Ik zat op de onderzoeksafdelingen in het LUMC. Naadje, want veel experimenten zijn vandaag verloren gegaan. Experimenten waar we al 3 weken mee bezig waren kunnen zo de prullenbak inquote:Op maandag 14 januari 2013 15:35 schreef hoogvlieger het volgende:
Iemand nog last van de stroomuitval/ontruiming etc gehad?. Morgen belangrijk hertentamen dus hoop dat ze zo slim zijn blackboard vandaag ff in de lucht te houden.
Zat je in het KOG dan?quote:Op maandag 14 januari 2013 18:13 schreef Dobbs het volgende:
Ik zat middenin een tentamen toen er ontruimd werd, was wel een vreemde situatie.
Nope, in het Huygens.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:39 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Zat je in het KOG dan?
Had zelf vanmiddag tentamen in de Sporthal, waar werd omgeroepen dat de elektriciteit mogelijk zou kunnen uitvallen....![]()
Voor de vakgroep in het Gorlaeus waar ik afgelopen jaar stage heb gelopen is zo'n stroomstoring ook funest. Er staan daar nogal wat uiterst kostbare vacuümapparaten die 24/7 stroom nodig hebben om te functioneren. Destijds ook een keer meegemaakt dat de stroom uitviel, gelukkig konden we alle apparaten op tijd stabiliseren.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:43 schreef kirsten. het volgende:
[..]
Ik zat op de onderzoeksafdelingen in het LUMC. Naadje, want veel experimenten zijn vandaag verloren gegaan. Experimenten waar we al 3 weken mee bezig waren kunnen zo de prullenbak in
Nope..quote:Op maandag 25 februari 2013 00:35 schreef Rezania het volgende:
Iemand hier die LS&T studeert in Leiden/Delft?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |