quote:VI: Feyenoord praat met FC Twente over spelersruil Cabral/Verhoek
31 augustus 2012
Martin van Geel gaf vanavond aan dat Swansea City inderdaad interesse heeft voor Cabral, maar dat er nog onderhandeld wordt. Volgens FC Twente watcher Peter Wekking van Voetbal International is er echter nog een andere club in de markt voor Cabral. Feyenoord zou met FC Twente in gesprek zijn over een spelersruil. Jerson Cabral kan mogelijk de overstap maken naar Enschede, waarbij Feyenoord op haar beurt Wesley Verhoe
quote:De Vrij wekenlang uit roulatie door gescheurde hamstring
30 augustus 2012
Ronald Koeman heeft tegenover Jan Dirk Stouten van RTV Rijnmond laten weten dat Stefan de Vrij een hamstring heeft gescheurd. De centrale verdediger zal daardoor in ieder geval wekenlang uit de roulatie zijn. 'Dat vind ik erger dan de uitschakeling,' zo gaf de Feyenoord coach aa
Nou op inzet kan je best een paar potjes winnen hoor.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:43 schreef DorperTed het volgende:
Als je de potindeling van de Europa League bekijkt moet je ook eerlijk toegeven dat Feyenoord niks te zoeken heeft in Europa. De teams in de potten 1, 2 en 3 zijn vrijwel allemaal een klasse beter.
Maar waar moet Verhoek spelen ? Ipv Schaken ? of aan de linkerkant waar hij geen voorzet kan geven ?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:08 schreef TC03 het volgende:
Verhoek voor Cabral zou ik persoonlijk top vinden.
Als je zo speelt zoals tegen Dynamo doe je gewoon mee uiteraard. Zitten genoeg zwakke teams in en bovendien nemen de echte grote clubs de poulefase toch niet serieus. Utrecht speelde ook 0-0 tegen Liverpool.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:01 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nou op inzet kan je best een paar potjes winnen hoor.
Het is ook geen slechte voetballer denk ik overigens hoorquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Swansea City en Twente zijn allebei toch wel clubs die niet zomaar wat kopen omdat het kan. Zijn nog steeds veel mensen die het talent van Cabral zien
Voor Feyenoord nu wel. Is ondertussen al zoveel gebeurd dat ik denk dat het hier nooit meer gaat of zou kunnen worden. In een nieuwe omgeving kan ie zo weer helemaal opbloeien.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is ook geen slechte voetballer denk ik overigens hoor
Is dus meer zijn instelling dan zijn kwaliteiten?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voor Feyenoord nu wel. Is ondertussen al zoveel gebeurd dat ik denk dat het hier nooit meer gaat of zou kunnen worden. In een nieuwe omgeving kan ie zo weer helemaal opbloeien.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is dus meer zijn instelling dan zijn kwaliteiten?
Ook weinig vertrouwen van Koeman, Cabral had best een hoog rendement vorig jaar, eeuwig zonde dat je dan Cisse/Fernandez in de basis zet elke keer.quote:
Maakt niet uit. Is toch doodzonde dat het Europees gezien hier strandt? Europese wedstrijden tegen grotere clubs zijn toch de krenten in de pap, vind ik. Leren die voetballers ook alleen maar van.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:43 schreef DorperTed het volgende:
Als je de potindeling van de Europa League bekijkt moet je ook eerlijk toegeven dat Feyenoord niks te zoeken heeft in Europa. De teams in de potten 1, 2 en 3 zijn vrijwel allemaal een klasse beter.
We hadden die coefficient punten ook echt wel nodig, hopelijk voor volgend jaarquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:31 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Is toch doodzonde dat het Europees gezien hier strandt? Europese wedstrijden tegen grotere clubs zijn toch de krenten in de pap, vind ik. Leren die voetballers ook alleen maar van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |