quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:16 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik kreeg op de middelbare school ruzie met meisjes omdat ik even hard te bal gooide bij trefbal
Dit.quote:
Als ik wat beter was in L.O. zou ik het zeker graag doen...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:25 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Als ik ooit met jullie trefbal speel zal ik mooie slingerworpen maken
/Topic.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:23 schreef GSbrder het volgende:
TS is een prototype jongen die het beschreven vriendinnetje zal krijgen.
Je plaatst ze op een voetstuk en gaat ze een overdosis aan aandacht geven waardoor ze het gedrag dat jij wil dat ze niet tonen alleen maar sneller zullen flikken.
Wie zegt dat het opgegeven in mijn stukje proza zich in het openbaar moet bevinden? Ik niet hoor.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Gast, doe dat lekker thuis en val anderen niet lastig met je kleffe gedoe in het openbaar.
Stelletjes die zich om de haverklap moeten aflebberen en heel de dag lieve briefjes naar elkaar meoten sturen via allerhande social media. Om te kotsen zo walgelijk. "Kijk ons eens verliefd zijn blablabla".
no homo.
Iek bestaan die ????quote:
Zoekt, en gij zult vinden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:43 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Nou ja, zeg. Droge meisjes zijn zeldzaam.
Precies.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:23 schreef zarGon het volgende:
Nja, zal ook wel aan de mannen liggen dat ze dat niet kunnen aanwakkeren bij hun vriendin.
Helaas, en op deze manier kun je iemand toch niet zomaar "vinden".quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:45 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik heb jou toch al gevonden?Of is mevrouw bezet?
Tuurlijk wel, dat heb ik net gedaan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:47 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Helaas, en op deze manier kun je iemand toch niet zomaar "vinden".
Neequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:48 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, dat heb ik net gedaan.Maar is het dan niet tijd voor iets nieuws?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:51 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Wacht maar, jij gaat smeken later!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:53 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]Doe maar verwaand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar kan ik niks aan doen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:57 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik ben eenzaam, gun me een lolletje.
Jawel, dit geouwehoer vermaakt me wel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:58 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Daar kan ik niks aan doen.
Doei
Okquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 15:59 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Jawel, dit geouwehoer vermaakt me wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |