abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130657490
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 23:24 schreef De_Fietser het volgende:
Is er nog iemand naar de vrijheidslezing geweest?
Nee, was het wat?
pi_130661764
Ja, ik ga er tegenaan :')
maar damn ik voel me oud nu, ik ben 26 ga (waarschijnlijk) in Leiden studeren, bachelor bestuurskunde... Ik hoop dat er wat meer leeftijdsgenoten zijn in het 1e jaar. of zijn er alleen maar 18-20 jarigen?

Ik woon er best ver vandaan.. toch leuker andere stad te studeren :W

[ Bericht 2% gewijzigd door IDONTWANNAKNOW op 31-08-2013 01:03:44 ]
pi_130664890
Je zult wel een van de oudsten zijn, maar zeker niet de enige. Maar deze mensen mengden vaak wel goed
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 08:29:54 #154
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_130664938
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 00:57 schreef IDONTWANNAKNOW het volgende:
Ja, ik ga er tegenaan :')
maar damn ik voel me oud nu, ik ben 26 ga (waarschijnlijk) in Leiden studeren, bachelor bestuurskunde... Ik hoop dat er wat meer leeftijdsgenoten zijn in het 1e jaar. of zijn er alleen maar 18-20 jarigen?

Ik woon er best ver vandaan.. toch leuker andere stad te studeren :W
Valt best mee hoor qua leeftijd.. met name bij Bsk heb je best veel mensen die vanuit hun werk gaan studeren, hoor ik van medestudenten
Lo que no se ve es lo que cuenta.
pi_130665536
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 08:29 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Valt best mee hoor qua leeftijd.. met name bij Bsk heb je best veel mensen die vanuit hun werk gaan studeren, hoor ik van medestudenten
Dat zijn vooral masterstudenten.

quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 23:27 schreef Grutsk het volgende:

[..]

Nee, was het wat?
Zeker.
There's no money in poetry, but then there's no poetry in money, either.
Actief in Sport, Travel, Theater, Taal en Kunst.
Leest momenteel: Mike's election guide.
pi_130666079
Derdejaars Criminologiestudente checkt in :W
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 11:47:24 #157
124676 RobertoCarlos
pi_130667503
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 09:46 schreef De_Fietser het volgende:

[..]

Dat zijn vooral masterstudenten.

[..]

Zeker.
Doe jij Bsk?
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 11:47:41 #158
124676 RobertoCarlos
pi_130667510
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 10:28 schreef ntm het volgende:
:W leuke avatar!
pi_130667604
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 22:26 schreef fh101 het volgende:
De eerste colleges beginnen over een week, maar ik heb nog steeds geen bevestiging gekregen heb over mijn inschrijving voor het nieuwe collegejaar... Ik ga er maar vanuit dat het goed zit omdat ik me heb ingeschreven bij Studielink en af en toe wel mail krijg dat mijn inschrijving nog niet afgerond is, maar ze zijn wel weer lekker op tijd :')
En mijn inschrijving is afgerond. Mooi op tijd ;)
pi_130668525
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 11:47 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Doe jij Bsk?
Ja.
There's no money in poetry, but then there's no poetry in money, either.
Actief in Sport, Travel, Theater, Taal en Kunst.
Leest momenteel: Mike's election guide.
pi_130722580
Morgen naar de opening van het Academisch jaar. Pak is netjes gestoomd en het gaudeamus igitur zit erin. Nog meer mensen die gaan? :)
"Maar tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren. En ook weemoedigheid, die des avonds komt, wanneer men slapen gaat."
pi_130724365
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 11:47 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

:W leuke avatar!
Thanks! Puss in boots O+
pi_130753039
Ik kom er dus net achter dat er dus wel een informatie email naar mij is verstuurd, met inderdaad de boekenlijst... Kut, morgen heb ik al de introductieweek voor Biologie :'). Is het echt heel ernstig als je niet je boeken hebt op dag 1? Ik zou ook niet weten waar ik ze nu kan bestellen aangezien het ook te laat is om me aan te melden bij de LBC.
pi_130763170
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 20:03 schreef Ascarona het volgende:
Ik kom er dus net achter dat er dus wel een informatie email naar mij is verstuurd, met inderdaad de boekenlijst... Kut, morgen heb ik al de introductieweek voor Biologie :'). Is het echt heel ernstig als je niet je boeken hebt op dag 1? Ik zou ook niet weten waar ik ze nu kan bestellen aangezien het ook te laat is om me aan te melden bij de LBC.
Is niet erg en studystore, bol tweedehands, marktplaats...
pi_130781663
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 22:58 schreef Nezhi het volgende:

[..]

Is niet erg en studystore, bol tweedehands, marktplaats...
Thanks!
pi_130811725
Dinsdag begint het tweede jaar alweer voor mij. Heb alleen tot nu toe nog niks ontvangen over vooruit lezen voor colleges of iets dergelijk, zal wel goed wezen >_>.
  Redactie Games woensdag 4 september 2013 @ 15:31:12 #167
181272 crew  Noppie2000
pi_130814249
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:06 schreef Boomeister het volgende:
Dinsdag begint het tweede jaar alweer voor mij. Heb alleen tot nu toe nog niks ontvangen over vooruit lezen voor colleges of iets dergelijk, zal wel goed wezen >_>.
Nog niks ontvangen? Zelf opzoeken zal je bedoelen.
pi_130814650
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 15:31 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Nog niks ontvangen? Zelf opzoeken zal je bedoelen.
Als er iets op blackboard wordt gepost krijg ik ook een mailtje, maar het is nog steeds leeg in de courses die ik volg. Weet niet waar je anders opzoek moet gaan.
pi_130835627
Toch maar gekozen voor een ander Universiteit (eigen stad :Y )... sooo ciao people, it was great at LEI tho :W

[ Bericht 8% gewijzigd door IDONTWANNAKNOW op 05-09-2013 17:29:40 ]
pi_130840871
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 15:41 schreef Boomeister het volgende:

[..]

Als er iets op blackboard wordt gepost krijg ik ook een mailtje, maar het is nog steeds leeg in de courses die ik volg. Weet niet waar je anders opzoek moet gaan.
Courses zijn bij mij ook leeg maar dan moet je misschien bij documenten kijken.
pi_130852871
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 10:28 schreef ntm het volgende:
Ntm, als derde jaars criminologie student heb ik een vraag voor jou..

Ik heb zelf criminologie gestudeerd in Amsterdam waar de universiteit zelf samenvattingen e.d. aanbood per faculteit. Heeft Leiden dit ook? Dus met andere woorden: waar haal jij als criminologie student je samenvattingen vandaan?
pi_130853877
quote:
15s.gif Op donderdag 5 september 2013 17:08 schreef Botanicus het volgende:

[..]

Ntm, als derde jaars criminologie student heb ik een vraag voor jou..

Ik heb zelf criminologie gestudeerd in Amsterdam waar de universiteit zelf samenvattingen e.d. aanbood per faculteit. Heeft Leiden dit ook? Dus met andere woorden: waar haal jij als criminologie student je samenvattingen vandaan?
Voor de rechtenvakken had ik mijn samenvattingen van slimstuderen.nl en voor de andere vakken bij joho.nl waar je samenvattingen van (bijna) alle andere vakken vindt. Ook worden er voor elk vak samenvattingen gemaakt van de hoorcolleges en de werkgroepen, www.silverslagen.nl. Op die site kan je de datums zien waarop de samenvattingen verschijnen. Winkel van SIL zit in de breestraat, niet zo ver van de faculteit. Er zijn overigens veel leraren die SIL afraden omdat ze veel liever hebben dat mensen de hoorcolleges en werkgroepen bijwonen, maar ze zijn echt heel handig de samenvattingen! Die van slimstuderen.nl zijn ook heel goed, helaas maken die alleen samenvattingen van rechtenvakken. De samenvattingen van JoHo zijn niet zo heel goed, kan er mee door :P JoHo heeft een winkel bij het station, je kan van te voren altijd de samenvattingen inkijken en dan beslissen of je ze wilt kopen. Het is goedkoper als je lid bent voor ong. 15 euro per jaar, dan kan je 10 samenvattingen gratis krijgen of gratis downloaden via de site. Als je geen lid bent kost het al gauw zo'n 5 euro per samenvatting. Ga je beginnen in Leiden aan een master of bachelor?

[ Bericht 4% gewijzigd door ntm op 05-09-2013 17:58:47 ]
pi_130854392
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 17:45 schreef ntm het volgende:
Voor de rechtenvakken had ik mijn samenvattingen van slimstuderen.nl en voor de andere vakken bij joho.nl waar je samenvattingen van (bijna) alle andere vakken vindt. Ook worden er voor elk vak samenvattingen gemaakt van de hoorcolleges en de werkgroepen, www.silverslagen.nl. Op die site kan je de datums zien waarop de samenvattingen verschijnen. Winkel van SIL zit in de breestraat, niet zo ver van de faculteit. Er zijn overigens veel leraren die SIL afraden omdat ze veel liever hebben dat mensen de hoorcolleges en werkgroepen bijwonen, maar ze zijn echt heel handig de samenvattingen! Die van slimstuderen.nl zijn ook heel goed, helaas maken die alleen samenvattingen van rechtenvakken. De samenvattingen van JoHo zijn niet zo heel goed, kan er mee door JoHo heeft een winkel bij het station, je kan van te voren altijd de samenvattingen inkijken en dan beslissen of je ze wilt kopen. Het is goedkoper als je lid bent voor ong. 15 euro per jaar, dan kan je 10 samenvattingen gratis krijgen of gratis downloaden via de site. Als je geen lid bent kost het al gauw zo'n 5 euro per samenvatting. Ga je beginnen in Leiden aan een master of bachelor?
Dankjewel voor de tips! Ik ga beginnen met de master forensische criminologie. Ik kan helaas op geen enkel van de sites iets vinden.. Ik denk dat het aanbod samenvattingen voor deze master wat tegenvalt helaas.
pi_130854468
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 18:09 schreef Botanicus het volgende:

[..]

Dankjewel voor de tips! Ik ga beginnen met de master forensische criminologie. Ik kan helaas op geen enkel van de sites iets vinden.. Ik denk dat het aanbod samenvattingen voor deze master wat tegenvalt helaas.
Voor de masters weet ik niet precies hoe het zit, maar joho en sil bieden wel samenvattingen aan voor de masters als het goed is. Ik kan zelf nu ook nog niks vinden, pas 2 weken voor de tentamens ongeveer :P
pi_130860237
stuvia is ook wel redelijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')