Koeman kennende zal hij altijd voor Cisse/Schaken/Fernandez kiezen en Pelle/Verhoek als reserve.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:58 schreef Tomatenboer het volgende:
Feyenoord krijgt zo nog een aardige selectie met Verhoek en Pelle erbij.
Krijgen nu zelfs een luxeprobleem op rechts met de keuze tussen Schaken en Verhoek (wat een heerlijke voorzetten heeft die gozer).
Verder de complete Feyenoord verdediging in Oranje!
en je topverdiener op de bank.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:54 schreef Mercurial het volgende:
Bazenruil moet ik zeggen van Van Geel. Verhoek lekker voorzetjes op Pelle en Immers.
Ik geloof niet dat hij Fernandez blijft opstellen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:00 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Koeman kennende zal hij altijd voor Cisse/Schaken/Fernandez kiezen en Pelle/Verhoek als reserve.
Koeman kijkt naar inzet op de training en niet naar kwaliteit anders zouden Achabar en Vilhena al lang in de basis staan. Vilhena heeft volgens mij nog geen 1 slechte wedstrijd gespeeld in de tijden dat hij in het 1e speelde
Zo, anders ben je even pessimistisch.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:00 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Koeman kennende zal hij altijd voor Cisse/Schaken/Fernandez kiezen en Pelle/Verhoek als reserve.
Koeman kijkt naar inzet op de training en niet naar kwaliteit anders zouden Achabar en Vilhena al lang in de basis staan. Vilhena heeft volgens mij nog geen 1 slechte wedstrijd gespeeld in de tijden dat hij in het 1e speelde
Ergens heeft hij wel een punt. Als je ziet hoeveel basisvaardigheden fout gaan of zelfs ontbreken bij sommige spelers, is het vreemd dat grote talenten niet meer minuten krijgen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:05 schreef Sejt het volgende:
[..]
Zo, anders ben je even pessimistisch.
Vilhena viel dramatisch in tegen Kiev. (al was daar niet zoveel meer te redden)
Die gozer is net 17 en zal daarnaast een professionele instelling moeten hebben wil hij het maken binnen Koeman z'n regie. En daar valt wat voor te zeggen.
Heel vreemd en ik had niet het idee dat Vilhena er met de pet naar gooide.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:11 schreef elCholo het volgende:
[..]
Ergens heeft hij wel een punt. Als je ziet hoeveel basisvaardigheden fout gaan of zelfs ontbreken bij sommige spelers, is het vreemd dat grote talenten niet meer minuten krijgen.
dus Fernandez heeft wel een prof. instelling ? Die heeft blijkbaar meer krediet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:05 schreef Sejt het volgende:
[..]
Zo, anders ben je even pessimistisch.
Vilhena viel dramatisch in tegen Kiev. (al was daar niet zoveel meer te redden)
Die gozer is net 17 en zal daarnaast een professionele instelling moeten hebben wil hij het maken binnen Koeman z'n regie. En daar valt wat voor te zeggen.
Oh, een punt heeft hij wel. We hebben gezien hoe lang Koeman aan een bepaalde opstelling / taktiek vasthoudt. Maar om dan meteen je 'vaste' krachten weg te gooien en een talent voor de spreekwoordelijke leeuwen te gooien kan een averechtse werking hebben voor beide partijen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:11 schreef elCholo het volgende:
[..]
Ergens heeft hij wel een punt. Als je ziet hoeveel basisvaardigheden fout gaan of zelfs ontbreken bij sommige spelers, is het vreemd dat grote talenten niet meer minuten krijgen.
De spelers van vorig jaar hebben / hadden krediet bij Koeman, heeft hij zelf gezegd. En stond Fernandez in de basis gisteren?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:16 schreef macca728 het volgende:
dus Fernandez heeft wel een prof. instelling ? Die heeft blijkbaar meer krediet.
Die wedstrijd van gisteren spookt nog door mijn hoofd. Zoals Koeman tweette: we zijn gewogen en te licht bevonden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:58 schreef Tomatenboer het volgende:
Feyenoord krijgt zo nog een aardige selectie met Verhoek en Pelle erbij.
Krijgen nu zelfs een luxeprobleem op rechts met de keuze tussen Schaken en Verhoek (wat een heerlijke voorzetten heeft die gozer).
Verder de complete Feyenoord verdediging in Oranje!
Ik vind Sparta Praag geen matige selectie hebben hoor. Ik denk dat Sparta Praag ook een beetje is onderschat door velen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Die wedstrijd van gisteren spookt nog door mijn hoofd. Zoals Koeman tweette: we zijn gewogen en te licht bevonden.
En dat is best pijnlijk, tegen zo'n matige selectie als Sparta Praag.
De aansluiting van verdediging naar voren is ook meteen een stuk minder zonder De Vrij. Klote dat die gast zo vaak geblesseerd is.
vorig jaar wel na zijn 2 kopstoten.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:17 schreef Sejt het volgende:
[..]
an.
[..]
De spelers van vorig jaar hebben / hadden krediet bij Koeman, heeft hij zelf gezegd. En stond Fernandez in de basis gisteren?
Ik zeg niet dat ik het eens ben met het wisselbeleid van Koeman, maar een speler als Fernandez heeft echt niet oneindig krediet hoor... dat zie je nu al gebeuren, na een paar wedstrijden.
Je kon merken dat zodra het Feyenoord ook maar éven lukte om de bal wat sneller te circuleren, Praag meteen in de problemen kwam. En zonder die lullige handsbal had ik het nog moeten zien.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik vind Sparta Praag geen matige selectie hebben hoor. Ik denk dat Sparta Praag ook een beetje is onderschat door velen.
Verder vermoed ik dat De Vrij wellicht wat te vroeg is gebracht, al is dit een andere blessure, maar het is me allemaal een beetje té toevallig.
Verhoek verdient meer dan Cabral hoor.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:27 schreef jakees het volgende:
Goede verbeteringen. Cabral weg en van dat geld het salaris van Verhoek en misschien deels PElle betalen. Die is echt wel beter dan Fernandez. 1e actie ook weer gisteren van die gozer, gelijk een overtreding wat een drama. Het gekke is dat die vorig jaar nog wel nuttig was maar dit jaar echt niks.
Feyenoord weer hofleverancier (samen met PSV)!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:37 schreef Typisch het volgende:
Verhoek is een goede deal als je met Pelle en/of Immers speelt.![]()
En mooi dat naast de 4 die er nu bij zitten ook nog De Vrij bij Oranje hoort normaal gesproken.
Zelfs na zo'n kut pot als gister
Feyenoord.![]()
Normaal gesproken zou Martins Indi daar ook staan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:30 schreef Calciumdude het volgende:
Nelom blijft gewoon echt dramatisch..
hopen dat Koeman dat ook een in gaat zien...
alle aanvallen van de tegenpartij komen van zijn kant
zou ie alsnog moeten doen..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:45 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou Martins Indi daar ook staan.
Dat kan tegen VVV en Heracles ja, niet tegen Praag.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:47 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
zou ie alsnog moeten doen..
met kongolo in het midden..
Ja slim, in een belangrijke Europese wedstrijd een talent voor de leeuwen gooien. Laat hem eerst maar zijn minuten maken in de Eredivisie.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:47 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
zou ie alsnog moeten doen..
met kongolo in het midden..
wie heeft het over een europese wedstrijd , en dan nog..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:47 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ja slim, in een belangrijke Europese wedstrijd een talent voor de leeuwen gooien. Laat hem eerst maar zijn minuten maken in de Eredivisie.
Ze mogen weer aan de gang daar bij de ICT.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[ afbeelding ]Sowieso die faler op de homepage
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:49 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
wie heeft het over een europese wedstrijd , en dan nog..
wat voor extra ervaring heeft nelom dan ?
Blesssquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:13 schreef Grifte het volgende:
Schaken op links is niets man, geen actie meer, geen diepte, geen voorzet. Hij komt er redelijk uit aan de rechterkant, maar op links moet je hem niet aandoen.
Dit. Verhoek en Schaken zijn allebei vleugelspelers die op rechts moeten spelen. Anders heb je niks aan ze.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:24 schreef Guidetti het volgende:
Met de aankoop van Verhoek hadden we Schaken ook wel kunnen laten vertrekken.
quote:De clubleiding van Feyenoord is uitermate tevreden over de wijze waarop de 1.400 meegereisde Feyenoord-supporters zich rond de wedstrijd in Praag gemanifesteerd hebben. Ondanks het teleurstellende wedstrijdverloop en eindresultaat stond het legioen vanaf de eerste tot en met de laatste minuut als één man achter het elftal. Na het laatste fluitsignaal werd de spelers middels een keihard ‘You’ll Never Walk Alone’ een hart onder de riem gestoken.
In het deel waar de Feyenoord-supporters zich in het stadion bevonden was het - behoudens de vocale ondersteuning - vrij rustig. Even ontstond er een opstootje, toen er sprake was van provocaties vanuit een aangrenzend vak. Snel nam een aantal oudere supporters hun verantwoordelijkheid en maanden zij hun medesupporters met succes tot kalmte. Voor Feyenoord was de uitwedstrijd in Praag na een aantal jaar de eerste Europese wedstrijd waar supporters op eigen gelegenheid en in grote getale naartoe konden reizen. De wedstrijd werd niet geheel zonder zorgen tegemoet gezien, maar uiteindelijk hebben de 1.400 meegereide supporters zich van hun beste kant laten zien en is de wedstrijd zonder noemenswaardige incidenten verlopen. Feyenoord bedankt alle mensen die in Praag aanwezig waren dan ook voor hun geweldige steun!
+ bijbetalen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Twente is wel dom zegCabral ruilen voor Verhoek
Als hij dat hier gedaan had, was hij aan het einde van het seizoen alsnog transfervrij vertrokken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:39 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Totdat hij ineens aan de lopende band gaat scoren
Manu komt ook nog veel tekort hoor. En in de spits lijkt het me gewoon een Fernandez 2.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:54 schreef Slobeend het volgende:
Waarom heeft Koeman nooit Manu in de spits geprobeerd? Dat is zijn favoriete positie lees ik net.
Dat denk ik niet, volgens kenners is Manu veel en veel beter dan Fernandez als spits. Snel, sterk en goede functionele techniek en dat mist Fernandez!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:47 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Manu komt ook nog veel tekort hoor. En in de spits lijkt het me gewoon een Fernandez 2.
Vrijwel alles met gesloten beurs of huurconstructies, alleen Immers is gekocht voor relatief veel geld (9 ton).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |