geen idee, ik weet wel dat het niet allemaal op één middag plaatsvindt, aangezien er echt heel veel mensen een diploma krijgen. Ik neem aan dat het gehouden wordt in de Pieterskerk of het Academiegebouw.quote:Op zondag 25 augustus 2013 06:17 schreef RobertoCarlos het volgende:
Weet iemand hoe de B-uitreiking van Rechten gaat? Waar wordt ie gehouden? En gaat dat nog gepaard met wat show?
ha ha, dat dacht ik ook (Biomedische wetenschappen). Wij werden gewoon in een collegezaal van het LUMC gepropt zonder ook maar enige charme of wat dan ook.quote:Op zondag 25 augustus 2013 08:41 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
geen idee, ik weet wel dat het niet allemaal op één middag plaatsvindt, aangezien er echt heel veel mensen een diploma krijgen. Ik neem aan dat het gehouden wordt in de Pieterskerk of het Academiegebouw.
Tweede jaar. Jij deed ook IBO?quote:Op zondag 25 augustus 2013 08:38 schreef Grutsk het volgende:
Nezhi, naar welk jaar ga je nu? Ik heb het ook een jaartje gedaan,.maar vond er niet zoveel aan.
Nee, maar was mijn tweede studiekeuze. Uiteindelijk voor Nederlands gekozen. Had er zeker ook mee te maken dat bestuurskunde tegenwoordig in DH is, en ik graag in Leiden wilde blijven en lid worden. Dat gedoe tegenwoordig in DH, ik ken een hoop mensen die het maar niks vinden. Ken ook mensen die wel bestuurskunde gaan doen in Den Haag, maar er goed van balen dat dat niet meer in Leiden is.quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:01 schreef Ago-ergo-sum het volgende:
Hallo, zijn er nog meer mensen die starten in het eerste jaar van bestuurskunde ?
Dat vond ik ook een tegenvaller vooral omdat ik ook nog fiscaal recht doe ( blijft het lekker op en neer reizen voor mij haha). Zou jij voor mij kunnen vragen aan hen, of ze al een mail hebben gekregen met informatie over de aanvang van het studiejaar? Ik denk namelijk dat ik deze niet heb ontvangen, omdat ik tweedejaars rechten student ben ( of iets in de trend).quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:54 schreef Loekoe het volgende:
[..]
Nee, maar was mijn tweede studiekeuze. Uiteindelijk voor Nederlands gekozen. Had er zeker ook mee te maken dat bestuurskunde tegenwoordig in DH is, en ik graag in Leiden wilde blijven en lid worden. Dat gedoe tegenwoordig in DH, ik ken een hoop mensen die het maar niks vinden. Ken ook mensen die wel bestuurskunde gaan doen in Den Haag, maar er goed van balen dat dat niet meer in Leiden is.
O? Niks neuro-achtigs?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 07:12 schreef Sandertje23 het volgende:
*Master Psychologie: Methodology & Statistics
Daar ben ik al bijna mee klaar, maar ik wacht nog op een stagequote:
Goed bezig manquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:33 schreef Sandertje23 het volgende:
[..]
Daar ben ik al bijna mee klaar, maar ik wacht nog op een stageIn de tussentijd doen we dan nog maar een tweede master.
Ik zou niet durvenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:14 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Goed bezig manNiet die 1e master afronden natuurlijk he, anders moet je de volle mep betalen!
Bel je toch gewoon ff naar: http://www.studenten.leid(...)formatiecentrum.htmlquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:26 schreef fh101 het volgende:
De eerste colleges beginnen over een week, maar ik heb nog steeds geen bevestiging gekregen heb over mijn inschrijving voor het nieuwe collegejaar... Ik ga er maar vanuit dat het goed zit omdat ik me heb ingeschreven bij Studielink en af en toe wel mail krijg dat mijn inschrijving nog niet afgerond is, maar ze zijn wel weer lekker op tijd
Nja, door die mails over dat het nog niet afgerond is vertrouw ik het allemaal wel en ik heb me ook gewoon voor vakken en werkgroepen kunnen inschrijven. Verder begin ik dit jaar aan een doorstroom master en de uiterlijke datum voor het inleveren van missende resultaten van de bachelor was 23 augustus, nog niet zo heel lang geleden dus. Mocht ik komende week nog niets horen, dan ga ik volgende week wel even persoonlijk bij de onderwijsbalie langsquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:29 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Bel je toch gewoon ff naar: http://www.studenten.leid(...)formatiecentrum.html
nee maar ik studeer het wel, wat wil je weten?quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:01 schreef Ago-ergo-sum het volgende:
Hallo, zijn er nog meer mensen die starten in het eerste jaar van bestuurskunde ?
Ik heb inmiddels al antwoord gehad van de studieadviseur.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:22 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
nee maar ik studeer het wel, wat wil je weten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |