Nope, in het Huygens.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:39 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Zat je in het KOG dan?
Had zelf vanmiddag tentamen in de Sporthal, waar werd omgeroepen dat de elektriciteit mogelijk zou kunnen uitvallen....![]()
Voor de vakgroep in het Gorlaeus waar ik afgelopen jaar stage heb gelopen is zo'n stroomstoring ook funest. Er staan daar nogal wat uiterst kostbare vacuümapparaten die 24/7 stroom nodig hebben om te functioneren. Destijds ook een keer meegemaakt dat de stroom uitviel, gelukkig konden we alle apparaten op tijd stabiliseren.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:43 schreef kirsten. het volgende:
[..]
Ik zat op de onderzoeksafdelingen in het LUMC. Naadje, want veel experimenten zijn vandaag verloren gegaan. Experimenten waar we al 3 weken mee bezig waren kunnen zo de prullenbak in
Nope..quote:Op maandag 25 februari 2013 00:35 schreef Rezania het volgende:
Iemand hier die LS&T studeert in Leiden/Delft?
Ik heb wel eens iemand in een collegezaal gehoord die met een Belgisch accent sprak, maar verder ben ik er nog geen tegen gekomenquote:Op maandag 11 maart 2013 21:10 schreef hannelorevl het volgende:
Ik ga volgend jaar heeeel waarschijnlijk Engelse Taal en Cultuur studeren! Nu, ik ben een Belg, en ik vroeg me af of er misschien nog Belgen studeren in Leiden, of ga ik echt de enige zijn?
Nee hoor, er zijn zeker meer Belgen!quote:Op maandag 11 maart 2013 21:10 schreef hannelorevl het volgende:
Ik ga volgend jaar heeeel waarschijnlijk Engelse Taal en Cultuur studeren! Nu, ik ben een Belg, en ik vroeg me af of er misschien nog Belgen studeren in Leiden, of ga ik echt de enige zijn?
Dat wordt spannend... En ja, tuurlijk bieden ze Engels aan, maar alleen in combinatie met 2 of meerdere talen (tot 5 soms). Sommigen willen dat graag, anderen (ik dus) willen zich alleen maar met Engels bezig houden. Dat heb je dan weer niet hier.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:26 schreef fh101 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens iemand in een collegezaal gehoord die met een Belgisch accent sprak, maar verder ben ik er nog geen tegen gekomen
Waarom Leiden eigenlijk? Neem toch aan dat ze Engels ook op Belgische Unviversiteiten aanbieden.
Jeetje, nog nooit van gehoord zeg, dat je zoveel talen tegelijkertijd zou moeten studeren. Begrijpelijk dat je je op 1 taal wil focussen!quote:Op maandag 11 maart 2013 21:29 schreef hannelorevl het volgende:
[..]
Dat wordt spannend... En ja, tuurlijk bieden ze Engels aan, maar alleen in combinatie met 2 of meerdere talen (tot 5 soms). Sommigen willen dat graag, anderen (ik dus) willen zich alleen maar met Engels bezig houden. Dat heb je dan weer niet hier.
Goh ja, het hangt écht wel heel erg van je richting af natuurlijk. In de mijne nu zijn het er 3, wat ik op zich al héél erg veel vindquote:Op maandag 11 maart 2013 21:31 schreef fh101 het volgende:
[..]
Jeetje, nog nooit van gehoord zeg, dat je zoveel talen tegelijkertijd zou moeten studeren. Begrijpelijk dat je je op 1 taal wil focussen!
Usisquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:22 schreef fh101 het volgende:
Tja, ik geloof ook dat we langzaamaan aan Usis wennen en daardoor minder te klagen en dus minder te posten hebben
Gewoon doen wat deze man doet.... meditatiequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:49 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Usis![]()
Weet iemand trouwens hoe je dat rooster daar in excel/telefoon ofzo krijgt? Staat nu alleen in usis
?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:40 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Gewoon doen wat deze man doet.... meditatie
[ -]
Wat ga je doen en waarom maak je de overstap?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:52 schreef BartMcCormick het volgende:
Maak dit jaar de overstap van Hogeschool Leiden naar Universiteit Leiden. Ben benieuwd.
Ik deed Toegepaste Psychologie op HSL, en ga nu Psychologie doen op de Uni. Wat meer uitdaging denk ik, en met TP word je uiteindelijk toch meer een 'hulppsycholoog' dan echt psycholoog. Dus vandaar!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:06 schreef Loekoe het volgende:
[..]
Wat ga je doen en waarom maak je de overstap?
Geen idee, ik neem het altijd over in mijn google calendar en sync met android zodat ik het erin heb staan. Business calendar free is goed hiervoor.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:49 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Usis![]()
Weet iemand trouwens hoe je dat rooster daar in excel/telefoon ofzo krijgt? Staat nu alleen in usis
Ik stelde mijn vraag verkeerd: wanneer worden de werkgroepen bekend? Dat zal dan vast wel in de eerste week zijn.. Rooster is inmiddels wel al bekend ja.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 19:32 schreef poker4lifee het volgende:
edit -nvm vergeten dat je geen psychologie deed ^^
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |