Nu alsnog Schaken verkopen voor 5+ mlj!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:24 schreef Guidetti het volgende:
Met de aankoop van Verhoek hadden we Schaken ook wel kunnen laten vertrekken.
ja of nie, zul je net zien dat Cabral de sterren van de hemel gaat spelen daar in duitslandquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Twente is wel dom zegCabral ruilen voor Verhoek
Die is altijd geblesseerd man.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:13 schreef Bonkers. het volgende:
Cabral gaat daar lekker het bankie warmhouden, of ze moeten Chadli nog verkopen vandaag.
Had Twente nog beter Berghuis kunnen houdenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja of nie, zul je net zien dat Cabral de sterren van de hemel gaat spelen daar in duitsland
Lijkt me ook wel duidelijk, ja.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:56 schreef Merkie het volgende:
Volgens mij missen we gewoon El Ahmadi heel erg.
twitter:Kellyimmers twitterde op vrijdag 31-08-2012 om 16:15:44Jeaahhhh word weer gezellig bij Feyenoord onze vrienden Wesley Verhoek en Mandy zijn akkoord met Feyenoord!! 💋❤ reageer retweet
*Googled mandy verhoek*quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:19 schreef Maastoren het volgende:
twitter:Kellyimmers twitterde op vrijdag 31-08-2012 om 16:15:44Jeaahhhh word weer gezellig bij Feyenoord onze vrienden Wesley Verhoek en Mandy zijn akkoord met Feyenoord!! 💋❤ reageer retweet
zouden ze dat niet aanpassen als dat samenvalt met de laatste dag vd transfers ?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:01 schreef Muto het volgende:
Pelle en Verhoek zullen er dit weekend nog wel niet bij zijn. Inschrijving spelers voor aanstaand weekend sluit altijd op vrijdagmiddag 12 uur.
twitter:JanDirkStouten twitterde op vrijdag 31-08-2012 om 16:00:34Persconferentie Van Geel begint zodra voor #Feyenoord alles duidelijk is voor wat de transferwindow betreft. Kan dus nog wel even duren. reageer retweet
Misschien wel. Maar ik denk dat de kans sowieso erg klein is dat nieuwe aankopen zondag al meteen meespelen, aangezien ze nog geen enkele keer onder Koeman en met de spelersgroep hebben getraind en gespeeld. Al hoeft dat natuurlijk niet perse een probleem te zijn.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:22 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
zouden ze dat niet aanpassen als dat samenvalt met de laatste dag vd transfers ?
Yaya Touré was z'n paspoort kwijtquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:24 schreef Muto het volgende:
Vliegtuig uit Manchester heeft vertraging.
Hooguit 1 van de 2. Vorig seizoen speelde Bakkal wel mee, Guidetti viel in. Toen wel 2 trainingen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Misschien wel. Maar ik denk dat de kans sowieso erg klein is dat nieuwe aankopen zondag al meteen meespelen, aangezien ze nog geen enkele keer onder Koeman en met de spelersgroep hebben getraind en gespeeld. Al hoeft dat natuurlijk niet perse een probleem te zijn.
Die heeft het maar druk. Gisteren in Praag en vandaag als een baas bezig met de transferwindow. Opvallende aanwezige daar was Onno Jacobs...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:23 schreef Dr_Strangelove het volgende:
twitter:JanDirkStouten twitterde op vrijdag 31-08-2012 om 16:00:34Persconferentie Van Geel begint zodra voor #Feyenoord alles duidelijk is voor wat de transferwindow betreft. Kan dus nog wel even duren. reageer retweet
Wat moet je nou weer met kompany, wij hebben Mathijssenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:30 schreef SportmanNR1 het volgende:
[..]
Hmm, ik hoorde dat Kompany nog niet alles had afgehandeld.
Voor spelers zonder club bestaat geen deadline. Misschien dat dat in de komende weken nog gebeurd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
3 ton voor een jaar lang Babel.. Zou er dan echt niks mogelijk zijn geweest omtrent Drenthe?
Nee, die deal is niet doorgegaan. Besiktas zoekt nog een spits omdat die van hun geblesseerd is geraakt en ze geld nodig hebben voor een nieuwequote:
Mwa, ik kan me een interview herinneren...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:24 schreef Bonkers. het volgende:
Drenthe kiest voor het geld. Zit liever in Turkije/Rusland dan dat ie terugkeert. Maar goed, dat is zijn goed recht en hij maakt er ook geen demagogisch showtje van zoals Kuyt.
Schaken kan ook op links.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:33 schreef Merkie het volgende:
Verhoek kan trouwens misschien ook wel linksbuiten spelen. Volgens Wikipedia heeft hij dat vaker gedaan.
Bovendien hebben we ook nog Elabdelloui.quote:
Die dekselse Pellé moet eerst nog rondkomen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:43 schreef Typisch het volgende:
Die Verhoek heeft zelfs Bulykin gigantisch veel goals laten maken, dan moet dat ook wel lukken met die gekke Pelle of desnoods Immers.
Daarom zeg ik desnoods Immers.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die dekselse Pellé moet eerst nog rondkomen.
Bulykin wel een beter afmaker dan Pelle, zeker door de lucht.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:43 schreef Typisch het volgende:
Die Verhoek heeft zelfs Bulykin gigantisch veel goals laten maken, dan moet dat ook wel lukken met die gekke Pelle of desnoods Immers.
Ik houd me nog steeds vast aan die dikke Belg bij NEC, als zelf hij topscoorder kan worden dan kan Pelle dat ook.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:49 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Bulykin wel een beter afmaker dan Pelle, zeker door de lucht.
Pelle is meer een speler die voor het vasthouden van de bal gaat en anderen beter laten renderen (tenminste, dat zou ie op papier moeten zijn).
Janmaat vind ik echt de revelatie. Van Clasie krijgen we hopelijk nog wat meer concentratie gedurende de hele wedstrijd te zien. Hij speelt niet slecht, maar er zitten te veel foutjes in z'n spel die puur met concentratie te maken hebben.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:50 schreef Muto het volgende:
Schaken verdient een basisplaats. Samen met Janmaat de beste speler dit seizoen.
Vleminckx blifjt in België, bestonden geruchten dat hij nog terug zou keren bij NECquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik houd me nog steeds vast aan die dikke Belg bij NEC, als zelf hij topscoorder kan worden dan kan Pelle dat ook.
Mwoah, misschien wel. Vorig seizoen corrigeerde El Ahmadi ook veel op het middenveld. Vormer en/of Leerdam kunnen dat veel minder.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Janmaat vind ik echt de revelatie. Van Clasie krijgen we hopelijk nog wat meer concentratie gedurende de hele wedstrijd te zien. Hij speelt niet slecht, maar er zitten te veel foutjes in z'n spel die puur met concentratie te maken hebben.
Laadt wel moeilijk. Wou even kijken over de info van Transfer Verhoek.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:53 schreef Muto het volgende:
Feyenoord.nl ligt er weer uit. Zoals altijd op 31 augustus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |