red hat society.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja jij hebt aardig wat clubs af te gaan he in het weekend;
De batikclub, de gedroogdeanjer knutselclub en de tuppawareclub
Iets met werk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja jij hebt aardig wat clubs af te gaan he in het weekend;
De batikclub, de gedroogdeanjer knutselclub en de tuppawareclub
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:29 schreef Skv het volgende:
supergirl is zo'n chick die houdt van wildbreien en urban gardening.
Klere man, wat sla jij achterover dat je je zo lam voelt:)quote:Op zaterdag 1 september 2012 03:55 schreef Skv het volgende:
Ik moet er over vier uur uit en ben zwaar aan de beurt..
Gisteren iets van 20 bier denk ik, hele dag verrot geweest en mezelf verhuisd.quote:Op zaterdag 1 september 2012 08:57 schreef AndreaW het volgende:
[..]
Klere man, wat sla jij achterover dat je je zo lam voelt:)
Ik vind dit altijd zo jammer, ja alcohol is verslavend en kan gevaarlijk zijn, tenzij je er mee om weet te gaan. En dit geldt wel voor meer dingen, een keertje naar de Mac is niet erg, als je er 5 keer per dag eet en dit de hele week door wel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:17 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Veel succes met je alcoholverslaving dan maar, ik heb mijn best gedaan.
Mooie speechquote:Op zaterdag 1 september 2012 19:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind dit altijd zo jammer, ja alcohol is verslavend en kan gevaarlijk zijn, tenzij je er mee om weet te gaan. En dit geldt wel voor meer dingen, een keertje naar de Mac is niet erg, als je er 5 keer per dag eet en dit de hele week door wel.
Het is ook jammer dat je er standaard vanuit gaat dat mensen alcohol drinken om meer lol en vreugde te hebben. Nergens stelt de TS dat ie dit doet, ik weet niet wat zijn beweegredenen zijn, maar ik vind het gewoon lekker om een paar biertjes te drinken op een avond. Of soms een lekker speciaalbiertje, een lekkere cognac of een whisky of 2. Als je dit niet al te bond maakt en niet te frequent doet dan kan dit net zoveel kwaad als een keer in de file staan (die uitlaatgassen zijn schadelijker dan een zuipavond op de zaterdag).
Je kunt jouw redenatie ook omdraaien, als je bepaalde alcoholische dranken gewoon lekker vindt dan moet het naar mijn inzichten niet zo zijn dat je dit maar laat uit angst dat je het alleen zou doen om gezellig of vrolijker te worden.
\quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:25 schreef Skv het volgende:
[..]
Gisteren iets van 20 bier denk ik, hele dag verrot geweest en mezelf verhuisd.![]()
Nu op weg naar een gala. Nice!
Ik hoor wat je zegt, maar het is idd een sociaal gebeuren jammer wel dat mensen de rem niet weten te vinden, ik drink graag wijn maar in mate.. Je moet er verder geen drama van maken dat moet ieder voorzelf uitmaken:)quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind dit altijd zo jammer, ja alcohol is verslavend en kan gevaarlijk zijn, tenzij je er mee om weet te gaan. En dit geldt wel voor meer dingen, een keertje naar de Mac is niet erg, als je er 5 keer per dag eet en dit de hele week door wel.
Het is ook jammer dat je er standaard vanuit gaat dat mensen alcohol drinken om meer lol en vreugde te hebben. Nergens stelt de TS dat ie dit doet, ik weet niet wat zijn beweegredenen zijn, maar ik vind het gewoon lekker om een paar biertjes te drinken op een avond. Of soms een lekker speciaalbiertje, een lekkere cognac of een whisky of 2. Als je dit niet al te bond maakt en niet te frequent doet dan kan dit net zoveel kwaad als een keer in de file staan (die uitlaatgassen zijn schadelijker dan een zuipavond op de zaterdag).
Je kunt jouw redenatie ook omdraaien, als je bepaalde alcoholische dranken gewoon lekker vindt dan moet het naar mijn inzichten niet zo zijn dat je dit maar laat uit angst dat je het alleen zou doen om gezellig of vrolijker te worden.
Als je een gala weet wil ik wel mee als date. Mits je eerst een foto van jezelf stuurt.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:22 schreef AndreaW het volgende:
[..]
\
Hmm gala, en ik ben niet uitgnodigd shame on you:) nu maar hopen dat je niet opnieuw een kater hebt:)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |