Oh, dacht in fobo tot in den treure hosselenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:13 schreef Plastic_zak het volgende:
Het beste medicijn tegen een kater is dronken blijven.
Je hebt wel gelijk. Ik slik ook liever XTC hoor. Maar als je dat te vaak gebruikt neemt het effect wat af en kan ik me niet 'leuk' voelen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:11 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Veel sterkte toegewenst. Om je wakker te schudden;
Alcohol is een giftige stof. Het behoort tot de drugs. Er kleven dus veel gevaren aan (overmatig) alcoholgebruik.
Ernstige gevaren op een rijtje:
Korte termijn:
- afsterven van de hersencellen, waardoor je hersenactiviteit blijvend lager is. (je IQ daalt)
- intoxicatie/vergiftiging
- zuurstof tekort in de hersenen
- bewusteloosheid
- toevallen/ blackouts
- in coma raken (kan tot de dood leiden)
Lange termijn:
- depressies
- angststoornissen
- psychosen
- Korsakov
- levercirrose, leververvetting, leverontsteking
- hart-, alvleesklier- en maagziekten
- overgewicht
- slokdarm-, endeldarm-, dikke darmkanker en borstkanker
- beroertes
- aangeboren afwijkingen (geldt voor alcoholgebruik tijdens zwangerschap)
watquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh, dacht in fobo tot in den treure hosselen
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh, dacht in fobo tot in den treure hosselen
Veel succes met je alcoholverslaving dan maar, ik heb mijn best gedaan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:15 schreef Skv het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk. Ik slik ook liever XTC hoor. Maar als je dat te vaak gebruikt neemt het effect wat af en kan ik me niet 'leuk' voelen.
Bedankt, pop. Ik ben niet verslaafd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:17 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Veel succes met je alcoholverslaving dan maar, ik heb mijn best gedaan.
Ah ontkenningsfase.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:18 schreef Skv het volgende:
[..]
Bedankt, pop. Ik ben niet verslaafd.
In before: ontkenning is een kenmerk van een verslaving!!!!1111
Enkel preutse dames, die je met stijl en mad-skills toch nog weet te hosselen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:17 schreef Skv het volgende:
Dat over dat ik slettebakken afspreeksel zoals ik zeg in de OP is natuurlijk verzonnen.
Elk weekend coke is gewoon veel te duur voor sommigen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:11 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Veel sterkte toegewenst. Om je wakker te schudden;
Alcohol is een giftige stof. Het behoort tot de drugs. Er kleven dus veel gevaren aan (overmatig) alcoholgebruik.
Ernstige gevaren op een rijtje:
Korte termijn:
- afsterven van de hersencellen, waardoor je hersenactiviteit blijvend lager is. (je IQ daalt)
- intoxicatie/vergiftiging
- zuurstof tekort in de hersenen
- bewusteloosheid
- toevallen/ blackouts
- in coma raken (kan tot de dood leiden)
Lange termijn:
- depressies
- angststoornissen
- psychosen
- Korsakov
- levercirrose, leververvetting, leverontsteking
- hart-, alvleesklier- en maagziekten
- overgewicht
- slokdarm-, endeldarm-, dikke darmkanker en borstkanker
- beroertes
- aangeboren afwijkingen (geldt voor alcoholgebruik tijdens zwangerschap)
Coke is voor de zwakken. Pep is voor de strakken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Elk weekend coke is gewoon veel te duur voor sommigen.
Te lam zijn om nog iets fatsoenlijks te kunnen zeggen en dan vervolgens voor of achter de eerste de beste slet die er op dat moment enigszins raakbaar uitziet, gaan dansen en zo snel mogelijk je tong naar binnen werken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:17 schreef Skv het volgende:
Dat over dat ik slettebakken afspreeksel zoals ik zeg in de OP is natuurlijk verzonnen.
Jij weet!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:26 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Te lam zijn om nog iets fatsoenlijks te kunnen zeggen en dan vervolgens voor of achter de eerste de beste slet die er op dat moment enigszins raakbaar uitziet, gaan dansen en zo snel mogelijk je tong naar binnen werken.![]()
Ik mompel altijd rare onzin en trek ze mee naar huis (of ga met hen mee). Zodra ik dan een bed zie val ik als een blok in slaap.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:26 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Te lam zijn om nog iets fatsoenlijks te kunnen zeggen en dan vervolgens voor of achter de eerste de beste slet die er op dat moment enigszins raakbaar uitziet, gaan dansen en zo snel mogelijk je tong naar binnen werken.![]()
Inderdaad! Gewoon na een paar uurtjes slapen wakker worden, paar frikandellen speciaal naar binnen werken en water drinken en dan weer gaan slapenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:57 schreef Selyn het volgende:
Ik drink altijd (ok, meestal) een glas water naast m'n biertje o.i.d.
's avonds voor het naar bed gaan nog een glas water achterover slaan.
Meestal wordt ik na zo'n 5 à 6 uur slaap vanzelf wakker en voel ik me zo brak als maar kan, ga iets vettigs eten en nog meer water drinken, na een uurtje weer naar bed en als ik dan zo'n 2 à 3 uurtjes later weer wakker wordt voel ik me kiplekker en klaar voor 't volgende feestje!
Vrij zijn om te kateren, drink gewoon minder/niet en ga dan werken, lamballenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:20 schreef -supergirl- het volgende:
Oja dit was ik nog vergeten: mensen die hele weekenden vrij zijn.![]()
Ja jij hebt aardig wat clubs af te gaan he in het weekend;quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:20 schreef -supergirl- het volgende:
Oja dit was ik nog vergeten: mensen die hele weekenden vrij zijn.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |