Ik ben onderweg naar huis en morgen nog zooi opruimen dus dat wordt niksquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:22 schreef JJH het volgende:
@ lola, ik ben vandaag en morgen alleen thuis.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben onderweg naar huis en morgen nog zooi opruimen dus dat wordt niks
En ik ben een emo wrak op het moment .....
Emo wrak? Dat klinkt eng! :$quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben onderweg naar huis en morgen nog zooi opruimen dus dat wordt niks
En ik ben een emo wrak op het moment .....
Het valt wel mee hoorquote:
Haha doe je goed... Njammie!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:30 schreef LovelyLady het volgende:
Oh en ik heb nog moselland wijntje mitgenomen
Emotioneel wrak, zo eng is dat niet?quote:
Sterkte lolaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het valt wel mee hoor
Met een dubbel gevoel naar huis, maandag gaat de jongste naar de basisschool...
Dinsdag weer werken...
Woensdag tandarts voor een gaatje....
Gelukkig heeft J maandag dinsdag en woensdag en vrijdagmiddag vrij
Makkelijk weekje
Dat kont allemaal wel goed, jij kunt dat.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het valt wel mee hoor
Met een dubbel gevoel naar huis, maandag gaat de jongste naar de basisschool...
Dinsdag weer werken...
Woensdag tandarts voor een gaatje....
Gelukkig heeft J maandag dinsdag en woensdag en vrijdagmiddag vrij
Makkelijk weekje
Emo associeerde ik niet met emotioneel maar met "emo's" xDquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Emotioneel wrak, zo eng is dat niet?
Dat dacht ik alquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:32 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Emo associeerde ik niet met emotioneel maar met "emo's" xD
Kont? Waar?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat kont allemaal wel goed, jij kunt dat.
Achjaa...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat dacht ik alDaarom legde ik het maar even uit
Sorry dat was niet zo bedoeldquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:32 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Emo associeerde ik niet met emotioneel maar met "emo's" xD
I knowquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:33 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Achjaa...Ik weet gelukkig dat LovelyLady geen emo is
Hoe weet jij datquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:33 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Achjaa...Ik weet gelukkig dat LovelyLady geen emo is
Hahaha.. Dat ga ik maar niet hierop zetten.quote:
jouw kont altijd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh die.... Ja die was wel goed
Dat is gewoon tof.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:08 schreef LovelyLady het volgende:
Oh ik heb maandag ook nog een concert in de melkweg
Melkweg, coolquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:08 schreef LovelyLady het volgende:
Waarvan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:08 schreef LovelyLady het volgende:
Correctquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:18 schreef Vinniiee het volgende:
Ik denk dit: http://www.melkweg.nl/art(...)agendaitemid=2006669
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:28 schreef Fera het volgende:
Blegh, wat een rotweer buiten. Hond waaide half weg tijdens het wandelen.
Whahaha. Zijn ene oortje waaide steeds om, hij met zijn kop schudden om hem weer goed te krijgen, waait 'ie weer om. Dat moet irritant voor hem zijn geweest.quote:
Zet maar eens een blower op je eigen oor....quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Whahaha. Zijn ene oortje waaide steeds om, hij met zijn kop schudden om hem weer goed te krijgen, waait 'ie weer om. Dat moet irritant voor hem zijn geweest.
Ik föhn wel eens per ongeluk in m'n oor. Dus het gevoel is me wel bekend.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zet maar eens een blower op je eigen oor....
Arm ding! Hier waait het ook en vannacht had ik regen in m'n keukenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:28 schreef Fera het volgende:
Blegh, wat een rotweer buiten. Hond waaide half weg tijdens het wandelen.
Ik ben nooit vrijquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
OjaDacht even dat je vrij was, maar dat was dus iemand anders
Oei, dat is vervelend.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:50 schreef sararaats het volgende:
[..]
Arm ding! Hier waait het ook en vannacht had ik regen in m'n keuken![]()
Het regende bijna nooit aan de noordkant maar met wind dus wel
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:00 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
gefeliciteerd met je verjaardag KT
quote:
quote:
quote:
Ja zielig ehquote:
Allebei. Jwz.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jaaa
Vanavond pedicure dus? (of is het manicure?)
Manicure is handen en pedicure voeten.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een is je voeten en ander je handen, welke is waarvoor
Verzorgen die je handen ook? Want dat is namelijk ook een van de onderdelen van een manicure. Scrubje, crème, je nagelriemen terugduwen, dat soort dingen.quote:
Weet ik dat ook weetquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Manicure is handen en pedicure voeten.
Ook goedquote:
ik ookquote:
Vanavond weer toch?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ook
en klaar met werken
quote:
bijna altijd op vrijdagquote:
quote:
Verkeerdom gedacht dus.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
alleen donderdag en zaterdag
duidelijkquote:
Ik ben blij dat ie vanmorgen ff aanstond hier.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:54 schreef Vinniiee het volgende:
Tijd dat het 5 uur isKom er net achter dat de kachel op stand 5 staat, vond het al zo godsgruwelijk warm hier
Wel een beetje druk dan op Do/Za?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
duidelijk
maar zou eigenlijk wel logisch zijn
Geen idee, maar het is gruwelijk warm hier nu.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ie vanmorgen ff aanstond hier.
Maak me maar jaloers jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:57 schreef stbabylon het volgende:
Op vrijdag tot 17:00 werkenDat is me al lang niet meer gebeurt
Vanaf 15:00 begint het hier leeg te lopen.
Nagelriemen terug duwen moet altijd bij nieuwe nagels.. Crème krijg je sowieso achteraf. En nee ...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Verzorgen die je handen ook? Want dat is namelijk ook een van de onderdelen van een manicure. Scrubje, crème, je nagelriemen terugduwen, dat soort dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |