Nee, was het wat?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:24 schreef De_Fietser het volgende:
Is er nog iemand naar de vrijheidslezing geweest?
Valt best mee hoor qua leeftijd.. met name bij Bsk heb je best veel mensen die vanuit hun werk gaan studeren, hoor ik van medestudentenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:57 schreef IDONTWANNAKNOW het volgende:
Ja, ik ga er tegenaan![]()
maar damn ik voel me oud nu, ik ben 26 ga (waarschijnlijk) in Leiden studeren, bachelor bestuurskunde... Ik hoop dat er wat meer leeftijdsgenoten zijn in het 1e jaar. of zijn er alleen maar 18-20 jarigen?
Ik woon er best ver vandaan.. toch leuker andere stad te studeren![]()
Dat zijn vooral masterstudenten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 08:29 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Valt best mee hoor qua leeftijd.. met name bij Bsk heb je best veel mensen die vanuit hun werk gaan studeren, hoor ik van medestudenten
Zeker.quote:
Doe jij Bsk?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 09:46 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Dat zijn vooral masterstudenten.
[..]
Zeker.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:28 schreef ntm het volgende:
Derdejaars Criminologiestudente checkt in
En mijn inschrijving is afgerond. Mooi op tijdquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:26 schreef fh101 het volgende:
De eerste colleges beginnen over een week, maar ik heb nog steeds geen bevestiging gekregen heb over mijn inschrijving voor het nieuwe collegejaar... Ik ga er maar vanuit dat het goed zit omdat ik me heb ingeschreven bij Studielink en af en toe wel mail krijg dat mijn inschrijving nog niet afgerond is, maar ze zijn wel weer lekker op tijd
Ja.quote:
Is niet erg en studystore, bol tweedehands, marktplaats...quote:Op maandag 2 september 2013 20:03 schreef Ascarona het volgende:
Ik kom er dus net achter dat er dus wel een informatie email naar mij is verstuurd, met inderdaad de boekenlijst... Kut, morgen heb ik al de introductieweek voor Biologie. Is het echt heel ernstig als je niet je boeken hebt op dag 1? Ik zou ook niet weten waar ik ze nu kan bestellen aangezien het ook te laat is om me aan te melden bij de LBC.
Thanks!quote:Op maandag 2 september 2013 22:58 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Is niet erg en studystore, bol tweedehands, marktplaats...
Nog niks ontvangen? Zelf opzoeken zal je bedoelen.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:06 schreef Boomeister het volgende:
Dinsdag begint het tweede jaar alweer voor mij. Heb alleen tot nu toe nog niks ontvangen over vooruit lezen voor colleges of iets dergelijk, zal wel goed wezen >_>.
Als er iets op blackboard wordt gepost krijg ik ook een mailtje, maar het is nog steeds leeg in de courses die ik volg. Weet niet waar je anders opzoek moet gaan.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:31 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Nog niks ontvangen? Zelf opzoeken zal je bedoelen.
Courses zijn bij mij ook leeg maar dan moet je misschien bij documenten kijken.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:41 schreef Boomeister het volgende:
[..]
Als er iets op blackboard wordt gepost krijg ik ook een mailtje, maar het is nog steeds leeg in de courses die ik volg. Weet niet waar je anders opzoek moet gaan.
Ntm, als derde jaars criminologie student heb ik een vraag voor jou..quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:28 schreef ntm het volgende:
Derdejaars Criminologiestudente checkt in
Voor de rechtenvakken had ik mijn samenvattingen van slimstuderen.nl en voor de andere vakken bij joho.nl waar je samenvattingen van (bijna) alle andere vakken vindt. Ook worden er voor elk vak samenvattingen gemaakt van de hoorcolleges en de werkgroepen, www.silverslagen.nl. Op die site kan je de datums zien waarop de samenvattingen verschijnen. Winkel van SIL zit in de breestraat, niet zo ver van de faculteit. Er zijn overigens veel leraren die SIL afraden omdat ze veel liever hebben dat mensen de hoorcolleges en werkgroepen bijwonen, maar ze zijn echt heel handig de samenvattingen! Die van slimstuderen.nl zijn ook heel goed, helaas maken die alleen samenvattingen van rechtenvakken. De samenvattingen van JoHo zijn niet zo heel goed, kan er mee doorquote:Op donderdag 5 september 2013 17:08 schreef Botanicus het volgende:
[..]
Ntm, als derde jaars criminologie student heb ik een vraag voor jou..
Ik heb zelf criminologie gestudeerd in Amsterdam waar de universiteit zelf samenvattingen e.d. aanbood per faculteit. Heeft Leiden dit ook? Dus met andere woorden: waar haal jij als criminologie student je samenvattingen vandaan?
Dankjewel voor de tips! Ik ga beginnen met de master forensische criminologie. Ik kan helaas op geen enkel van de sites iets vinden.. Ik denk dat het aanbod samenvattingen voor deze master wat tegenvalt helaas.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:45 schreef ntm het volgende:
Voor de rechtenvakken had ik mijn samenvattingen van slimstuderen.nl en voor de andere vakken bij joho.nl waar je samenvattingen van (bijna) alle andere vakken vindt. Ook worden er voor elk vak samenvattingen gemaakt van de hoorcolleges en de werkgroepen, www.silverslagen.nl. Op die site kan je de datums zien waarop de samenvattingen verschijnen. Winkel van SIL zit in de breestraat, niet zo ver van de faculteit. Er zijn overigens veel leraren die SIL afraden omdat ze veel liever hebben dat mensen de hoorcolleges en werkgroepen bijwonen, maar ze zijn echt heel handig de samenvattingen! Die van slimstuderen.nl zijn ook heel goed, helaas maken die alleen samenvattingen van rechtenvakken. De samenvattingen van JoHo zijn niet zo heel goed, kan er mee door JoHo heeft een winkel bij het station, je kan van te voren altijd de samenvattingen inkijken en dan beslissen of je ze wilt kopen. Het is goedkoper als je lid bent voor ong. 15 euro per jaar, dan kan je 10 samenvattingen gratis krijgen of gratis downloaden via de site. Als je geen lid bent kost het al gauw zo'n 5 euro per samenvatting. Ga je beginnen in Leiden aan een master of bachelor?
Voor de masters weet ik niet precies hoe het zit, maar joho en sil bieden wel samenvattingen aan voor de masters als het goed is. Ik kan zelf nu ook nog niks vinden, pas 2 weken voor de tentamens ongeveerquote:Op donderdag 5 september 2013 18:09 schreef Botanicus het volgende:
[..]
Dankjewel voor de tips! Ik ga beginnen met de master forensische criminologie. Ik kan helaas op geen enkel van de sites iets vinden.. Ik denk dat het aanbod samenvattingen voor deze master wat tegenvalt helaas.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |