SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
Inderdaad, lezen is voor stoere jongetjes. Man, als ik dat toch leuk vind? Moet ik dan de hele dag WoW spelen of postzegels verzamelen omdat dat zo lekker niet-mainstream is?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:21 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
*O, kijk mij een stoere boi zijn die al sinds groep 4 verstoppertje speelt! Ik doe stoere-jongentjes dingen zoals krachttraining en bieren drinken met mijn vrienden die hem meteen weer voor altijd zijn wanneer ik tevoorschijn kom*
dat is het probleem juist, er zijn weinig mensen meer met een boeiend verhaal.quote:
o.O dfuq i just readquote:Op dinsdag 20 november 2012 03:02 schreef Dimens het volgende:
Ik ben er trouwens achter wat mijn hobby is.
Televisies. Informatie opdoen van televisies, welke modellen er zijn, wat er misschien gaat komen, hoe het met de technieken zit en uiteindelijk mijn informatie delen met anderen.
Ik doe dat al een tijd lang maar ik dacht nooit; 'Goh, dat is mijn hobby.'
Een unieke hobby wel. Ik ben er best wel een beetje trots op en niemand die het van mij af kan pakken.
quote:
Ik hoop dat de wereld doorverandert en men uit nostalgie weer postzegels gaat sparen. Dan kan ik eindelijk die 5 dozen die ik nog op zolder heb staan voor meer dan de oud papier prijs kwijtquote:Op dinsdag 20 november 2012 05:16 schreef Coca_Cola het volgende:
De wereld veranderd en wij veranderen daarin mee. Maar hobby's als ''Star Wars figuren sparen'' of ''gitaar spelen/drummen/zingen'' om maar wat op te noemen zullen voor altijd blijven bestaan. Verder zul je dan wel dingen als ''mechanische horloges onderhouden en repareren'' niet zo vaak horen want mechanische horloges worden niet zo vaak gekocht en het is ook een dure hobby want je zit met sieraden van boven de ¤1000. De Quartz horloge heeft veel meer populariteit. Zelfde geldt dan ook voor andere dingen die te danken zijn aan de moderne technologie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou, is toch niets mis mee, veel interesse en verstand in/van een bepaalde tak van technologie.quote:Op dinsdag 20 november 2012 03:02 schreef Dimens het volgende:
Ik ben er trouwens achter wat mijn hobby is.
Televisies. Informatie opdoen van televisies, welke modellen er zijn, wat er misschien gaat komen, hoe het met de technieken zit en uiteindelijk mijn informatie delen met anderen.
Ik doe dat al een tijd lang maar ik dacht nooit; 'Goh, dat is mijn hobby.'
Een unieke hobby wel. Ik ben er best wel een beetje trots op en niemand die het van mij af kan pakken.
En omdat je al snel word afgeschilderd als zolder autist als je hobby postzegelsverzamelen, vissen of wat anders 'excentrieks' hebt als hobby.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 07:30 schreef leeell het volgende:
Kort samengevat: mensen hebben teveel generieke hobbys als sport, tv, muziek of fotografie of iets dergelijks kleurloos.waarschijnlijk door de "snelle" wereld en gebrek aan tijd
Ik heb het nog nooit gebruikt wanneer iemand er naar vroeg dus die vreemde blikken zal ik misschien nog wel krijgen.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:04 schreef leeell het volgende:
[..]
nou, is toch niets mis mee, veel interesse en verstand in/van een bepaalde tak van technologie.
maar vreemde blikken als je dat verteld zal je vast wel houden ja
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |