Inschrijving welquote:Op zondag 2 september 2012 21:50 schreef Yreal het volgende:
[..]
hij heeft toch geen werkgroep of geldige inschrijving
Maar dat heeft niks te maken met wel of niet voorbereid zijn. Dat is aan jezelf. Aangezien je er ook zelf baat bij hebt.quote:Op zondag 2 september 2012 21:50 schreef Yreal het volgende:
[..]
hij heeft toch geen werkgroep of geldige inschrijving
Ripkema van IRW is een baasquote:Op zondag 2 september 2012 21:49 schreef Pascaltjuh het volgende:
[..]
Hmm de readers gaan over Constitutioneel recht en Aansprakelijksheidsrecht. Het enige wat ik op dit moment volg is: inleiding in de rechtswetenschap
Bedankt!, dan ga ik morgen mijn eerste college beleven en daarna thuis wel braaf de boekjes doorlezen. Is het eigenlijk mogelijk al die boeken in één keer te vervoeren per trein en op de fiets?quote:Op zondag 2 september 2012 21:50 schreef H-D het volgende:
[..]
Dan kan je ook niet voorbereid zijn. Ja de toepasselijke hoofdstukken lezen uit het voorgeschreven boek. Maar aangezien je die nog niet hebt:P je kan het altijd nog inhalen voor volgende week.
ja hoor. Wel een grote rugzak meenemenquote:Op zondag 2 september 2012 21:52 schreef Pascaltjuh het volgende:
[..]
Bedankt!, dan ga ik morgen mijn eerste college beleven en daarna thuis wel braaf de boekjes doorlezen. Is het eigenlijk mogelijk al die boeken in één keer te vervoeren per trein en op de fiets?
Ik heb gewoon een standaard eastpakjequote:Op zondag 2 september 2012 21:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
ja hoor. Wel een grote rugzak meenemen
Ja, tuurlijk. Gewoon niet zo'n eenvaks eastpak meenemen en je zit goed. Sowieos krijg je er plastic tasjes bij.quote:Op zondag 2 september 2012 21:52 schreef Pascaltjuh het volgende:
[..]
Bedankt!, dan ga ik morgen mijn eerste college beleven en daarna thuis wel braaf de boekjes doorlezen. Is het eigenlijk mogelijk al die boeken in één keer te vervoeren per trein en op de fiets?
Dat klinkt positief!quote:Op zondag 2 september 2012 21:51 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ripkema van IRW is een baasbij constitutioneel zitten wel toffe, alleen die arnout nieuwenhuis lijkt heel wazig, maar is ook zeker tof.
Maar aansprakelijkheidsrecht![]()
Du perron![]()
Wat een koning![]()
![]()
Ja neem eem grote stevige tas mee ofzo...wel aan te radenquote:Op zondag 2 september 2012 21:52 schreef Pascaltjuh het volgende:
[..]
Even 1 van de zinnigste dingen die ik kan laten zien van zijn collegesquote:
Zelf wetenquote:Op zondag 2 september 2012 21:58 schreef Pascaltjuh het volgende:
Haha ik heb hier een standaard-eastpak tas en een tas waarmee je voor een maand de bergen in kan. Met dat laatste wil ik gelieve niet gezien worden.....
Awh booeeeehoeeeeequote:Op zondag 2 september 2012 21:58 schreef Pascaltjuh het volgende:
Haha ik heb hier een standaard-eastpak tas en een tas waarmee je voor een maand de bergen in kan. Met dat laatste wil ik gelieve niet gezien worden.....
Hmm ja ik snap je. Neem je eastpak en stevige plastic tas mee dan ofzo.quote:Op zondag 2 september 2012 21:58 schreef Pascaltjuh het volgende:
het gaat niet alleen om de looks he, mooiboyquote:Op zondag 2 september 2012 22:04 schreef H-D het volgende:
[..]
Hmm ja ik snap je. Neem je eastpak en stevige plastic tas mee dan ofzo.
Dat is een tof arrest hoorquote:Op zondag 2 september 2012 22:05 schreef Pascaltjuh het volgende:
Haha ja hoor, de eerste casus die besproken gaat worden, gaat over Runescape. Hoe komen ze erop.....
Maar eerste indruk enzoquote:Op zondag 2 september 2012 22:05 schreef Yreal het volgende:
[..]
het gaat niet alleen om de looks he, mooiboy
Nee. Dat je er meestal leuk uit wil zien, prima. Maar je gaat toch niet fucking onhandig doen omdat je niet met een rugtas gezien wil wordenquote:
Naja zeg! Je gaat toch ook niet in een schotse kelt lopen, omdat het zo lekker beweegt. Dat doe je omdat je je daarzelf niet zo fijn bij voelt. Daarnaast wil ik ook geen mooiboy genoemd wordenquote:Op zondag 2 september 2012 22:05 schreef Yreal het volgende:
[..]
het gaat niet alleen om de looks he, mooiboy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |