Een lelijke, maar geweldig dansende Colombiaan uit Cartagena met 28 cm plátano in zijn broek kan jou niet overtuigen??quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je maakt het zo niet aantrekkelijker voor mij he
Helaas, ze moeten wel aantrekkelijk zijnquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:31 schreef El_Matador het volgende:
Een lelijke, maar geweldig dansende Colombiaan uit Cartagena met 28 cm plátano in zijn broek kan jou niet overtuigen??
Cue_ toch, ik ben meer van je gewend...
Man, mijn verhalen worden steeds bizarder. Mijn heftigste 24 uur ooit was 3 weken terug in Medellin... Ziek tot en met. Heb een ziekenhuis van binnen gezien, het leger met getrokken wapens en was "gevangen" bij een concert op het vliegveld van Pablo Escobar...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:36 schreef Barbusse het volgende:
Zeg Mata, doe eens een pm met veul info sturen?
Ze zijn er, die mannen. Maar wat denk je? Bloedmooie vrouwen die kunnen kiezen uit veel mannen... die mooie mannen zijn al bezet...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Helaas, ze moeten wel aantrekkelijk zijn
ik blijf hier welquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze zijn er, die mannen. Maar wat denk je? Bloedmooie vrouwen die kunnen kiezen uit veel mannen... die mooie mannen zijn al bezet...
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Man, mijn verhalen worden steeds bizarder. Mijn heftigste 24 uur ooit was 3 weken terug in Medellin... Ziek tot en met. Heb een ziekenhuis van binnen gezien, het leger met getrokken wapens en was "gevangen" bij een concert op het vliegveld van Pablo Escobar...
Die nacht is niet voor herhaling vatbaar. En ik heb heel veel mazzel gehad. Het land is over het algemeen veilig, maar sommige dingen gebeuren. Daar moet je wel rekening mee houden. En ik zoek die grens iets te graag op...
Ik geloofde 24 uur lang ontvoerd te zijn door het Medellinkartel... Gast, het was echt niet tof... de ziekste paranoia.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]Klinkt als een leuk dagje familiepret
Omg dudequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik geloofde 24 uur lang ontvoerd te zijn door het Medellinkartel... Gast, het was echt niet tof... de ziekste paranoia.
Stom, heb een "joint" gerookt van een onbekende meid. Daar zat hoogstwaarschijnlijk (ook) coke in...
Na mijn scopolamine (wat ik eerst dacht) ervaring geen aanrader...
Ploffies zouden niet zulke enorme paranoia moeten veroorzaken, ik denk dat er toch wat anders in die joint zat.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik geloofde 24 uur lang ontvoerd te zijn door het Medellinkartel... Gast, het was echt niet tof... de ziekste paranoia.
Stom, heb een "joint" gerookt van een onbekende meid. Daar zat hoogstwaarschijnlijk (ook) coke in...
Na mijn scopolamine (wat ik eerst dacht) ervaring geen aanrader...
2 weken terug mijn Duitse maat (die dus zijn master doet hier) gered met 22 euro smeergeld aan de pilotie omdat meneer zonodig midden op straat moest snuiven (terwijl ik hem waarschuwde)... Het zijn elke dag nieuwe ervaringen. Maar zo gaaf.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omg dudeGoed dat ik er niet bij was, would have lost it
Ik dacht aan scopolamine, maar dat was het niet. Gewoon wiet was het zeker niet (ik ken het effect zeg maarquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ploffies zouden niet zulke enorme paranoia moeten veroorzaken, ik denk dat er toch wat anders in die joint zat.
is een Twitter Hoax.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Waarom zie ik voorbij komen dat Eddie Murphy dood is?
Edit: Dit stond er net nog niet: "Gelukkig het is weer een hoax
"
Wel geluk gehad dan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik dacht aan scopolamine, maar dat was het niet. Gewoon wiet was het zeker niet (ik ken het effect zeg maar), coke wekt paranoia op, zeker als je het rookt en niet weet wat je inneemt.
Ik ben echt heel dom geweest. Maar heb alles nog, geld, camera, Galaxy SII, schoenen, organen, alles...
Mjah ik heb het ook even snel uitgezochtquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:12 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
is een Twitter Hoax.
Net uitgezocht voor je.
Ook linkshandig zoals ik?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:12 schreef Samzz het volgende:
Aaaargh, ik haat vulpennen. Maar ze schrijven zo fijn
![]()
.
Ik heb linkshandige vulpennen, maar geen hele beste geloof ikquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:13 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ook linkshandig zoals ik?
Ik heb op de basisschool niet één dag zonder blauwe vingers/handen gezeten.
Ik denk dat ik de drugs maar even links laat liggen, waar ook ter wereld. Zeker als het wordt aangeboden door vreemden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik dacht aan scopolamine, maar dat was het niet. Gewoon wiet was het zeker niet (ik ken het effect zeg maar), coke wekt paranoia op, zeker als je het rookt en niet weet wat je inneemt.
Ik ben echt heel dom geweest. Maar heb alles nog, geld, camera, Galaxy SII, schoenen, organen, alles...
Ga je emigreren jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de drugs maar even links laat liggen, waar ook ter wereld. Zeker als het wordt aangeboden door vreemden.![]()
Maar ik ga zeker kijken wat de mogelijkheden voor werk ed zijn daar!
We zijn van plan om met een stel vrienden te gaan. Midden- of Zuid Amerika.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga je emigreren ja? Cool. Vind je vriendin daarvan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |