:50 schreef sararaats het volgende:
[..]
Arm ding! Hier waait het ook en vannacht had ik regen in m'n keuken![]()
Het regende bijna nooit aan de noordkant maar met wind dus wel
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:00 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
gefeliciteerd met je verjaardag KT
quote:
quote:
quote:
Ja zielig ehquote:
Allebei. Jwz.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jaaa
Vanavond pedicure dus? (of is het manicure?)
Manicure is handen en pedicure voeten.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een is je voeten en ander je handen, welke is waarvoor
Verzorgen die je handen ook? Want dat is namelijk ook een van de onderdelen van een manicure. Scrubje, crème, je nagelriemen terugduwen, dat soort dingen.quote:
Weet ik dat ook weetquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Manicure is handen en pedicure voeten.
Ook goedquote:
ik ookquote:
Vanavond weer toch?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ook
en klaar met werken
quote:
bijna altijd op vrijdagquote:
quote:
Verkeerdom gedacht dus.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
alleen donderdag en zaterdag
duidelijkquote:
Ik ben blij dat ie vanmorgen ff aanstond hier.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:54 schreef Vinniiee het volgende:
Tijd dat het 5 uur isKom er net achter dat de kachel op stand 5 staat, vond het al zo godsgruwelijk warm hier
Wel een beetje druk dan op Do/Za?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
duidelijk
maar zou eigenlijk wel logisch zijn
Geen idee, maar het is gruwelijk warm hier nu.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ie vanmorgen ff aanstond hier.
Maak me maar jaloers jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:57 schreef stbabylon het volgende:
Op vrijdag tot 17:00 werkenDat is me al lang niet meer gebeurt
Vanaf 15:00 begint het hier leeg te lopen.
Nagelriemen terug duwen moet altijd bij nieuwe nagels.. Crème krijg je sowieso achteraf. En nee ...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Verzorgen die je handen ook? Want dat is namelijk ook een van de onderdelen van een manicure. Scrubje, crème, je nagelriemen terugduwen, dat soort dingen.
Das weer wat andersquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik dat ook weet
[..]
Ook goed
Why the change? (wel lekker dichtbijquote:
Because lekker dichtbij.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Why the change? (wel lekker dichtbij)
Was gewoon benieuwd. Ik ben er nog nooit geweest.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nagelriemen terug duwen moet altijd bij nieuwe nagels.. Crème krijg je sowieso achteraf. En nee ...
Maar daar ga ik niet voor. Ik kan dat allemaal prima zelf doen .. Scrubben enzo
Ook zelfde opleiding?quote:
Wow, dat is even iets heel anders. Is dat universitair?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bio-farmaceutische wetenschappen
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Wow, dat is even iets heel anders. Is dat universitair?
Nice. Waarom die opleiding als ik vragen mag?quote:
Lijkt wat meer op geneeskunde en kan dichtbijquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Nice. Waarom die opleiding als ik vragen mag?
Ik lees en hoor bzzz bzzz.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nu nog meer... Let op je whatsapp
O, ja. Natuurlijk. Ben je al ingeschreven en zo?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lijkt wat meer op geneeskunde en kan dichtbij
Ah, dan wil ik zijn oude boeken wel hebbenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:19 schreef Fera het volgende:
[..]
O, ja. Natuurlijk. Ben je al ingeschreven en zo?
Volgens mij had ik een vriend die precies dezelfde opleiding deed, maar ik weet het niet zeker. Ook in Leiden geloof ik.
Eerlijk gezegd heb ik nog weinig contact met hem. Volgens mij was hij ook gestopt, maar ook dat weet ik niet zeker.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah, dan wil ik zijn oude boeken wel hebben
Ik heb me net ingeschreven.
Jep, als hij al gestopt is dan heeft hij helemaal niks aan zijn boeken... Vraag even na anders Svp? Via facebook oid.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik nog weinig contact met hem. Volgens mij was hij ook gestopt, maar ook dat weet ik niet zeker.
Kun je maandag dan al beginnen?
Hij is al heel lang niet meer actief op Facebook, dus kans is heel klein.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jep, als hij al gestopt is dan heeft hij helemaal niks aan zijn boeken... Vraag even na anders Svp? Via facebook oid.
Wtf, en daar betaal je maar 25 euro voor? Hier in de omgeving is dat allemaal 40/50 euro enz.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nagelriemen terug duwen moet altijd bij nieuwe nagels.. Crème krijg je sowieso achteraf. En nee ...
Maar daar ga ik niet voor. Ik kan dat allemaal prima zelf doen .. Scrubben enzo
Betaal dan ook niet.quote:
Ik ben kei goedkoop. (quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daarom betaal ik juist, omdat jullie duur zijn
Komt goedquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Das weer wat andersonthouden hè
Tip: leen ze nooit (veel) geld, ik krijg godverdomme nog 200 euries als het niet meer is, maar ze wilt het niet gevenquote:
200 euro is echt helemaal niks!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tip: leen ze nooit (veel) geld, ik krijg godverdomme nog 200 euries als het niet meer is, maar ze wilt het niet geven
Inmiddels niet meer nee, maar ze doet er al fucking een jaar over zowat om het terug te betalenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
200 euro is echt helemaal niks!
Ik wil echt niet weten hoeveel geld ik al aan vrouwen heb uitgegeven (indirect), dan wordt ik heel verdrietig.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inmiddels niet meer nee, maar ze doet er al fucking een jaar over zowat om het terug te betalen
Uitgeven is wat anders, dat heb ik ook al (te veel?) gedaan, maar dit was echt lenen. Zie mijn edit btw.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wil echt niet weten hoeveel geld ik al aan vrouwen heb uitgegeven (indirect), dan wordt ik heel verdrietig.
Dat zie je nooit meer.... te-rugquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uitgeven is wat anders, dat heb ik ook al (te veel?) gedaan, maar dit was echt lenen. Zie mijn edit btw.
Okay... Je hebt haar geld geleend, en nu wilt ze het niet terug geven?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uitgeven is wat anders, dat heb ik ook al (te veel?) gedaan, maar dit was echt lenen. Zie mijn edit btw.
Weet ikquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zie je nooit meer.... te-rug
Correct. Naja, ze heeft sinds januari de helft terugbetaald van het totale bedrag (was 400 pleuro)quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Okay... Je hebt haar geld geleend, en nu wilt ze het niet terug geven?
Dat soort dingen zie je alleen gebeuren mbt vrouwen... Tenminste ik in ieder geval.
Dat zou ik dus nóóit willen héquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:18 schreef kingtoppie het volgende:
Ik zou graag ook wel een teller willen kunnen zien hoeveel ik uitgegeven heb aan vrouwen en hoeveel gekregen eigenlijk...
Denk dat ik aardig in de plus sta door mijn lieve moeder....
Maar zonder moeder....
Die zijn mooi! Al heb ik ze liever niet zo kaarsrecht. French manicure, toch?quote:
Daarom leg ik het uitquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Was gewoon benieuwd. Ik ben er nog nooit geweest.
Hehe oke. Heb je nog meer tattoo's?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
nee dat valt eigenlijk reuze mee, vond mijn pols vervelender
Ik heb beidequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:05 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ik ben meer van de piercings dan de tatoos
Okeequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet veel bijzonders.
Geen tepel/navel of clitpiercings.
ik heb er een paar meerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:21 schreef JJH het volgende:
Ik ben saai, ik heb er één, heel standaard, op mijn rechterbovenarm.
Maar ik ben er maar wat blij mee.
Blijf het ook wel..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
dat was ik op jouw leeftijd ook nog
Pics?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
je moet inderdaad nooit zomaar iets zetten, er zit bij al mn plaatjes een persoonlijk verhaal achter x
dit is het meest belachelijkste wat ik ooit heb gelezenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Blijf het ook wel..
Zijn toch een bepaald soort mensen vind ik altijd...
En dat bedoel ik niet negatief, ze zijn vaak tot veel meer in staat denk ik dan andere mensen... Wat minder gebonden aan hoe de wereld over hun denkt of over hun acties..
Je moet ook wel ''vrij'' zijn en achter je keuzes staan om uberhaupt een tattoo te zetten.. Dat is toch iets wat je permanent op je lijf zet zogezegd.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dit is het meest belachelijkste wat ik ooit heb gelezen
Ik ben heus geen kamper en lap de regels niet aan mijn laars. Ik doe en laat niet wat ik wil. Ik ben geen Aso.. Geen drugs geen alcohol .. Ik ben niet te opstandig en ik begin toch al veel te leren over hoe de wereld in elkaar zit.. En ja ik heb een tattooquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]! Ben er eigenlijk wel mee eens.
Ik denk niet dat ik ooit een piercing of tattoo zal zetten, maar de toekomst zal het uitwijzen
Ik bedoel dat ik met jou eens wasquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ben heus geen kamper en lap de regels niet aan mijn laars. Ik doe en laat niet wat ik wil. Ik ben geen Aso.. Geen drugs geen alcohol .. Ik ben niet te opstandig en ik begin toch al veel te leren over hoe de wereld in elkaar zit.. En ja ik heb een tattoo
Weet ik maar dit was ook voor die andere Pinoquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik met jou eens was
Oh, dan is het goedquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Weet ik maar dit was ook voor die andere Pino
ik heb ze niet allemaal op de foto hoor!quote:
Maar hoezo is dat tegenstrijdig met mijn verhaal dan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ben heus geen kamper en lap de regels niet aan mijn laars. Ik doe en laat niet wat ik wil. Ik ben geen Aso.. Geen drugs geen alcohol .. Ik ben niet te opstandig en ik begin toch al veel te leren over hoe de wereld in elkaar zit.. En ja ik heb een tattoo
Mag ik vragen waarom je moedervlekken lelijk vind? En alleen als ze in het zicht zitten, of ook als ze onder je kleding zitten?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:28 schreef Moeraskat het volgende:
Moedervlekken zijn veel lelijker en die zitten ook op je lijf ... Als ik iets lelijk vind doe ik het niet. Zo'n vlek zou ik dan ook laten weghalen.. Waarom
Dan geen tattoo
Dat whatsapp ik welquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, dan is het goed
Wat voor tattoo heb je?
Nee niet pino, ik ben meer van koekiemonster
Heb ik wel vaker verteld toch?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:28 schreef dawg het volgende:
tattoo's?
pics? wist niet dat jij tattoo's hebt roy.
waarom? Gewoon.. Kleintjes niet maar ik heb het er gewoon niet op.. Vooral geen uitpuilende donkere ... Ik kan daar niet tegen.. Al vanaf kleins af aan.. Ik heb er zelf ook geen gehad tot ik 16 was.. Toen kreeg ik sproeten en af en toe een iets grotere maar niet groter dan een Plastic speldenkopquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je moedervlekken lelijk vind? En alleen als ze in het zicht zitten, of ook als ze onder je kleding zitten?
oh ja. stom van me.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb ik wel vaker verteld toch?
2pac op mijn linkerschouder, en rechts op mijn rug een roos die uit beton groeit, met daar omheen een lint met de naam van mijn overleden peettante.
Nou bedankt voor je mening.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dit is het meest belachelijkste wat ik ooit heb gelezen
Ah oké, duidelijk. Ik heb er wel een aantal.Op mij buik heb ik er 3 in een driehoek en op mijn rug zitten er en paar volgens mij.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
waarom? Gewoon.. Kleintjes niet maar ik heb het er gewoon niet op.. Vooral geen uitpuilende donkere ... Ik kan daar niet tegen.. Al vanaf kleins af aan.. Ik heb er zelf ook geen gehad tot ik 16 was.. Toen kreeg ik sproeten en af en toe een iets grotere maar niet groter dan een Plastic speldenkop
De meeste hebben ze. Ik denk dat ik een vanquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah oké, duidelijk. Ik heb er wel een aantal.Op mij buik heb ik er 3 in een driehoek en op mijn rug zitten er en paar volgens mij.
Graag gedaanquote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ik heb ze niet allemaal op de foto hoor!
ik heb 3 vlinders op mijn enkel voor mijn overleden opa (was als n vader voor mij)
op mijn kuit staan mijn en vriends voorletter
op mn pols staan 3 sterren die in elkaar passen, staan voor mijn ouders en zus die er altijd voor mij zijn
op mijn vinger een teken voor liefde vriendschap en loyaliteit
op mijn linkerschouder een engeltje want ik ben ervan overtuigd dat ik een beschermengel heb
en op mijn rechter schouderblad heb ik een ster met honden en kattenpootjes! voor mijn overleden huisdieren!
en nee ik geloof niet dat hrt daarbij blijft
Ik jou ook .. Je scheert ze allemaal over 1 kam. Tof hur echtquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:42 schreef kingtoppie het volgende:
![]()
Ik ben nog niet voldoende afgezaagd blijkt maar weer, ik had je toch iets hoger zitten moeraskat..
Wel apart.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
De meeste hebben ze. Ik denk dat ik een van
De weinige ben die bijna clean is
De manier waarop jij het lijkt te interpreteren komt niet overeen met hoe ik het bedoelt heb.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik jou ook .. Je scheert ze allemaal over 1 kam. Tof hur echt
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar dat negeer jequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar hoezo is dat tegenstrijdig met mijn verhaal dan?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is ook gewoon niet warm...
Knuffel?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Ik zit gewoon aan huge mok thee
is toch wel schattig juistquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:15 schreef Fera het volgende:
Ik heb heel veel kleine moedervlekjes, meer een soort stipjes. Ik vind ze niet lelijk.
sproetjesquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:15 schreef Fera het volgende:
Ik heb heel veel kleine moedervlekjes, meer een soort stipjes. Ik vind ze niet lelijk.
Thanksquote:
Mja, ik zit in zwembroek en tshirt en het is te koud en te ver om te fietsen en te veel moeite om mijn motorpak aan te doenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:24 schreef schrikbarend het volgende:
die zijn nog wel open maar daar hebben ze geen bier
ze zullen raar opkijken als je daar aan komt in je zwembroek jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, ik zit in zwembroek en tshirt en het is te koud en te ver om te fietsen en te veel moeite om mijn motorpak aan te doen
Ja en helemaal als ik ook nog eens op de motor benquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:35 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
ze zullen raar opkijken als je daar aan komt in je zwembroek ja
gewoon doen alsof het 30 graden isquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja en helemaal als ik ook nog eens op de motor ben
En ondertussen knalrode benen hebben van de kouquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:36 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
gewoon doen alsof het 30 graden is
en stijve tepeltjes en zo hahahaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En ondertussen knalrode benen hebben van de kou
Scheelt dat ik geen vrouw benquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:37 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
en stijve tepeltjes en zo hahaha
verstandige jongenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Scheelt dat ik geen vrouw benEn nooit zonder lange broek en motorjas op de motor zit
trusteeeeeeeequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
Ik hou het weer voor gezien, laptop dicht, telefoon uit
Fijne avondquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
Ik hou het weer voor gezien, laptop dicht, telefoon uit
quote:
hehe, nee dat is ook rukquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Fijne avond
[..]Kan niet hebben dat ze het vel van de straat af moeten rapen
Op je 23ste is dat wel enigszins apart, ja.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:03 schreef cherrycoke het volgende:
vraag het in de SC is het normaal voor een jonge man van 23, om op de meest gekke plekken een stijve te krijgen, hardlopen soms zomaar een stijve. als ik voor de tv zit stijve. soms zelfs als ik aan het winkelen ben.
zal een fase zijn, daar kom je wel overheenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:03 schreef cherrycoke het volgende:
vraag het in de SC is het normaal voor een jonge man van 23, om op de meest gekke plekken een stijve te krijgen, hardlopen soms zomaar een stijve. als ik voor de tv zit stijve. soms zelfs als ik aan het winkelen ben.
ik kan hem wel altijd netjes parkeren en na een minuutje is het al weer weg dus.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:06 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
zal een fase zijn, daar kom je wel overheen
project Xquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:59 schreef Vinniiee het volgende:
Iemand nog films die aan te raden zijn?
ooooooooooow niet al te druk om maken dusquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:08 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik kan hem wel altijd netjes parkeren en na een minuutje is het al weer weg dus.
Nog 2 uur wachtenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:25 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
haha ja mooi man, en een hoop tieten kan ik je verzekeren
Lola en cryotic bankhangenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:29 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
DUURT LANG!![]()
wat is het hier rustig trouwens
ga je online trouwenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:44 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hello lovers!!
Zoveel leuke dingen te vinden voor n huwelijk op internet
haha zo staat t er wel ja... Ik heb wensballonnen gevonden maar vindt ze zo duurquote:
als je er schik mee hebtquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
haha zo staat t er wel ja... Ik heb wensballonnen gevonden maar vindt ze zo duur
Heb ik ooit gekregen toen ik 18 werd, dat ding ging ver, helemaal de Maas over.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
haha zo staat t er wel ja... Ik heb wensballonnen gevonden maar vindt ze zo duur
Op fok, dude je spoort niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:56 schreef Grijsbaard het volgende:
Ik zit nog bij de dates haha heel gezellig..
Leuk man! Gezelligheid is ook belangrijk!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:55 schreef kingtoppie het volgende:
Duss
Meisje hier over de vloer, ze vindt me wel lief denk ik
Ik haar ook wel, maar ik zou der geen relatie mee willen though... Kan denk ik niet verliefd op der worden ook al is ze verder best leuk![]()
Denk ergens dat zij het graag ook onbevangen houdt dus dat komt dan wel weer goed uit.
Yeh, maar ga 1 sep in de avond pas een ''feestje'' geven... Ff borrelen met vrienden enzo.quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Leuk man! Gezelligheid is ook belangrijk!
Goeie verjaardag tot nu toe?
Soort scharrel dus? Have fun iig.quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Yeh, maar ga 1 sep in de avond pas een ''feestje'' geven... Ff borrelen met vrienden enzo.
Maar ik ben nu weg, gezelligheid is wel belangrijk ja...
Ben toch nog een soort van laffe hond met dat ik wel ''dingen mag doen'' bij vrouwen zogezegd![]()
Maarja... we maken halve babystapjes daarin dus het lijkt goed te komen.. Verwacht eigenlijk wel dat ik haar nog wel vaker ga zien..
Ik was alleen voor mezelf aan t verduidelijken eigk, aangezien t geen relatiemateriaal is.quote:Op zaterdag 1 september 2012 01:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geef het alsjeblieft geen naampje
Dat weet ik, ik ben ook door dat hele proces geweest.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 22:44 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hello lovers!!
Zoveel leuke dingen te vinden voor n huwelijk op internet
Nice mooi man, das wel goed nieuws! Hoop dat je nog een leuke avond hebt gehad.quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Yeh, maar ga 1 sep in de avond pas een ''feestje'' geven... Ff borrelen met vrienden enzo.
Maar ik ben nu weg, gezelligheid is wel belangrijk ja...
Ben toch nog een soort van laffe hond met dat ik wel ''dingen mag doen'' bij vrouwen zogezegd![]()
Maarja... we maken halve babystapjes daarin dus het lijkt goed te komen.. Verwacht eigenlijk wel dat ik haar nog wel vaker ga zien..
Je bent bij die dates en dan ga je op fok zittenquote:
Ik ook. Was om 6 uur, 7 uur en 8 uur wakker en nu net weer. Bah, daar wordt je moe.van.quote:
Dat heb ik ook heel vaak, dat is echt fucked up. Ik voel me nog steeds even rot als gisteren.quote:Op zaterdag 1 september 2012 09:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook. Was om 6 uur, 7 uur en 8 uur wakker en nu net weer. Bah, daar wordt je moe.van.
Zo er maar eens uit.
Nogal ja.quote:Op zaterdag 1 september 2012 09:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat heb ik ook heel vaak, dat is echt fucked up. Ik voel me nog steeds even rot als gisteren.
* LovelyLady schuift kopje koffie naar Knetter.....quote:Op zaterdag 1 september 2012 09:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
jakkes is wil niet wakker zijn
![]()
was vannacht half 2 eer ik thuis was
stomme wegwerkzaamheden enzo
quote:Op zaterdag 1 september 2012 09:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady schuift kopje koffie naar Knetter.....
SPOILER: dramaverhaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Ja naar de stad zoquote:Op zaterdag 1 september 2012 09:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Morgen
Wat een vroege vogels allemaal hier.
Lol, ik ook, naar Utrechtquote:Op zaterdag 1 september 2012 09:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja naar de stad zogymschoentjes halen voor uk.. die niet meer zo'n uk meer is eigenlijk
Kusjesquote:
al een poosje , zwaar frustrerendquote:Op zaterdag 1 september 2012 09:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
oeh knetter, hormonen kicken in!!
goodmorning allemaal
fijn, wel wennen maar fijn, en dubbel want er staat weer een hectisch weekje voor de boegquote:Op zaterdag 1 september 2012 09:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Kusjes![]()
en hoe is het? je eigen bed, je eigen spullies?
school begint weer?quote:Op zaterdag 1 september 2012 09:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
fijn, wel wennen maar fijn, en dubbel want er staat weer een hectisch weekje voor de boeg
Dankje, needed that.quote:Op zaterdag 1 september 2012 09:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nogal ja.
Ahw... *Geeft Fera een knuffel![]()
Moggequote:Op zaterdag 1 september 2012 09:35 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ben nog lang niet jarig en mensen vragen nu al wat ik hebben wil
Zes oktoberquote:Op zaterdag 1 september 2012 09:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mogge
Hoe lang duurt het nog dan?
Ook wel eens lekkerquote:Op zaterdag 1 september 2012 10:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
ik voorzie een luie zaterdag! op de bank met een seizoensbox ghost whisperer en koffie!
als ik om 18:00 maar aangekleed ben is er niks aan de hand!
vanavond lekker uit eten
killerjurkje sowiesoquote:Op zaterdag 1 september 2012 09:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik weet niet wat ik aan moet doen vandaag
killerjurkje of is het te koud, lange broek of legging..
hellup
Morgen is het koopzondagquote:Op zaterdag 1 september 2012 10:45 schreef LovelyLady het volgende:
Lola vs Gymschoentjes 0-0 ....
Ik ben ook zo dom om dat op de laatste zaterdag te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |