abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116224161
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:26 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Je maakt het zo niet aantrekkelijker voor mij he ;)
Een lelijke, maar geweldig dansende Colombiaan uit Cartagena met 28 cm plátano in zijn broek kan jou niet overtuigen??

Cue_ toch, ik ben meer van je gewend... :7
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 10:32:44 #127
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116224198
quote:
11s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:31 schreef El_Matador het volgende:

Een lelijke, maar geweldig dansende Colombiaan uit Cartagena met 28 cm plátano in zijn broek kan jou niet overtuigen??

Cue_ toch, ik ben meer van je gewend... :7
Helaas, ze moeten wel aantrekkelijk zijn :9
pi_116224329
Zeg Mata, doe eens een pm met veul info sturen? ;)
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_116224482
quote:
8s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:36 schreef Barbusse het volgende:
Zeg Mata, doe eens een pm met veul info sturen? ;)
Man, mijn verhalen worden steeds bizarder. Mijn heftigste 24 uur ooit was 3 weken terug in Medellin... Ziek tot en met. Heb een ziekenhuis van binnen gezien, het leger met getrokken wapens en was "gevangen" bij een concert op het vliegveld van Pablo Escobar...

Die nacht is niet voor herhaling vatbaar. En ik heb heel veel mazzel gehad. Het land is over het algemeen veilig, maar sommige dingen gebeuren. Daar moet je wel rekening mee houden. En ik zoek die grens iets te graag op...
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_116224509
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:32 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Helaas, ze moeten wel aantrekkelijk zijn :9
Ze zijn er, die mannen. Maar wat denk je? Bloedmooie vrouwen die kunnen kiezen uit veel mannen... die mooie mannen zijn al bezet...

vrijdag 31 augustus 2012 @ 10:43:30 #131
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116224543
quote:
12s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:42 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ze zijn er, die mannen. Maar wat denk je? Bloedmooie vrouwen die kunnen kiezen uit veel mannen... die mooie mannen zijn al bezet...
ik blijf hier wel :{w
pi_116224614
quote:
6s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Man, mijn verhalen worden steeds bizarder. Mijn heftigste 24 uur ooit was 3 weken terug in Medellin... Ziek tot en met. Heb een ziekenhuis van binnen gezien, het leger met getrokken wapens en was "gevangen" bij een concert op het vliegveld van Pablo Escobar...

Die nacht is niet voor herhaling vatbaar. En ik heb heel veel mazzel gehad. Het land is over het algemeen veilig, maar sommige dingen gebeuren. Daar moet je wel rekening mee houden. En ik zoek die grens iets te graag op...
_O- Klinkt als een leuk dagje familiepret O+
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_116224695
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:46 schreef Barbusse het volgende:

[..]

_O- Klinkt als een leuk dagje familiepret O+
Ik geloofde 24 uur lang ontvoerd te zijn door het Medellinkartel... Gast, het was echt niet tof... de ziekste paranoia.

Stom, heb een "joint" gerookt van een onbekende meid. Daar zat hoogstwaarschijnlijk (ook) coke in...

Na mijn scopolamine (wat ik eerst dacht) ervaring geen aanrader...

vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:00:29 #134
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_116225096
Goedemorgen :W.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_116225124
quote:
6s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik geloofde 24 uur lang ontvoerd te zijn door het Medellinkartel... Gast, het was echt niet tof... de ziekste paranoia.

Stom, heb een "joint" gerookt van een onbekende meid. Daar zat hoogstwaarschijnlijk (ook) coke in...

