Waar?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:10 schreef Jojoortje het volgende:
Je vergeet er 'no homo' achter te zetten.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:12 schreef YebCar het volgende:
droog doen is beter dan droog zijn. Anders doet het pijn
Rekt t niet dan scheurt t wel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:12 schreef YebCar het volgende:
droog doen is beter dan droog zijn. Anders doet het pijn
Wijze Turk is wijs.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:23 schreef zarGon het volgende:
Nja, zal ook wel aan de mannen liggen dat ze dat niet kunnen aanwakkeren bij hun vriendin.
Prototype?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:23 schreef GSbrder het volgende:
TS is een prototype jongen die het beschreven vriendinnetje zal krijgen.
Je plaatst ze op een voetstuk en gaat ze een overdosis aan aandacht geven waardoor ze het gedrag dat jij wil dat ze niet tonen alleen maar sneller zullen flikken.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:56 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
Ik ken wel een paar van dit soort mensen, maar ben er zelf niet een van.
Niets beters dan je vriend vertroetelen, voor koken, en verzorgen!
Nogmaals, dit is een klacht over iets wat ik heb opgemerkt. Ik maak het gelukkig niet mee omdat ik wel weet hoe je er mee om moet gaan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:52 schreef Alborz het volgende:
Ik raad TS aan om wat meer alfa te zijn ipv een whiney bitch. Vind je het gek dat ze je niet behandelen zoals jij het wilt? Je bent zelf een wijf man.
Hij vindt alles best die kerel, zolang hij maar een pussy heeft volgens hemzelfquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:36 schreef GSbrder het volgende:
Een vriend van je kan zijn meisje niet tot fatsoenlijk vriendinnetjesgedrag doen bewegen?
Ben ik helemaal met je eens. Dat ik 32 uur per week werk en m'n vriendin gemiddeld 45 uur per week is geen reden voor haar om dat soort dingen niet te doenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:56 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
Niets beters dan je vriend vertroetelen, voor koken, en verzorgen!
Wat mijn vriendin dus doet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:09 schreef Vaatwastablet het volgende:
Geloof mij, als ik een vriendin zou hebben zou ze echt enorm lief en zorgzaam voor mij zijn. Weet je, iemand die je knuffelt, kroelt, voor je zorgt als je het even niet zelf kan. Lieve dingen zeggen die je totaal verliefd maken. Zulke dingen.
Zeg het eens.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 02:03 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Nogmaals, dit is een klacht over iets wat ik heb opgemerkt. Ik maak het gelukkig niet mee omdat ik wel weet hoe je er mee om moet gaan.
Begrijpend lezen kan moeilijk zijn.
[..]
Hij vindt alles best die kerel, zolang hij maar een pussy heeft volgens hemzelf. Maffe kerel.
Gast, doe dat lekker thuis en val anderen niet lastig met je kleffe gedoe in het openbaarquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:09 schreef Vaatwastablet het volgende:
Dat begrijp ik dus echt niet. Je hebt een vriendin, en die gaat met je om alsof je een of andere mattie bent maar met de seks.
Geloof mij, als ik een vriendin zou hebben zou ze echt enorm lief en zorgzaam voor mij zijn. Weet je, iemand die je knuffelt, kroelt, voor je zorgt als je het even niet zelf kan. Lieve dingen zeggen die je totaal verliefd maken. Zulke dingen.
Er bestaan dus "vrouwen" met een vriend, en die gaan met hun vrienden om alsof ze gewoon een vriend zijn. De bovenstaande ontbreken gewoon, of komen nauwelijks voor. Droog doen, nauwelijks kussen/zoenen. Dat zijn vaak ook vrouwen die blijken te poepen en bier drinken ().
Dames op fok, alsjeblieft. Wees aub niet zoals bovenstaande, anders heb je gewoon een nepvagina.
Dank jullie wel.
Mee eens. Ts wil zo'n plak relatie hebben. Dat gaat vaak een aantal weken goed maar bijna in 100% van de gevallen zie je dat de levensduur daarvan gering is.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:36 schreef CaptainCookie het volgende:
TS zal zo'n stelletje vormen waar iedereen in de vriendengroep een hekel aan krijgt omdat ze constant met elkaar bezig zijn.
Die relaties die de TS beschrijft in de OP zijn mijns inziens een stuk gezonder.
Deze benaming vind ik net zo erg eigenlijk.quote:
Ik had eerst vriendje getyptquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Deze benaming vind ik net zo erg eigenlijk.
En wat is dat in jouw definitie?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:37 schreef 2NutZ het volgende:
Doe mij maar een chick met de gulden middenweg
Dat ze droogplakt misschien?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:38 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
En wat is dat in jouw definitie?
Niet vies plakkerig en te aanhankelijk, wel goeie humor hebben en beetje mee kunnen ouwehoeren.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:38 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
En wat is dat in jouw definitie?
Laat mij er buiten, wil je?!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet vies plakkerig en te aanhankelijk, wel goeie humor hebben en beetje mee kunnen ouwehoeren.
wat? ouwehoer?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:42 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Laat mij er buiten, wil je?!
Alleen dan heet?quote:
Deze vrouw snaptquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:32 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ewww, stelletjes die continu met elkaar aan 't plakken zijnDaar heb ik een hekel aan. Zit je lekker een film te kijken, hoor je dat vieze gesmak van twee "tortelduifjes" door de film heen.
Ik heb zelf ook een partner, en wij doen gewoon normaal tegen elkaar in het openbaar, maar niet onwijs plakken en lieve woordjes zeggen en shit. Dat is sowieso privé, vind ik.
Mensen die elkaar in het openbaar naampjes geven als 'poeppie', 'scheetje', 'bonbonnetje', etc.
![]()
![]()
Heerlijk zo hals over kop verliefd te zijnquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:32 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ewww, stelletjes die continu met elkaar aan 't plakken zijnDaar heb ik een hekel aan. Zit je lekker een film te kijken, hoor je dat vieze gesmak van twee "tortelduifjes" door de film heen.
Ik heb zelf ook een partner, en wij doen gewoon normaal tegen elkaar in het openbaar, maar niet onwijs plakken en lieve woordjes zeggen en shit. Dat is sowieso privé, vind ik.
Mensen die elkaar in het openbaar naampjes geven als 'poeppie', 'scheetje', 'bonbonnetje', etc.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:38 schreef sinepedraap het volgende:
Ik moet hierbij trouwens denken aan die Buddy uit Scary Movie 2 die dat meisje behandeld alsof het een maat is.
Keihard de bal gooien en zo
Ik kreeg op de middelbare school ruzie met meisjes omdat ik even hard te bal gooide bij trefbalquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:16 schreef Kola het volgende:
[..]Zoals het hoort!
De bal zacht gooien omdat het een meisje is, of laten winnen tijdens een spel.
Saaie huppelkutten.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:16 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik kreeg op de middelbare school ruzie met meisjes omdat ik even hard te bal gooide bij trefbal
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:16 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik kreeg op de middelbare school ruzie met meisjes omdat ik even hard te bal gooide bij trefbal
Dit.quote:
Als ik wat beter was in L.O. zou ik het zeker graag doen...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:25 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Als ik ooit met jullie trefbal speel zal ik mooie slingerworpen maken
/Topic.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:23 schreef GSbrder het volgende:
TS is een prototype jongen die het beschreven vriendinnetje zal krijgen.
Je plaatst ze op een voetstuk en gaat ze een overdosis aan aandacht geven waardoor ze het gedrag dat jij wil dat ze niet tonen alleen maar sneller zullen flikken.
Wie zegt dat het opgegeven in mijn stukje proza zich in het openbaar moet bevinden? Ik niet hoor.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Gast, doe dat lekker thuis en val anderen niet lastig met je kleffe gedoe in het openbaar.
Stelletjes die zich om de haverklap moeten aflebberen en heel de dag lieve briefjes naar elkaar meoten sturen via allerhande social media. Om te kotsen zo walgelijk. "Kijk ons eens verliefd zijn blablabla".
no homo.
Iek bestaan die ????quote:
Zoekt, en gij zult vinden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:43 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Nou ja, zeg. Droge meisjes zijn zeldzaam.
Precies.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:23 schreef zarGon het volgende:
Nja, zal ook wel aan de mannen liggen dat ze dat niet kunnen aanwakkeren bij hun vriendin.
Helaas, en op deze manier kun je iemand toch niet zomaar "vinden".quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:45 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik heb jou toch al gevonden?Of is mevrouw bezet?
Tuurlijk wel, dat heb ik net gedaan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:47 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Helaas, en op deze manier kun je iemand toch niet zomaar "vinden".
Neequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:48 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, dat heb ik net gedaan.Maar is het dan niet tijd voor iets nieuws?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:51 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Wacht maar, jij gaat smeken later!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:53 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]Doe maar verwaand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar kan ik niks aan doen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:57 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik ben eenzaam, gun me een lolletje.
Jawel, dit geouwehoer vermaakt me wel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:58 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Daar kan ik niks aan doen.
Doei
Okquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:59 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Jawel, dit geouwehoer vermaakt me wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |