abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116325603
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 21:50 schreef Yreal het volgende:

[..]

hij heeft toch geen werkgroep of geldige inschrijving :P
Inschrijving wel :{w
pi_116325642
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 21:50 schreef Yreal het volgende:

[..]

hij heeft toch geen werkgroep of geldige inschrijving :P
Maar dat heeft niks te maken met wel of niet voorbereid zijn. Dat is aan jezelf. Aangezien je er ook zelf baat bij hebt. :)
pi_116325672
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 21:49 schreef Pascaltjuh het volgende:

[..]

Hmm de readers gaan over Constitutioneel recht en Aansprakelijksheidsrecht. Het enige wat ik op dit moment volg is: inleiding in de rechtswetenschap
Ripkema van IRW is een baas _O_ bij constitutioneel zitten wel toffe, alleen die arnout nieuwenhuis lijkt heel wazig, maar is ook zeker tof.

Maar aansprakelijkheidsrecht _O_

Du perron _O_

Wat een koning _O_ _O_ _O_
pi_116325702
Hij heet geen Ripkema hè.
pi_116325734
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2012 21:50 schreef H-D het volgende:

[..]

Dan kan je ook niet voorbereid zijn. Ja de toepasselijke hoofdstukken lezen uit het voorgeschreven boek. Maar aangezien je die nog niet hebt:P je kan het altijd nog inhalen voor volgende week.
Bedankt!, dan ga ik morgen mijn eerste college beleven en daarna thuis wel braaf de boekjes doorlezen. Is het eigenlijk mogelijk al die boeken in één keer te vervoeren per trein en op de fiets? O-)
We conservatives don't have a corner on saying 'no'. We're just the ones who say it when it's the right thing to say.
pi_116325745
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 21:52 schreef Pascaltjuh het volgende:

[..]

Bedankt!, dan ga ik morgen mijn eerste college beleven en daarna thuis wel braaf de boekjes doorlezen. Is het eigenlijk mogelijk al die boeken in één keer te vervoeren per trein en op de fiets? O-)
ja hoor. Wel een grote rugzak meenemen :P
pi_116325789
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 21:53 schreef Yreal het volgende:

[..]

ja hoor. Wel een grote rugzak meenemen :P
Ik heb gewoon een standaard eastpakje :@
We conservatives don't have a corner on saying 'no'. We're just the ones who say it when it's the right thing to say.
pi_116325793
quote:

[..]

Ja, tuurlijk. Gewoon niet zo'n eenvaks eastpak meenemen en je zit goed. Sowieos krijg je er plastic tasjes bij.
pi_116325803
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 21:51 schreef Yreal het volgende:

[..]

Ripkema van IRW is een baas _O_ bij constitutioneel zitten wel toffe, alleen die arnout nieuwenhuis lijkt heel wazig, maar is ook zeker tof.

Maar aansprakelijkheidsrecht _O_

Du perron _O_

Wat een koning _O_ _O_ _O_
Dat klinkt positief!
pi_116325961
quote:

[..]

Ja neem eem grote stevige tas mee ofzo...wel aan te raden :P en have fun @ college :P
pi_116326103
Haha ik heb hier een standaard-eastpak tas en een tas waarmee je voor een maand de bergen in kan. Met dat laatste wil ik gelieve niet gezien worden.....
pi_116326229
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 21:54 schreef Pascaltjuh het volgende:

[..]

Dat klinkt positief!
Even 1 van de zinnigste dingen die ik kan laten zien van zijn colleges

Goedemorgen damens en heren, we beginnen met deze uitermate infantiel getekende casus. Ik kan trouwens ook zeker niet tekenen :7

ik ben zo blij dat ik zijn colleges weer mag volgen *O*
pi_116326251
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 21:58 schreef Pascaltjuh het volgende:
Haha ik heb hier een standaard-eastpak tas en een tas waarmee je voor een maand de bergen in kan. Met dat laatste wil ik gelieve niet gezien worden.....
Zelf weten
pi_116326261
quote:
Awh booeeeehoeeeee :')
pi_116326300
Ik zit een beetje te twijfelen hoe ik mijn boeken wil vervoeren, er zitten wel echt joekels tussen.. Goederenrecht, burgerlijk procesrecht.. die dingen zijn gigantiisch..
pi_116326496
quote:
Hmm ja ik snap je. Neem je eastpak en stevige plastic tas mee dan ofzo.
pi_116326502
Pitlo past volgens mij ook gewoon niet in mijn tanktas..
pi_116326506
Haha ja hoor, de eerste casus die besproken gaat worden, gaat over Runescape. Hoe komen ze erop.....
pi_116326508
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 22:01 schreef Tchock het volgende:

[..]

Awh booeeeehoeeeee :')
Die jongen heeft gewoon een punt.
pi_116326535
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2012 22:04 schreef H-D het volgende:

[..]

Hmm ja ik snap je. Neem je eastpak en stevige plastic tas mee dan ofzo.
het gaat niet alleen om de looks he, mooiboy 8-)
pi_116326582
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 22:05 schreef Pascaltjuh het volgende:
Haha ja hoor, de eerste casus die besproken gaat worden, gaat over Runescape. Hoe komen ze erop.....
Dat is een tof arrest hoor :P jochies die een andere bedrijgen en in elkaar meppen voor runescape zwaarden en veroordeeld worden voor roofoverval :7
pi_116326738
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 22:05 schreef Yreal het volgende:

[..]

Maar eerste indruk enzo :@
pi_116326761
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2012 22:05 schreef H-D het volgende:

[..]

Die jongen heeft gewoon een punt.
Nee. Dat je er meestal leuk uit wil zien, prima. Maar je gaat toch niet fucking onhandig doen omdat je niet met een rugtas gezien wil worden :') Dat soort mooiboys lach ik graag uit.
pi_116326800
Waar staat dat over dat Runescape? Studiehandleiding? Volgens mij is die gast die al die announcements enzo post Pierik of zoiets - of zegt dat niet zoveel?
It is not the critic who counts; not the man who points out how the strong man stumbles, or where the doer of deeds could have done them better. The credit belongs to the man who is actually in the arena, whose face is marred by dust and sweat and bl
pi_116326817
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 22:05 schreef Yreal het volgende:

[..]

Naja zeg! Je gaat toch ook niet in een schotse kelt lopen, omdat het zo lekker beweegt. Dat doe je omdat je je daarzelf niet zo fijn bij voelt. Daarnaast wil ik ook geen mooiboy genoemd worden ;) . Ik kwam trouwens tijdens de intro in mijn adidas vestje binnen zetten en werd door het gros van de aankomende fiscalisten ietwat raar aangekeken...stelletje gooise rakkers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')