Omg dude :') Goed dat ik er niet bij was, would have lost it :')
pi_116225157
quote:
6s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 10:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ploffies zouden niet zulke enorme paranoia moeten veroorzaken, ik denk dat er toch wat anders in die joint zat.
pi_116225220
quote:
11s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:01 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Omg dude :') Goed dat ik er niet bij was, would have lost it :')
2 weken terug mijn Duitse maat (die dus zijn master doet hier) gered met 22 euro smeergeld aan de pilotie omdat meneer zonodig midden op straat moest snuiven (terwijl ik hem waarschuwde)... Het zijn elke dag nieuwe ervaringen. Maar zo gaaf.

pi_116225404
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:01 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ploffies zouden niet zulke enorme paranoia moeten veroorzaken, ik denk dat er toch wat anders in die joint zat.
Ik dacht aan scopolamine, maar dat was het niet. Gewoon wiet was het zeker niet (ik ken het effect zeg maar :7 ), coke wekt paranoia op, zeker als je het rookt en niet weet wat je inneemt.

Ik ben echt heel dom geweest. Maar heb alles nog, geld, camera, Galaxy SII, schoenen, organen, alles...

vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:09:45 #139
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_116225430
Waarom zie ik voorbij komen dat Eddie Murphy dood is? :o

Gelukkig het is weer een hoax *O*
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:12:12 #140
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_116225481
quote:
5s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Waarom zie ik voorbij komen dat Eddie Murphy dood is? :o

Edit: Dit stond er net nog niet :P: "Gelukkig het is weer een hoax *O* "
is een Twitter Hoax.

Net uitgezocht voor je.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:12:42 #141
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_116225493
Aaaargh, ik haat vulpennen :r. Maar ze schrijven zo fijn O+ ;(.
pi_116225503
quote:
6s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:08 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik dacht aan scopolamine, maar dat was het niet. Gewoon wiet was het zeker niet (ik ken het effect zeg maar :7 ), coke wekt paranoia op, zeker als je het rookt en niet weet wat je inneemt.

Ik ben echt heel dom geweest. Maar heb alles nog, geld, camera, Galaxy SII, schoenen, organen, alles...
Wel geluk gehad dan. :D
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:13:07 #143
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_116225505
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:12 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

is een Twitter Hoax.

Net uitgezocht voor je.
Mjah ik heb het ook even snel uitgezocht :)
Maar dank u :*
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:13:24 #144
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_116225514
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:12 schreef Samzz het volgende:
Aaaargh, ik haat vulpennen :r. Maar ze schrijven zo fijn O+ ;(.
Ook linkshandig zoals ik?
Ik heb op de basisschool niet één dag zonder blauwe vingers/handen gezeten.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:13:48 #145
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_116225525
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:13 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ook linkshandig zoals ik?
Ik heb op de basisschool niet één dag zonder blauwe vingers/handen gezeten.
Ik heb linkshandige vulpennen, maar geen hele beste geloof ik :').

De inkt wil er niet lekker doorheen stromen.
pi_116225553
quote:
6s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:08 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik denk dat ik de drugs maar even links laat liggen, waar ook ter wereld. Zeker als het wordt aangeboden door vreemden. :P

Maar ik ga zeker kijken wat de mogelijkheden voor werk ed zijn daar! ^O^
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 11:16:16 #147
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_116225598
quote:
6s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:15 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik denk dat ik de drugs maar even links laat liggen, waar ook ter wereld. Zeker als het wordt aangeboden door vreemden. :P

Maar ik ga zeker kijken wat de mogelijkheden voor werk ed zijn daar! ^O^
Ga je emigreren ja :o? Cool. Vind je vriendin daarvan?
pi_116226031
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 11:16 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ga je emigreren ja :o? Cool. Vind je vriendin daarvan?
We zijn van plan om met een stel vrienden te gaan. Midden- of Zuid Amerika. :) En aangezien Mata daar al woont ben ik even zijn hoofd aan het leeg trekken voor tips en do and dont´s. :P
pi_116226237
Un equipo muy chevere...

Leer wel wat Spaans van tevoren. En verbeter het hier. Het is zoveel leuker met Spaans... O+

De meesten kunnen geen woord Engels. ;)

pi_116226435
Buh, gisterenavond mijn katten definitief verhuist, nu hebben ze lekker de ruimte op een boerderij. Maar het is toch wel stil wakker worden zonder ze.... Ik ben blij dat ze een goed adres hebben, maar toch....
"Deze shit escaleert helemaal de hand uit"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')