abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121566766
quote:
2s.gif Op maandag 14 januari 2013 19:39 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Zat je in het KOG dan?

Had zelf vanmiddag tentamen in de Sporthal, waar werd omgeroepen dat de elektriciteit mogelijk zou kunnen uitvallen.... :{
Nope, in het Huygens.
pi_121574197
quote:
6s.gif Op maandag 14 januari 2013 18:43 schreef kirsten. het volgende:

[..]

Ik zat op de onderzoeksafdelingen in het LUMC. Naadje, want veel experimenten zijn vandaag verloren gegaan. Experimenten waar we al 3 weken mee bezig waren kunnen zo de prullenbak in :')
Voor de vakgroep in het Gorlaeus waar ik afgelopen jaar stage heb gelopen is zo'n stroomstoring ook funest. Er staan daar nogal wat uiterst kostbare vacuümapparaten die 24/7 stroom nodig hebben om te functioneren. Destijds ook een keer meegemaakt dat de stroom uitviel, gelukkig konden we alle apparaten op tijd stabiliseren.

On a different note: voeg me maar toe aan de OP onder MSc Chemistry. :)
pi_121585418
Zijn er hier veel studenten die in Leiden op kamers zitten? Ik studeer momenteel in Tilburg en zit daar ook op kamers, maar wil volgend jaar graag Rechtsgeleerdheid aan de Universiteit van Leiden gaan studeren. Ik vraag me af of er bepaalde instanties/websites zijn waar kamers worden aangeboden, aangezien Kamernet meestal niet ideaal is.

Ik hoor het graag!
pi_121585492
Registreer je bij Duwo (klein bedrag, veel zelfstandige woningen maar ook gedeelde) en SLS Wonen (gratisch).
pi_121664447
Zat pas in Usis m'n cijfers eens te bekijken, en vooral na te gaan hoeveel studiepunten ik nog moet tot m'n bachelor. Staat er dat ik nog 2 ects mis voor m'n propedeuse, terwijl ik dat papiertje hier toch allang in m'n diploma mapje heb zitten :')
pi_121935520
Dit jaar zouden de eerstejaars het hele jaar in een werkgroep blijven... maar de onderwijsbalie heeft het voor elkaar gekregen om de twee grootste werkgroepen te vergeten :'( ik had echt een enorm chille groep, maar die is nu helemaal uit elkaar.
pi_122149299
Voor iedereen die eraan denkt om lid te worden of gewoon zin heeft in een leuk feestje: Catena's Open Week begint morgen. :) Elke dag is er dixo, donderdag treedt er een bandje op en voor de liefhebbers van dubstep en drum&bass zullen ChampionSound en Kaputt vrijdag de draaitafels bemannen.

http://www.facebook.com/events/272019932921439/
pi_123310848
Iemand hier die LS&T studeert in Leiden/Delft?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 25 februari 2013 @ 00:37:07 #99
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_123310911
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 00:35 schreef Rezania het volgende:
Iemand hier die LS&T studeert in Leiden/Delft?
Nope.. :N
pi_123931283
Ik ga volgend jaar heeeel waarschijnlijk Engelse Taal en Cultuur studeren! Nu, ik ben een Belg, en ik vroeg me af of er misschien nog Belgen studeren in Leiden, of ga ik echt de enige zijn? :P
pi_123932600
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 21:10 schreef hannelorevl het volgende:
Ik ga volgend jaar heeeel waarschijnlijk Engelse Taal en Cultuur studeren! Nu, ik ben een Belg, en ik vroeg me af of er misschien nog Belgen studeren in Leiden, of ga ik echt de enige zijn? :P
Ik heb wel eens iemand in een collegezaal gehoord die met een Belgisch accent sprak, maar verder ben ik er nog geen tegen gekomen ;)

Waarom Leiden eigenlijk? Neem toch aan dat ze Engels ook op Belgische Unviversiteiten aanbieden.
pi_123932669
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 21:10 schreef hannelorevl het volgende:
Nee hoor, er zijn zeker meer Belgen!
pi_123932815
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 21:26 schreef fh101 het volgende:

[..]

Ik heb wel eens iemand in een collegezaal gehoord die met een Belgisch accent sprak, maar verder ben ik er nog geen tegen gekomen ;)

Waarom Leiden eigenlijk? Neem toch aan dat ze Engels ook op Belgische Unviversiteiten aanbieden.
Dat wordt spannend... En ja, tuurlijk bieden ze Engels aan, maar alleen in combinatie met 2 of meerdere talen (tot 5 soms). Sommigen willen dat graag, anderen (ik dus) willen zich alleen maar met Engels bezig houden. Dat heb je dan weer niet hier.
pi_123933032
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 21:29 schreef hannelorevl het volgende:

[..]

Dat wordt spannend... En ja, tuurlijk bieden ze Engels aan, maar alleen in combinatie met 2 of meerdere talen (tot 5 soms). Sommigen willen dat graag, anderen (ik dus) willen zich alleen maar met Engels bezig houden. Dat heb je dan weer niet hier.
Jeetje, nog nooit van gehoord zeg, dat je zoveel talen tegelijkertijd zou moeten studeren. Begrijpelijk dat je je op 1 taal wil focussen!
pi_123933224
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 21:31 schreef fh101 het volgende:

[..]

Jeetje, nog nooit van gehoord zeg, dat je zoveel talen tegelijkertijd zou moeten studeren. Begrijpelijk dat je je op 1 taal wil focussen!
Goh ja, het hangt écht wel heel erg van je richting af natuurlijk. In de mijne nu zijn het er 3, wat ik op zich al héél erg veel vind :P
pi_130389286
Een nederige bump..

Alle universiteiten hebben wel een actief topic zo ongeveer. Waarom zakt Leiden zo weg? Zijn er geen Leidenaren op Fok!? Zitten er meer mannen op Fok, terwijl vrouwen de boventoon voeren in Leiden?

Ik start dit jaar met de opleiding Nederlands! Nog meer mensen die in Leiden gaan studeren? Hoe beviel de ELCID? Lid geworden van een vereniging? :)
"Maar tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren. En ook weemoedigheid, die des avonds komt, wanneer men slapen gaat."
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 20:06:08 #107
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_130393187
Goeie vraag...... zelfs topics van studies hebben nauwelijks Leidenaren.....
Lo que no se ve es lo que cuenta.
pi_130393776
Tja, ik geloof ook dat we langzaamaan aan Usis wennen en daardoor minder te klagen en dus minder te posten hebben :P
pi_130394866
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 20:22 schreef fh101 het volgende:
Tja, ik geloof ook dat we langzaamaan aan Usis wennen en daardoor minder te klagen en dus minder te posten hebben :P
Usis :r

Weet iemand trouwens hoe je dat rooster daar in excel/telefoon ofzo krijgt? Staat nu alleen in usis :P
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 21:40:16 #110
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_130397048
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 20:49 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

Weet iemand trouwens hoe je dat rooster daar in excel/telefoon ofzo krijgt? Staat nu alleen in usis :P
Gewoon doen wat deze man doet.... meditatie :)

Lo que no se ve es lo que cuenta.
pi_130398440
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 21:40 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Gewoon doen wat deze man doet.... meditatie :)

[ -]
? :')
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_130400272
Maak dit jaar de overstap van Hogeschool Leiden naar Universiteit Leiden. Ben benieuwd. :)
pi_130400958
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 22:52 schreef BartMcCormick het volgende:
Maak dit jaar de overstap van Hogeschool Leiden naar Universiteit Leiden. Ben benieuwd. :)
Wat ga je doen en waarom maak je de overstap? :)
"Maar tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren. En ook weemoedigheid, die des avonds komt, wanneer men slapen gaat."
pi_130401475
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 23:06 schreef Loekoe het volgende:

[..]

Wat ga je doen en waarom maak je de overstap? :)
Ik deed Toegepaste Psychologie op HSL, en ga nu Psychologie doen op de Uni. Wat meer uitdaging denk ik, en met TP word je uiteindelijk toch meer een 'hulppsycholoog' dan echt psycholoog. Dus vandaar!
pi_130403411
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 20:49 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

Geen idee, ik neem het altijd over in mijn google calendar en sync met android zodat ik het erin heb staan. Business calendar free is goed hiervoor.
pi_130420711
Weten jullie wanneer de roosters voor eerstejaars bekend gemaakt worden? Niet dat het me enorm veel uitmaakt, maar zou het graag weten ivm drukke planning! :P
pi_130421183
edit -nvm vergeten dat je geen psychologie deed ^^
pi_130421275
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 19:32 schreef poker4lifee het volgende:
edit -nvm vergeten dat je geen psychologie deed ^^

Ik stelde mijn vraag verkeerd: wanneer worden de werkgroepen bekend? Dat zal dan vast wel in de eerste week zijn.. Rooster is inmiddels wel al bekend ja. :)
pi_130423100
Als je geluk hebt op de vrijdag voordat je begint.
En anders in de week zelf pas :')
pi_130424746
Leiden meldt zich!

Gaat er nog iemand naar de vrijheidslezing door Ban Ki-Moon in de Pieterskerk volgende week?
There's no money in poetry, but then there's no poetry in money, either.
Actief in Sport, Travel, Theater, Taal en Kunst.
Leest momenteel: Mike's election guide.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')