Door een bierflesje?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:36 schreef feyenoordfan92 het volgende:
De klacht van dit topic is inmiddels geworden dat -supergirl- eens flink uitgewoond moet worden.
Ahw wat lief.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:38 schreef Chai het volgende:
Mijn vertrouwen in de intelligentie van de mensheid is weer een stukje afgebrokkeld.
Ja, echt nuttig om een open deur in te trappen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zie het meer als een nuttige tip voor TS. Wat jij daarvan vindt mag je voor je houden.
Bij mij ging het voor het eerst mis in 2009 in Berlijn. Toen moest ik zo hard kotsen dat er allemaal bloed uit kwam. Vanaf toen is het eigenlijk bergafwaarts gegaan met mijn katers.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:21 schreef Nobu het volgende:
Verschrikkelijk terechte klacht dit. Zelfs de kleine, vlotte braakjes zijn veranderd in een hels avontuur, inclusief stuiptrekkingen.
Wow! ben je toen wel naar de dokter geweest?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:53 schreef Skv het volgende:
[..]
Bij mij ging het voor het eerst mis in 2009 in Berlijn. Toen moest ik zo hard kotsen dat er allemaal bloed uit kwam. Vanaf toen is het eigenlijk bergafwaarts gegaan met mijn katers.
Dat was nog boven op de berg?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:53 schreef Skv het volgende:
[..]
Bij mij ging het voor het eerst mis in 2009 in Berlijn. Toen moest ik zo hard kotsen dat er allemaal bloed uit kwam. Vanaf toen is het eigenlijk bergafwaarts gegaan met mijn katers.
Neu. Ik heb toen een zak M&M's opgegeten en een avondje water gedronken. Maar dat jaar was alcoholtechnisch een verschrikkelijk drama. Mijn hele lichaam ging stuk. Zeven kilo aangekomen, altijd griepig en ziek, spieren óf niet ontwikkeld óf overbelast etc.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow! ben je toen wel naar de dokter geweest?
Een echte kater heb ik ook niet heel vaak. Maar als ik hem heb ben ik blij dat ik geen euthanasie-middelen in de buurt hebquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:53 schreef Chai het volgende:
Ik ben hier ook zo bang voor. Ik denk zelfs dat ik nu nog niet eens weet wat een echte kater is. Ben nu ook de volgende dag nog altijd niet topfit, maar echt hoofdpijn heb ik nog nooit gehad.
Mijn vader kan van 8 bier al een kater krijgen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:59 schreef Splutje het volgende:
[..]
Een echte kater heb ik ook niet heel vaak. Maar als ik hem heb ben ik blij dat ik geen euthanasie-middelen in de buurt heb
Dat helpt niets. Dan zou ik nog geen alcohol drinken en dat zou ik dan alsnog in topics als deze posten. Ik denk dat er geen hoop meer is.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:36 schreef feyenoordfan92 het volgende:
De klacht van dit topic is inmiddels geworden dat -supergirl- eens flink uitgewoond moet worden.
Blijf gewoon lekker in je kelder ganzenborden, poppetje.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:00 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dat helpt niets. Dan zou ik nog geen alcohol drinken en dat zou ik dan alsnog in topics als deze posten. Ik denk dat er geen hoop meer is.
Hebben mensen tegenwoordig nog kelders?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:01 schreef Skv het volgende:
[..]
Blijf gewoon lekker in je kelder ganzenborden, poppetje.
Ik wil trouwens wel even benadrukken dat ik dan wel geen alcohol drink, maar dat dat niet afdoet aan mijn feestvermogen. Ik weet heus wel wat partyen is.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:01 schreef Skv het volgende:
[..]
Blijf gewoon lekker in je kelder ganzenborden, poppetje.
Ja. Voor de wijn.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:02 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hebben mensen tegenwoordig nog kelders?
'vergif'.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:03 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik wil trouwens wel even benadrukken dat ik dan wel geen alcohol drink, maar dat dat niet afdoet aan mijn feestvermogen. Ik weet heus wel wat partyen is.Vergis je niet. Ik heb daar gewoon geen vergif voor nodig.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:04 schreef Skv het volgende:
[..]
'vergif'.!
Moraalridder toch een eind op.
Rot nou op, je verneukt mijn kwaliteitstopic met je gejank.quote:
Mensen die dit soort dingen uitkramen zijn altijd intens saai. Allemaal, zonder uitzondering.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:03 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik wil trouwens wel even benadrukken dat ik dan wel geen alcohol drink, maar dat dat niet afdoet aan mijn feestvermogen. Ik weet heus wel wat partyen is.Vergis je niet. Ik heb daar gewoon geen vergif voor nodig.
Veel sterkte toegewenst. Om je wakker te schudden;quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:06 schreef Skv het volgende:
[..]
Rot nou op, je verneukt mijn kwaliteitstopic met je gejank.
Gelukkig heb ik vanavond een afscheidsborrel van een vriend van me en morgen een gala. Lekker mezelf volpompen met doemnis en verderf.
Je klinkt nu net als zo'n alto van een jaar of 16.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:03 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik heb daar gewoon geen vergif voor nodig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |